Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Karmienie Psów > Jak karmić yorki?

Jak karmić yorki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (205 ocen)
Oceń 
 1 z 5 
Tak jak w przypadku innych psów żywienie yorkshire terierów należy do obowiązków dnia codziennego. Dieta yorków nie różni się specjalnie, od tej jaką stosuje się u innych psów. Zasadniczą różnicą jest w tym przypadku jednak jej wielkość. Poniższy artykuł wyjaśni proces żywienia, według jakiego powinien postępować każdy właściciel yorkshire teriera. Temat obejmuje takie zagadnienia jak: "Kiedy karmić yorka?", "Jaką ilością pożywienia karmić yorka?" oraz "Czym karmić yorka?". Poprzez przyswojenie tych informacji i zastosowanie się do poniższych rad sprawisz, że Twój yorkshire terier będzie wesołym, pełnym energii i zdrowym psem.
 4.8/5 (205 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (15)

Jaga - 2015-04-02
mój York (suczka) je dosłownie wszytsko, a mało tego - je za troje :D staramy się jej ograniczać jedzenie, ale często jak ją się zostawi sam na sam z jedzeniem, to sama się częstuje, nie dajemy jej tylko kości z kurczaka :) jakoś jest zdrowa i żyje :P
goldfinch - 2015-02-05
Informacje zupełnie nietrafione! Nasz york je za 10 psów. Dawkujmy jej jedzenie, dostaje 2 x w dniu karmę light. Ale nasze dziecko rzuca jej wszystko a ona je. Uwielbia kalarepę!
nie magister - 2015-02-05
Za to ty "magister" kończyłeś chyba prywatną "uczelnię" co się egzaminy zdaje za comiesięczne raty, bo po normalnych studiach dla ludzi zdolnych takich pierdoletów byś nie pisał.
magister - 2015-02-04
Tak szkolono ludzi w Wyższej Szkole Nauk Społecznych przy PZPR w Warszawie. Po tej szkole absolwenci potrafili gadać niby sensownie przez wiele godzin nie powiedziawszy nic konkretnego, czyli polityczny bełkot. To doświadczyli Polacy po 10 letniej kadencji 'magistra' AK.
igor - 2015-02-04
Yorki karmi się jak szczury, bo to takie szczury haha
ares - 2015-02-04
@carlos z sikaniem w domu to tak (pies z adopcji), natomiast nie wiem jak ci pies wszedł na stół :)
shar pei - 2015-02-04
Najlepiej Szczurami bo do tego rasa została stworzona
Jork - 2015-02-04
Beznadziejny artykuł, ba, tego nawet wpisem blogowym nie można nazwać!
Carlos - 2015-02-04
mam yorka(pies) i nie polecam nikomu. mam dom z ogrodem a ta menda biega po dworze przychodzi do domu i np oblewa lodówkę. psikadła i inne specyfiki ma sobie za nic. kiedys wlazł na stół i oblał wazon. Też tak macie. Czy tylko ja trafiłem takiego czubka.
Rafal Kowalik - 2015-02-04
Witam serdecznie,
Chcialbym sie podzielic swoja wiedza na temat tej rasy. Mam suke i psa, jedza wszystko co sie da. Jestem tez wlascicielem dwoch kotow. Wszystkie zwierzeta dziela sie swoimi miskami. Nie ma roznicy czy to sucha czy mokra karma, kocia czy psia. To jest zwierze i zje wszystko. Codziennie moje koty przynosza upolowane myszy na ganek i niejednokrotnie sie zdazalo ze psy te brunatne myszy skonsumowaly. Wychodze z zalozenia ze to nie sa kanapowce, od rana do wieczora biegaja po ogrodzie, pies upodobnil sie do tego stopnia do kotow ze zaczal na ptaki polowac. Na wieczor psiaki sa wpuszczane do domu. Jak czytam cielecina, jagniecina to mi sie niedobrze robi. Ludzie stworzyli obraz pieszczocha z czerwona kokardka spiacego z nimi na poduszce. Dla mnie to taki sam pies jak kundel czy owczarek niemiecki, wszystkozerny. Nie zamykajcie ich w zlotej klatce, ma prawo zyc jak inne czworonogi. Tak na marginesie to nie pamietak kiedy ostatnio jadlem cielecine. Ludzie maja chore pomysly.

Pozdrawiam
Rafal
lek.wet. - 2015-02-04
Podstawą diety dorosłego psa małych ras jest dieta NISKOBIAŁKOWA, czyli bez względu na to czy w karmie gotowej czy przygotowanej nie może być go więcej niż 28 %. Sporo mamy w lecznicy piesków przebiałczonych, z chorą wątrobą i nerkami!
Wronek - 2015-02-04
Co za beznadzieja. Jeśli karma jest dobrze zbilansowana nie trzeba żadnych witaminek uzupełniać, proszę ludzi nie wprowadzać w błąd, takie radosne wpieprzanie w psa na siłę witamin i suplementów wszlakich może prędzej zaszkodzić. Lepiej faktycznie idźcie do lekarza weterynarii niech ustali diete.
wojciech - 2015-02-04
Babia Wolańska twierdziła, że wieprzowina i drób są niewskazane. Piesek powinien dostawać cielęcinę zadnią, tylko zadnią :-)
Becia - 2015-02-04
york to normalny pies nie zabawka wiec traktujmy go własnie jak psa,ma problemy z zębami wiec należy dawać mu twarde zabawki (najlepiej gumowe) i suchą karmę.Mam Yorka jest zdrowy kochany polecam
Majkel - 2015-02-04
Cóż za wyrafinowany artykuł - mnóstwo w nim szczegółów i przykładwów, głównie: "idź do weterynarza i zapytaj o dietę". W zasadzie wystarczyłoby to jedno zdanie i kilka zdjęć...

Ciekawe porady

Jak sadzić magnolie?

Yorki to małe pieski kieszonkowe. Są one bardzo delikatne przez co powinniśmy je ubierać począwszy od jesieni aż do...
Jak ubierać yorka?
Yorki to małe pieski kieszonkowe. Są one bardzo delikatne przez co powinniśmy je ubierać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub