Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak zrobić wazon ze słoika?

Jak zrobić wazon ze słoika?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Został Ci ciekawy słoiczek po powidle czy czymkolwiek innym? Żal Ci go wyrzucać, ale nie masz pomysłu co można by z niego zrobić? To nic trudnego. Z odrobiną chęci zamienisz każdy słoik w piękny wazonik. Ozdobisz go w takiej kolorystyce, w jakiej Ci pasuje i będzie pięknie prezentował się w pomieszczeniu.
Rzeczy, których potrzebujesz:
słoiki różnych rozmiarów, mniejsze i większe, wybrany papier dekoracyjny, tasiemka, sznureczek, guziki, mod podge (klej do decoupage'u - do kupienia tutaj), pędzelek z gąbki (do kupienia tutaj), klej szybkoschnący.
1
Słoiki dokładnie umyj płynem do mycia naczyń. Zdrap naklejki i pozbądź się kleju po nich. Następnie pozostaw słoiki do wyschnięcia lub wytrzyj je sama. Przed przystąpieniem do dalszego etapu słoiki muszą być idealnie suche.
2
wazon ze słoika - krok 2
Przygotuj sobie papier dekoracyjny, sznurki i guziki. Wszystko czym chcesz ozdobić słoiczki. Papier potnij na szerokość jaką chcesz. Możesz zrobić kilka cienkich pasków, jeden cienki, jeden gruby, gruby plus cienki – masz tutaj zupełną dowolność. Te prezentowane tutaj zrobione są z jednego szerokiego paska.
3
wazon ze słoika - krok 3
Za pomocą pędzla z gąbki nałóż mod podge na słoik w miejscu, w którym będziesz przyklejać papier dekoracyjny, oraz na lewą stronę tego papieru.
4
Następnie ostrożnie przyłóż papier do słoika. Wyrównaj go i usuń pęcherzyki powietrza i zagięcia. Odczekaj 15 minut.
5
wazon ze słoika - krok 5
Po tym czasie nałóż warstwę mod podge na przyklejony papier. Mod podge to klej i lakier w jednym, więc nie bój się, że coś nie wyjdzie. Nałożenie go pod i na papier naprawdę zrobi dużo dobrego i scali papier ze szkłem. Poczekaj, aż słoik będzie całkowicie suchy.
6
Następnie nałóż wybrane ozdoby. Przewiąż słoik wstążeczką i zawiąż kokardkę, przewiąż go sznureczkiem i dodaj guziki. Jeśli chcesz możesz te elementy ozdobne przykleić klejem szybkoschnącym.
7
Wypełnij wazoniki wodą i wstaw kwiaty. To takie proste.
8
wazon ze słoika - krok 8
Słoiczki możesz też wykorzystać do przechowywania różnych przyborów szkolnych, lub czego tyko chcesz.
Jak zrobić klatkę z papieru?
Jak zrobić dywanik ze szmatek?
Jak zrobić gruszkę ze styropianowej kuli i liny?
Jak zrobić bransoletkę ze sznurka i nakrętek?
 3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Oto prosty sposób na to, by z niepotrzebnych zużytych żarówek zrobić oryginalne rustykalne ozdoby. Do ich zalet należy...
Jak zrobić ozdobne gruszki z żarówek?
Oto prosty sposób na to, by z niepotrzebnych zużytych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt