Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Zwichnięcia i Skręcenia > Jak robić okłady z liści kapusty?

Jak robić okłady z liści kapusty?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (47 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Zwykła kapusta - pospolite i nieco niedoceniane warzywo, kojarzone najczęściej z surówką lub zawijanymi gołąbkami. Okazuje się, że bardzo dobrym środkiem zmniejszającym obrzęki i leczącym wiele dolegliwości skóry. To niepozorne warzywo, obok którego na co dzień przechodzimy obojętnie jest prawdziwą skarbnicą witamin. Możemy się śmiać z takich naturalnych środków, których działanie zachwalają nasze babcie. Należy jednak zastanowić się nad tym, że opinia o leczniczym działaniu nie wzięła się znikąd , może więc zamiast sceptycznie podchodzić do tego typu rewelacji, warto je wypróbować?
 3.8/5 (47 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Andina - 2015-05-11
Najważniejszym dla mnie zastosowaniem kapusty są okłady na piersi w przypadku zastoju pokarmu. Są bardzo skuteczne i nieszkodliwe dla matek karmiących, w odróżnieniu od wielu środków farmakologicznych. Nie wiem czemu przy tej okazji Redakcja o tym nie wspomniała, bo jest to wiedza powszechna.
kobu - 2015-05-11
moja mama zwichnęła nogę w kostce i przyłożyła sobie do opuchnietego miejsca zbity tłuczkiem do miesa liść kapusty i owineła bandażem. wszytsko po prau godzinach opuchlizna znikła i ból bym mniejszy
innia - 2015-05-11
Moja babcia ją stosowała na opuchnięcia i stłuczenia, zarówno surową, jak i kiszoną. Działa po prostu cuda, gorąco polecam.
Liście kapusty są bardzo pomocne w leczeniu zapalenia piersi występującego najczęściej w pierwszych sześciu tygodni...
Jak robić okłady z kapusty na zapalnie piersi?
Liście kapusty są bardzo pomocne w leczeniu zapalenia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt