Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Kryzysy Małżeńskie > Jak poznać, że ktoś kłamie?

Jak poznać, że ktoś kłamie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (12 ocen)
Oceń 
Nikt z nas nie lubi, jeśli się go oszukuje, zwłaszcza w poważnych sprawach. Ludzie kłamią z różnych powodów, nie chcą zranić bliskich, chcą wyłudzić korzyści dla siebie, nie chcą aby jakaś prawda wyszła na jaw. Jednak im bardziej zanurzamy się w kłamstwie, tym bardziej widać po nas, że coś jest nie tak. Nie na darmo mówi się, że kłamcy powinni mieć bardzo dobrą pamięć. Jak rozpoznać, że ktoś nie mówi nam prawdy?
1
Obserwuj mowę ciała. Może ona zdradzić Ci, że ktoś nie jest szczery. Taka osoba nie będzie Ci patrzyła w oczy, będzie nerwowa i ogólnie 'coś będzie nie tak'. Da się to wyczuć. Chyba, że ktoś jest rewelacyjnym kłamcą.
2
Słuchaj uważnie tego, co dana osoba do Ciebie mówi, zwracaj uwagę na wszelkie niejasności. Mylą się jej daty, kolejność zdarzeń lub słowa? Na pewno coś jest nie tak.
3
Jeśli ktoś nie chce odpowiadać na Twoje pytania, lub odpowiada po długim namyśle powinno Ci to dać sygnał ostrzegawczy. Może w tym czasie wymyśla wersję?
4
Czy ktoś Cię zupełnie niesłusznie i bezpodstawnie oskarża o kłamstwo? Może to świadczyć o tym, że ta osoba, która Cię oskarża sama ma coś na sumieniu. W ten sposób próbuje odwrócić od tego uwagę.
5
Zawsze słuchaj intuicji. Czasami po prostu się wie, że ktoś nie mówi prawdy. Jeśli jednak nie masz 100% pewności, nie oskarżaj nikogo od razu. Staraj się znaleźć potwierdzenie swoich przypuszczeń.
6
Rozważ zapytanie wprost o to, czy ktoś kłamie czy nie. Wielu ludzi czuje się źle z kłamstwem na sumieniu i czują wielką ulgę, kiedy ono wreszcie wychodzi na światło dzienne. Trzeba poważnie porozmawiać o przyczynach kłamstwa.
Jak odczytać mowę ciała?
Jak przyłapać męża na zdradzie?
Jak zaimponować chłopakowi?
Jak uniknąć zdrady?
strona 1 z 2następna >
 4.8/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zdrada jest drażliwym tematem dla wielu osób. Niektórzy są tak pewni wierności swojego partnera, że mimo wyraźnych i...
Jak poznać, że ktoś zdradza?
Zdrada jest drażliwym tematem dla wielu osób. Niektórzy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub