Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Podstawy Fitnessu > Jak dobrze wyglądać ? Ćwiczenia na uda, pośladki, brzuch i ramiona.

Jak dobrze wyglądać ? Ćwiczenia na uda, pośladki, brzuch i ramiona.

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Idealne ciało to luksus, którym niestety nie może się pochwalić zbyt wiele kobiet. Na co dzień staramy się ukryć jego niedoskonałości, ale gdy nadejdzie potrzeba zrzucenia z siebie wszystkich ubrań, okazuje się, że mamy wielkie opory przed pokazaniem się nago w pełnej okazałości. Nie wszystko jednak stracone, dzięki opisanym poniżej ćwiczeniom już wkrótce będziesz mogła świetnie wyglądać, zarówno w ubraniu jak i nago. Być może tym razem postanowicie z ukochanym kochać się przy włączonym świetle...
1
ćwiczenie na ramiona - krok 1

PIĘKNE RAMIONA.

Jeśli nie chcesz, by obwisła skóra na ramionach trzęsła się za każdym razem, gdy postanowisz do kogoś pomachać, już dziś zatroszcz się o to, żeby wyrzeźbić piękne, jędrne ramiona. Pomogą ci w tym te dwa ćwiczenia.

Ćwiczenie 1.
Oprzyj krzesło o ścianę lub szafę, żeby nie przesunęło się w trakcie ćwiczeń. Usiądź na brzegu krzesła, a następnie zsuń się z niego tak, by pośladkami opierać się o jego brzeg. Nogi muszą być zgięte w kolanach, a ręce oparte o siedzenie krzesła. Palce rąk powinny być skierowane w stronę kolan.

2
ćwiczenie na ramiona - krok 2
Teraz ugnij ręce w łokciach i obniż ciało o kilkanaście centymetrów. Łokcie powinny być skierowane do tyłu. Wróć do pozycji wyjściowej i powtarzaj ćwiczenie 8-10 razy.
3
ćwiczenie na biceps

Ćwiczenie 2.
Chwyć w dłonie 2kg hantle. Dłonie skierowane wnętrzem w twoją stronę, ramiona prosto. Trzymając łokcie przy ciele unieś sztangę do momentu, gdy zbliży się ona do twojego ramienia. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie na drugą rękę. Utrzymuj stałe tempo ćwiczenia, upewniając się, że unosisz ręce naprzemiennie, w jednakowym tempie każą.

Jak pozbyć się brzucha ćwicząc 10 min dziennie?
Jak ćwiczyć mięśnie brzucha?
Jak prawidłowo robić brzuszki?
Jak wyszczuplić uda i pośladki?
 4/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

justaaa - 2012-08-10

Co innego przeczytać artykuł, a co innego zobaczyć filmik instruktażowy? czy ktoś może polecić jakieś materiały dostępne na necie z fajnymi ćwiczeniami do rzeźbienia dolnych części ciała?

dorcia - 2012-04-16
fajne cwiczenia na ramiona ale czy one pomogą mi troche odchudzic ręce prosze o fachowa pomoc,pozdrawiam dorota
Zbliża się lato, czas zwiewnych sukienek, wyjazdów, plaży. Ale jak tu po zimie zmieścić się w ulubione krótkie spodenki...
Jak zrzucić brzuszek po zimie?
Zbliża się lato, czas zwiewnych sukienek, wyjazdów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt