Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak poprawić wzrok krótkowidza?

Jak poprawić wzrok krótkowidza?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Ćwiczenie naszych oczu jest tak samo ważne jak ćwiczenie innych mięśni. Dzięki temu wzmocnimy mięśnie poruszające gałkami ocznymi, a tym samym poprawimy swój wzrok. Ćwiczenie oczu nie jest popularne. Niektórym może wydawać się to dziwne jednakże jeśli chcesz mieć dobry wzrok powinieneś zadbać o swoje oczy.
1
Usiądź wygodnie. Zacznij pocierać o siebie ręce. Gdy zrobią się ciepłe zamknij oczy i przyłóż ręce do nich. Wytrzymaj tak przez kilka minut. Po tym czasie zabierz dłonie. Możesz to powtarzać kilka razy.
2
Rób kompresy. Ciepłe i zimne na zmianę. Namocz ręcznik w ciepłej wodzie (ale nie gorącej, żeby nie poparzyć się), zamknij oczy i przyłóż kompres. Wytrzymaj tak przez kilka minut. Następnie zrób to samo z zimnym kompresem.
3
Kolejne ćwiczenie: delikatnie naciskaj trzema palcami miejsce nad powieką i pod brwią. Nacisk powinien trwać 1-2 sekundy. Powtarzaj to ćwiczenie ok 5 razy.
4
Weź do ręki ołówek. Wyciągnij go przed siebie na wysokości ramion. Teraz skup wzrok na ołówku i zacznij go przybliżać do czubka nosa. Cały czas patrz na ołówek. Powtarzaj to ćwiczenie kilka razy.
5
Wyjdź na zewnątrz bądź stań przy oknie. Teraz skup swój wzrok na przedmiocie który jest blisko twoich oczy (ok 10 cm). Następnie skieruj swój wzrok od razu na przedmiot, który jest daleko od ciebie (im dalej tym lepiej). Powtarzaj tą czynność kilka razy.
Jak zrobić fryzurę na wesele? Krok po kroku.
Jak zabezpieczyć dziecko przed niepożądanymi treściami w Internecie?
Jak uwodzić wzrokiem?
Sposoby na zmęczone oczy – astenopia
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

nosleep - 2015-06-24
Urozmaicona dieta to podstawa dobrego i zdrowego zycia. Ale czasem diete trzeba wspomoc. Ja np wspomagam sie, musze sie do tego przyznac, zazywajac suplement diety Gold Luteina. Musze, poniewaz po calym dniu przy komputerze moje oczy wieczorem bardzo mi dokuczaja.
grazyna2 - 2013-04-16
Jagody poprawiają widzenie dlatego warto je jeść !
O tym, że skórę trzeba chronić przed słońcem, wie chyba każdy. Za to związek między oczami i promieniowaniem UV nie...
Jak dbać o oczy latem?
O tym, że skórę trzeba chronić przed słońcem, wie chyba każdy. Za to związek...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt