Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Tradycje Bożonarodzeniowe > Jak przeżyć Boże Narodzenie będąc osobą samotną?
Jak przeżyć Boże Narodzenie będąc osobą samotną?

Stopień trudności: umiarkowane
, ekspert Tipy.pl
 3.5/5 (15 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nadchodzą święta. Wszyscy się cieszą, biegają po sklepach w przedświątecznej gorączce robiąc zakupy, sprzątają, gotują a Ty zastanawiasz się w jaki sposób przetrwać kolejne, samotne Boże Narodzenie. Święta są dla Ciebie koszmarem. Jednak wcale tak nie musi być. Możesz rozkwitnąć na święta i być szczęśliwym mimo bycia samotnym. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów.
1
Pierwsze co musisz zrobić to zmienić swoje nastawienie i sposób myślenia. Ciesz się tym co masz. Masz pracę, masz co jeść, co na siebie ubrać, jesteś zdrowy! To bardzo wiele powodów do radości. Wielu ludzi chętnie by się zamieniło na to co masz, w zamian za towarzystwo w święta.
2
Obchodzenie Świąt Bożego Narodzenia, wcale nie musi być dokładnie zgodne z tradycją. Stwórz święta takie, jakie chciałbyś aby były. Telewizja i radio utwierdzają nas w przekonaniu że w święta należy być otoczonym tłumem ludzi ale wcale to nie jest reguła i przymus. Może nie lubisz hucznych przyjęć, potrzebujesz odpocząć, posiedzieć z dobrą książką. Święta Bożego Narodzenia możesz wykorzystać w dowolny sposób ciesząc się dniami wolnymi od pracy, od codziennej bieganiny i obowiązków. Wolny czas możesz poświęcić również na przyjemności jak kąpiel z bąbelkami, na którą nigdy nie masz czasu itp. Możesz robić wszystko co lubisz i nic nie robić, jeżeli to jest właśnie to co chcesz robić.
Jak pakować prezenty?
Jakie są wróżby i tradycje wigilijne?
Jakie są tradycje i obyczaje związane z Bożym Narodzeniem?
Jakie są przesądy związane z Wigilią?
 3.5/5 (15 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (7)

taka - 2015-11-30
aliG - 2013-12-23
moim zdaniem na co komu towarzystwo w święta zazwyczaj może to zastąpić telewizor i dużo alkoholu
Ktoś - 2012-12-25
Muszę w przyszłym roku zastosować się wcześniej do tych rad, bo w tym roku już jest za późno; siedzę w 4 ścianach i płaczę, szkoda że nie posłuchałam swojej intuicji, że znów wszyscy mnie oszukają i zostanę sama jak palec. Modlę się o to, żeby nie dożyć następnych świąt, umrzeć szybko lub we śnie.
cojaturobie314 - 2012-12-22
sylwia180793 - 2012-12-20
Bardzo pozytywny artykuł. Od wieków święa są przedstawiane jako wielka uroczystość, na którą zjeżdżają się krewni, do których w ciągu roku nawet nie zadzwonimy... Święta powinny być radosne dla każdego.
aa - 2012-12-09
zgadzam się z poniższym komentarzem
ali434 - 2012-11-30
Bardzo ciekawy artykuł. Przeczytałam go kilka razy i muszę powiedzieć że nigdy nie wpadłam na takie pomysły .Zawsze święta kojarzyły mi się z pustką i samotnością , pustką i przygnębieniem, ale widzę że wcale tak nie musi być . Nigdy nie lubiłam grudnia , ale w tym roku chyba się wszystko zmieni ponieważ zastosuję się do Twoich rad.
Jak nie być samotnym?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt