Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby > Jak naturalnie wyleczyć grzybicę pochwy?

Jak naturalnie wyleczyć grzybicę pochwy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Grzybica pochwy jest częstą dolegliwością kobiet i na ogół przebiega łagodnie. Jednak pomimo braku powikłań i łagodnego przebiegu jest jedną z najbardziej nieprzyjemnych i uciążliwych przypadłości. Głównym objawem grzybicy jest nieodparta chęć drapania zainfekowanego obszaru. Poniżej przedstawiam naturalne sposoby leczenia grzybicy i jej objawów.
 3.4/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (7)

lolol - 2014-04-07
no raczej
Bogi - 2013-05-06
ja nie wierze w takie rzeczy, na to trzeba jakiś dobry medyczny srdoek
litra - 2013-05-06
czy to nie utrudni lekarzowi pracy? bo zatuszujemy objawy wskazujące na daną chorobę?
magda.doradca.abiofem - 2013-02-23
Uważam, że stosowanie domowych sposobów jest dość ryzykowne. Tym bardziej, że mogą dodatkowo nasilić objawy, bo metody podane powyżej mogą tylko podrażnić delikatne miejsca. Do czasu wizyty u ginekologa można się ratować np. żelem (stosuje się go dopochwowo), który zmniejsza uczucie dyskomfortu, ilość upławów i przywraca prawidłowe ph i florę bakteryjną.
pink - 2012-10-01
Niestety po każdym wyjściu na basen czy do sauny oraz po skorzystaniu z publicznej toalety miałam problemy z miejscami intymnymi, jak nie pieczenie to infekcja. Od trzech miesięcy codziennie po kąpieli stosuję provag żel z kwasem mlekowym, dodatkowo smaruję się nim przed i po pływaniu. Odpukać w tym czasie nie miałam żadnej grzybiczej czy bakteryjnej infekcji, żel szybko łagodzi podrażnienia i uczucie pieczenia.
Karina - 2012-09-16
Ostatnio na basenie kolejny raz złapałam grzybicę, chyba 6 raz w tym roku. Upławy i to straszliwe swędzenie – koszmar! Znowu antybiotyki doustne i dopochwowe, ale tym razem stosowałam dodatkowo invag. Probiotyk bardzo mi pomógł, zawarte w nim bakterie mlekowe skutecznie kolonizują pochwę, naprawdę szybko przyniósł mi ulgę. Zrobiłam wymaz z pochwy i odpukać patogenów nie mam. Teraz jestem mądrzejsza, na następny raz przed basenem założę sobie kapsułkę profilaktycznie, żeby żadnej infekcji nie złapać.
Iwona - 2012-09-10
Do niedawna miałam infekcje przynajmniej 4 razy w roku. Przyczyną okazał się mój mąż, który nie miał żadnych objawów a w posiewie wyszły grzyby Candida. Leczyliśmy się oboje a ja dodatkowo potem zakładałam sobie dopochwowo lactovaginal, który odbudowuje mikroflorę pochwy. Do dzisiaj od czasu do czasu robię sobie nim kurację aby wzmocnić swoje bakterie.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Czesław Zawłocki
  • Basia Sochacka
  • Siegfried Hohenstauf
  • Antoni Gorzynik
  • Wioletta Szprengel
  • Radosław G-r
  • Anila FA Anila FA
  • Jurek Borzęcki
  • Lilianna Kwiecińska
  • Paulina Wisniewska
  • Glowicka Genowefa
pasożyt