Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jakie menu przygotować na urodziny dziecka?

Jakie menu przygotować na urodziny dziecka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (29 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Kinder party, są ostatnio coraz bardziej modne. Podczas takich dziecięcych przyjęć pozwalamy naszym milusińskim na więcej swobody, niż zazwyczaj, jednak podawanie im chipsów i słodzonych, gazowanych napojów nadal nie jest dobrym pomysłem. Jakie słodkości i potrawy można podać dzieciom, aby chętnie je jadły, a przy okazji nie odbiło się to na ich zdrowiu.
1
muffinki pandy
Muffinki.

Czyli pyszne małe babeczki. Oprócz wspaniałego słodkiego smaku i puszystej konsystencji wyróżniają się tym, że są bardzo ładne i dzieci z przyjemnością po nie sięgają. Do ozdobienia można użyć kolorowych lukrów, oraz jadalnych groszków i koralików, z których możemy ułożyć uśmiechnięte buźki.
2
nugetsy dinozaury
Kurczak.

Dzieci zazwyczaj stronią od mięsa, ale ładnie i smacznie przygotowane piersi kurczaka są chętnie zjadanie. Piersi możemy pokroić na niewielkie kawałki i usmażyć je np. w polewie z ciasta lub chrupiącej panierce. Jeśli zabawa odbywa się na dworze, delikatnie przyprawione mięso kładziemy na grill. Jeśli podamy maluchom do tego ketchup, będą zachwycone.
3
kanapki angry birds
Wesołe kanapeczki.

Gromadzimy wszystkie sezonowe warzywka, delikatne sery i wędliny. Na kromkach pełnoziarnistego chleba tworzymy piękne kulinarne kompozycje. Kanapki powinny być jak najbardziej kolorowe, urozmaicone i ładnie podane.
4
naleśnik zajączek
Naleśniki.

Naleśniki są daniem, które lubią właściwie wszystkie dzieci. Można je przygotować wcześniej i podać wraz z całą gamą dodatków w postaci dżemów, owocowych serków, cukru i wiórków czekolady.
5
banan pingwinek
Banany.

Jeśli przyjęcie odbywa się na świeżym powietrzu, możemy wrzucić na ruszt te tropikalne owoce. Na ciepło nabierają wyjątkowej słodyczy i "fajnej śliskości", jeśli dodatkowo przystroimy je bitą śmietana i czekoladą, stworzymy dla dzieci wyjątkowy deser. Przygotowanie wygląda następująco: banany w skórkach przecinamy wzdłuż i kładziemy połówki na grilla, skórkami do dołu, na bananie układamy dodatkowo po kostce czekolady. Gdy skórka sczernieje, a czekolada się roztopi, oznacza to, ze deser jest gotowy.
6
kolorowa lemoniada
Lemoniada.

Ta przygotowana w domu smakuje dużo lepiej, niż słodzony zastępnik z butelki, a przy tym jest zdrowsza. Do wyboru możemy też przyrządzić mrożoną herbatę z cytryną, limonką lub innym smakowym dodatkiem.
7
sałatka owocowa w rożku
Kolorowe sałatki.

Wbrew pozorom, maluchy nie unikają warzyw jak ognia i jeśli są one apetycznie i zachęcająco podane, chętnie po nie sięgną. Dobrym pomysłem jest podanie słupków z marchewki lub innych twardych warzyw, dzieci mogą je chwycić w rękę, szybko przegryźć i wrócić do zabawy.
 3.3/5 (29 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Blondyneczka - 2013-02-24
Bardzo fajny pomysł na te kolorowe kanapeczki :) Wiadomo, że dzieci najpierw jedzą oczami hehe
 
Pragniesz zorganizować swojemu dziecku najlepsze urodziny, jakie miało do tej pory? Chcesz zaskoczyć rodzinę, lub...
Jak zorganizować przyjęcie urodzinowe dla dziecka?
Pragniesz zorganizować swojemu dziecku najlepsze urodziny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt