Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak zrobić wazon ze słoika?

Jak zrobić wazon ze słoika?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Został Ci ciekawy słoiczek po powidle czy czymkolwiek innym? Żal Ci go wyrzucać, ale nie masz pomysłu co można by z niego zrobić? To nic trudnego. Z odrobiną chęci zamienisz każdy słoik w piękny wazonik. Ozdobisz go w takiej kolorystyce, w jakiej Ci pasuje i będzie pięknie prezentował się w pomieszczeniu.
Rzeczy, których potrzebujesz:
słoiki różnych rozmiarów, mniejsze i większe, wybrany papier dekoracyjny, tasiemka, sznureczek, guziki, mod podge (klej do decoupage'u - do kupienia tutaj), pędzelek z gąbki (do kupienia tutaj), klej szybkoschnący.
1
Słoiki dokładnie umyj płynem do mycia naczyń. Zdrap naklejki i pozbądź się kleju po nich. Następnie pozostaw słoiki do wyschnięcia lub wytrzyj je sama. Przed przystąpieniem do dalszego etapu słoiki muszą być idealnie suche.
2
wazon ze słoika - krok 2
Przygotuj sobie papier dekoracyjny, sznurki i guziki. Wszystko czym chcesz ozdobić słoiczki. Papier potnij na szerokość jaką chcesz. Możesz zrobić kilka cienkich pasków, jeden cienki, jeden gruby, gruby plus cienki – masz tutaj zupełną dowolność. Te prezentowane tutaj zrobione są z jednego szerokiego paska.
3
wazon ze słoika - krok 3
Za pomocą pędzla z gąbki nałóż mod podge na słoik w miejscu, w którym będziesz przyklejać papier dekoracyjny, oraz na lewą stronę tego papieru.
4
Następnie ostrożnie przyłóż papier do słoika. Wyrównaj go i usuń pęcherzyki powietrza i zagięcia. Odczekaj 15 minut.
5
wazon ze słoika - krok 5
Po tym czasie nałóż warstwę mod podge na przyklejony papier. Mod podge to klej i lakier w jednym, więc nie bój się, że coś nie wyjdzie. Nałożenie go pod i na papier naprawdę zrobi dużo dobrego i scali papier ze szkłem. Poczekaj, aż słoik będzie całkowicie suchy.
6
Następnie nałóż wybrane ozdoby. Przewiąż słoik wstążeczką i zawiąż kokardkę, przewiąż go sznureczkiem i dodaj guziki. Jeśli chcesz możesz te elementy ozdobne przykleić klejem szybkoschnącym.
7
Wypełnij wazoniki wodą i wstaw kwiaty. To takie proste.
8
wazon ze słoika - krok 8
Słoiczki możesz też wykorzystać do przechowywania różnych przyborów szkolnych, lub czego tyko chcesz.
Jak zrobić dywanik ze szmatek?
Jak zrobić kule ze sznurka?
Jak zrobić gruszkę ze sznurka sizalowego?
Jak zrobić drzewko szczęścia?
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ciekawe porady

Jak sadzić magnolie?

Fajna, jesienna ozdoba wykonana z małej, styropianowej kulki i liny bądź sznurka. Zobacz, jak w prosty sposób zrobić...
Jak zrobić gruszkę ze styropianowej kuli i liny?
Fajna, jesienna ozdoba wykonana z małej, styropianowej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub