Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak poprawić wzrok krótkowidza?

Jak poprawić wzrok krótkowidza?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
Ćwiczenie naszych oczu jest tak samo ważne jak ćwiczenie innych mięśni. Dzięki temu wzmocnimy mięśnie poruszające gałkami ocznymi, a tym samym poprawimy swój wzrok. Ćwiczenie oczu nie jest popularne. Niektórym może wydawać się to dziwne jednakże jeśli chcesz mieć dobry wzrok powinieneś zadbać o swoje oczy.
1
Usiądź wygodnie. Zacznij pocierać o siebie ręce. Gdy zrobią się ciepłe zamknij oczy i przyłóż ręce do nich. Wytrzymaj tak przez kilka minut. Po tym czasie zabierz dłonie. Możesz to powtarzać kilka razy.
2
Rób kompresy. Ciepłe i zimne na zmianę. Namocz ręcznik w ciepłej wodzie (ale nie gorącej, żeby nie poparzyć się), zamknij oczy i przyłóż kompres. Wytrzymaj tak przez kilka minut. Następnie zrób to samo z zimnym kompresem.
3
Kolejne ćwiczenie: delikatnie naciskaj trzema palcami miejsce nad powieką i pod brwią. Nacisk powinien trwać 1-2 sekundy. Powtarzaj to ćwiczenie ok 5 razy.
4
Weź do ręki ołówek. Wyciągnij go przed siebie na wysokości ramion. Teraz skup wzrok na ołówku i zacznij go przybliżać do czubka nosa. Cały czas patrz na ołówek. Powtarzaj to ćwiczenie kilka razy.
5
Wyjdź na zewnątrz bądź stań przy oknie. Teraz skup swój wzrok na przedmiocie który jest blisko twoich oczy (ok 10 cm). Następnie skieruj swój wzrok od razu na przedmiot, który jest daleko od ciebie (im dalej tym lepiej). Powtarzaj tą czynność kilka razy.
Jak zrobić fryzurę na wesele? Krok po kroku.
Jak uwodzić wzrokiem?
Jak się modnie uczesać?
Jak wybrać farbę na elewację? cz. 2
Przeczytaj teraz: Jak ćwiczyć oczy?
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

nosleep - 2015-06-24
Urozmaicona dieta to podstawa dobrego i zdrowego zycia. Ale czasem diete trzeba wspomoc. Ja np wspomagam sie, musze sie do tego przyznac, zazywajac suplement diety Gold Luteina. Musze, poniewaz po calym dniu przy komputerze moje oczy wieczorem bardzo mi dokuczaja.
grazyna2 - 2013-04-16
Jagody poprawiają widzenie dlatego warto je jeść !
Oczy to nasz najcenniejszy skarb. Niestety większość ludzi traktuje je jak coś oczywistego i pewnego. Czasem warto się...
Jak skutecznie poprawić wzrok?
Oczy to nasz najcenniejszy skarb. Niestety większość...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Miro Miroslaw Pawel
  • Dagmara Niekłań
  • Jolanta Bombel
  • Kaś Koz
  • Katarzyna Wieczorek
  • Joanna Włodarczyk
  • Natalia Dehtyarov
  • Michalina Sajdak
  • Elżbieta Gapanowicz
  • Oliwia Płonka
  • Barbara Zając
  • Maria Kałużyńska
  • Ania Gałwa
pasożyt