Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak zrobić dekoracje na ścianę z rolek po papierze toaletowym?

Jak zrobić dekoracje na ścianę z rolek po papierze toaletowym?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (215 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każdy z nas widział kwiatki z rolek po papierze toaletowym, również lampiony i inne elementy dekoracyjne. Ale z rolek można zrobić coś jeszcze. Można zrobić piękną dekorację na ścianę. Naprawdę nie widać, że to co wisi na ścianie jest zrobione z rolek po papierze toaletowym. A zachwyca prostotą i oryginalnością. Zobacz, jak możesz wykonać taką dekorację sama.
Rzeczy, których potrzebujesz:
rolki po papierze toaletowym, farba w sprayu, podkład, klej szybkoschnący, malutki gwoździk, młotek.
1
Rolki po papierze toaletowym zegnij wzdłuż, aby patrząc 'przez' nie było widać łezkę.
2
Każdą rolkę potnij na małe paski, każdy równej szerokości. I tutaj trzeba być ostrożnym, bo aby całość ładnie się prezentowała, paski powinny być równej długości i szerokości. Więc wybierz rolki papieru z tej samej serii i firmy, a przy cięciu ich na paski dokładnie odmierzaj ich szerokości.
3
Sklej dokładnie ze sobą czubkami po cztery elementy, tworząc coś w rodzaju kwiatków o czterech płatkach. Poczekaj, aż klej całkowicie wyschnie.
4
dekoracja na ścianę
Następnie sklejaj ze sobą stworzone kwiatki, aby utworzyły piękną mozaikę, niestety niekolorową, ale to za chwilę. I tutaj masz zupełną dowolność, bo możesz stworzyć ozdobę taką jak ta widoczna na zdjęciach, ale możesz też wymyślić inne kształty, mniejsze lub większe figury geometryczne. Ważne, aby przy klejeniu być bardzo precyzyjnym. Poczekaj, aż klej całkowicie wyschnie.
5
Teraz czas na malowanie. Ale zanim nałożysz kolor, nie zapomnij o nałożeniu podkładu pod nią. Na podkład nałóż farbę. Po prostu spryskaj cały element bardzo dokładnie z obu stron wybranym kolorem farby. Poczekaj, aż farba wyschnie.
6
Wbij malutki gwóźdź z niemal niewidoczną główką w ścianę. Powieś na nim zrobioną ozdobę.
Jak zrobić stokrotki z papieru?
Jak zrobić wazon ze słoika?
Jak zrobić gruszkę ze styropianowej kuli i liny?
Jak zrobić kolczyki z koronki?
 3.1/5 (215 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zastanawiałam się jak można kreatywnie wykorzystać rolki po papierze toaletowym. Myślałam, myślałam i wymyśliłam....
Jak ozdobić podgrzewacze?
Zastanawiałam się jak można kreatywnie wykorzystać rolki po papierze toaletowym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Bogumila Sikora
  • Grzegorz Grzasko
  • Grazyna Gorczyca
  • Leszek Panacheda
  • Anna Grzywka
  • Monika Rojek
  • Małgorzata Stankiewicz
  • Ewa Kucińska
pasożyt