Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić stroik świąteczny metodą decoupage?
Jak zrobić stroik świąteczny metodą decoupage?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (233 ocen)
Oceń 
Decoupage jest ostatnio bardzo modnym sposobem dekorowania różnych przedmiotów. Ponadto daje niesamowite efekty i ze starych bezużytecznych przedmiotów, pozwala wyczarować wspaniałe dekoracje. Poniżej znajdziesz prosty sposób na wykonanie dekoracji na stół świąteczny lub na choinkę.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Spalona żarówka, Jednokolorowe serwetki papierowe, lub ozdobny papier do pakowania, Świąteczne kwiaty (np. sztuczna gwiazda betlejemska), Zielone gałązki choinkowe lub listki (sztuczne), Świąteczne dekoracje typu: jabłka, żurawina, szyszki, małe prezenciki, Cienka wstążka, Żyłka, Pistolet klejowy (przydaje się w wielu pracach domowych, naprawach itp., jak również do robienia stroików świątecznych - rewelacyjne urządzenie), Płyn do mycia okien lub alkohol
1
Żarówkę przetrzyj alkoholem lub płynem do okien. Musi być czysta, aby klej dokładnie przylegał.
2
Porwij papier na małe kawałki i przyklejaj je dokładnie do żarówki. Pokrywaj mocno każdy kawałek klejem, aby był dobrze mokry i naklejaj na żarówkę. Musisz obkleić całą jej szklaną część. Gdy położysz pierwszą warstwę, odczekaj aż dokładnie wyschnie i nałóż drugą w ten sam sposób.
3
Stroik bożonarodzeniowy
Weź 2 kawałki tasiemki i zawiąż je na żarówce jakbyś pakowała pudełko, czyli na szczycie żarówki się skrzyżują a ich końce zawiążesz na gwincie żarówki (patrz rysunek). Oczywiście tasiemkę wcześniej nasmaruj dobrze klejem i dokładnie przyklej. Pozostaw do wyschnięcia.
4
Gałązki choinki potnij na kawałki mniej więcej jednej długości. Ułóż je wokół gwintu (tak aby go przykryć) i przyklej klejem na gorąco. Możesz to samo zrobić z liśćmi. Jeżeli nie masz kleju na gorąco spróbuj je jakoś umocować. Ważne jest aby tworzyły taką "czapę".
5
Teraz powtykaj drobne elementy dekoracyjne, jabłka, szyszki, gałązki żurawiny itd. Możesz użyć każde drobiazgi, które kojarzą ci się ze świętami. Nie zapomnij o wetknięciu kwiatów. Najłatwiej mocować te elementy za pomocą małych drucików, które zawijasz na gałązkach choinki i elemencie dekoracyjnym.
6
Zamocuj żyłkę (pętelkę żyłki) do środka dekoracji wiążąc ją na gwincie żarówki. Utnij odpowiednią jej długość, abyś mógł powiesić dekorację na choince.
Jak zrobić płatki śniegu 3D?
Jak ozdobić przeźroczyste bombki choinkowe?
Jak zrobić ozdobę na choinkę z drutu i koralików?
Jak zrobić bałwana z filcu na choinkę?
Wskazówki
  • Możesz użyć brokatu do dekoracji papieru, którym oklejasz żarówkę, wówczas nakładaj go, gdy papier jest mokry.
  • Możesz popsikać brokatem w sprayu górę dekoracji żarówki,
  • Możesz także ozdobić szklaną część żarówki według własnego upodobania.
 2.8/5 (233 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zamień zwykłe szyszki w piękne choinki. Dzięki temu, że są malutkie naddaje im to niesamowitego uroku. Choinki z...
Jak zrobić choinkę z szyszek z bombkami z wełny?
Zamień zwykłe szyszki w piękne choinki. Dzięki temu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub