Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak zrobić wazon ze słoika?

Jak zrobić wazon ze słoika?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Został Ci ciekawy słoiczek po powidle czy czymkolwiek innym? Żal Ci go wyrzucać, ale nie masz pomysłu co można by z niego zrobić? To nic trudnego. Z odrobiną chęci zamienisz każdy słoik w piękny wazonik. Ozdobisz go w takiej kolorystyce, w jakiej Ci pasuje i będzie pięknie prezentował się w pomieszczeniu.
Rzeczy, których potrzebujesz:
słoiki różnych rozmiarów, mniejsze i większe, wybrany papier dekoracyjny, tasiemka, sznureczek, guziki, mod podge (klej do decoupage'u - do kupienia tutaj), pędzelek z gąbki (do kupienia tutaj), klej szybkoschnący.
1
Słoiki dokładnie umyj płynem do mycia naczyń. Zdrap naklejki i pozbądź się kleju po nich. Następnie pozostaw słoiki do wyschnięcia lub wytrzyj je sama. Przed przystąpieniem do dalszego etapu słoiki muszą być idealnie suche.
2
wazon ze słoika - krok 2
Przygotuj sobie papier dekoracyjny, sznurki i guziki. Wszystko czym chcesz ozdobić słoiczki. Papier potnij na szerokość jaką chcesz. Możesz zrobić kilka cienkich pasków, jeden cienki, jeden gruby, gruby plus cienki – masz tutaj zupełną dowolność. Te prezentowane tutaj zrobione są z jednego szerokiego paska.
3
wazon ze słoika - krok 3
Za pomocą pędzla z gąbki nałóż mod podge na słoik w miejscu, w którym będziesz przyklejać papier dekoracyjny, oraz na lewą stronę tego papieru.
4
Następnie ostrożnie przyłóż papier do słoika. Wyrównaj go i usuń pęcherzyki powietrza i zagięcia. Odczekaj 15 minut.
5
wazon ze słoika - krok 5
Po tym czasie nałóż warstwę mod podge na przyklejony papier. Mod podge to klej i lakier w jednym, więc nie bój się, że coś nie wyjdzie. Nałożenie go pod i na papier naprawdę zrobi dużo dobrego i scali papier ze szkłem. Poczekaj, aż słoik będzie całkowicie suchy.
6
Następnie nałóż wybrane ozdoby. Przewiąż słoik wstążeczką i zawiąż kokardkę, przewiąż go sznureczkiem i dodaj guziki. Jeśli chcesz możesz te elementy ozdobne przykleić klejem szybkoschnącym.
7
Wypełnij wazoniki wodą i wstaw kwiaty. To takie proste.
8
wazon ze słoika - krok 8
Słoiczki możesz też wykorzystać do przechowywania różnych przyborów szkolnych, lub czego tyko chcesz.
Jak zrobić dywanik ze szmatek?
Jak zrobić kule ze sznurka?
Jak zrobić misę z koronkowej serwetki?
Jak ozdobić doniczkę?
 2.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nietypowe broszki robią furorę. Niestety, zawsze to co jest na topie nie grzeszy niskimi cenami. Jednak jest na to...
Jak zrobić broszkę 'oko'?
Nietypowe broszki robią furorę. Niestety, zawsze to co jest na topie nie grzeszy niskimi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Lucyna Szreder
  • Olka Szukalska
  • Violetta Muciek
  • Marcin Minicki
  • Igor Biliński
  • Daria Waluga
  • Mariusz Zakrzewski
  • Jan Stolarczuk
  • Maria Dorota Krol
  • Małgorzata Konkel
  • Ewa Olesinska
  • Krystyna Skiba
  • Krzysztof Goliński
pasożyt