Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowa Dieta > Jakie działanie mają herbaty ziołowe?

Jakie działanie mają herbaty ziołowe?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (16 ocen)
Oceń 
 1 z 8 
Picie ziołowych herbatek może pomóc nam walczyć z niektórymi dolegliwościami. Wspomagają odchudzanie, koją nerwy, walczą z bólami i wzdęciami. Warto korzystać z tej skarbnicy natury. Ludzie zazwyczaj dzielą się na tych w ogóle nie pijący ziółek i tych stosujących herbatki na co dzień. Nie powinniśmy popadać w przesadę i pamiętać, że nadmiar nie jest wskazany w żadnej dziedzinie. Warto jednak wypróbować działanie ziół i wspomagać się nimi od czasu do czasu, jako środkiem uzupełniającym.
 3.4/5 (16 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

KP - 2015-02-23
Od wielu lat piję tylko herbaty ziołowe. Różne w zależności od natchnienia. W sumie około 20 rodzajów. Najlepsze są te z własnoręcznei zebranych i ususzonych ziół. Jak raz się spróbuje, to zwykła herbata, nawet zielona przestaje smakować!!
Banał - 2015-02-20
herbata o aromacie mięty? Nonsens. W takiej bowiem w ogóle nie ma mięty.
Ja - 2015-02-19
Z tym zaparzaniem to nieprawda. Herbatę ziołową parzy się prawidłowo w 1,5 minuty, a nie 5-10. W każdej książce zielarskiej jest o tym napisane.
yoluś - 2011-03-29
Bardzo lubię miętę ale czasem zamiast tradycyjnej mięty wybieram herbatę dilmah o aromacie mięty. Najlepiej pić bez cukru i lekko schłodzoną. Świetnie orzeźwia. Można też dodać plasterek cytryny ale wówczas tez posłodzić pół łyżeczki dla lepszego smaku:)
Warzywa i owoce są produktami sezonowymi. W porach roku ubogich w świeże warzywa i owoce do sporządzania napojów...
Jak robić soki z warzyw i owoców?
Warzywa i owoce są produktami sezonowymi. W porach roku...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub