Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Gotowanie i Pieczenie > Proste przepisy > Jak zrobić paschę waniliową?

Jak zrobić paschę waniliową?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Często zastanawialiście się czym zaskoczyć gości i domowników w czasie Świąt Wielkanocnych. Wspaniałym pomysłem jest zrobienie nie tylko babki czy mazurka ale także paschy waniliowej. Ozdobiona kandyzowanymi wiśniami, suszoną żurawiną, migdałami i rodzynkami to prawdziwe dzieło sztuki.
Rzeczy, których potrzebujesz:
6 żółtek, 300g cukru pudru, 1 kg sera twarogowego tłustego, 150ml śmietany 12%, 1 laska wanilii, 100g migdałów, 100g rodzynek, do dekoracji suszona żurawina, wiśnie kandyzowane.
1
Ser mielimy dwukrotnie, rodzynki myjemy i część odkładamy do dekoracji a pozostałe kroimy, Migdały należy sparzyć i obrać i tak jak rodzynki kilka odłożyć a pozostałe pokroić.
Śmietanę wraz z laską wanilii należy zagotować, żółtka ucieramy z cukrem pudrem. Do żółtek wlewamy śmietanę, chwilę podgrzewamy /ale nie gotujemy/ ciągle mieszając. Następnie należy masę ostudzić, wyjąć wanilię i dodać zmielony ser, migały, rodzynki i wszystko dokładnie wymieszać.
2
Do specjalnej formy z dziurkami wyłożonej wilgotną gazą nałożyć masę serową, zwinąć obciążyć talerzem i wstawić do lodówki na 12-13 godzin.
3
Paschę wyciągamy z formy i układamy na talerzu. Zdobimy wg własnej fantazji rodzynkami, migdałami, żurawiną i wiśniami.
Jak zrobić chleb rozmarynowy?
Jak zrobić nuggetsy?
Jak zrobić amerykańskie naleśniki?
Jak zrobić jabłka pieczone w piekarniku?
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zajączek z lukru plastycznego to doskonała dekoracja wielkanocnych wypieków lub tortu urodzinowego dla naszej pociechy....
Jak zrobić zajączka z lukru plastycznego?
Zajączek z lukru plastycznego to doskonała dekoracja...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt