Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Nerek > Jak pozbyć się kamieni nerkowych?
Jak pozbyć się kamieni nerkowych?

Jak pozbyć się kamieni nerkowych?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (263 ocen)
Oceń 
Udostępnij

Dla pacjentów cierpiących na nawrót kamicy nerkowej, pocieszającym będzie fakt, iż podczas badań naukowych ustalono, że bakteria Oxalobacter formigenes może zmniejszyć ryzyko związane z powstawaniem kamieni bez żadnych znanych skutków ubocznych. Odkrycia dokonane podczas badań zostały opublikowane przez naukowca Davida Kaufmana w 2008 roku.

Produkty bogate w magnez, takie jak jabłka, mandarynki, avocado, fasola, orzechy włoskie itd., mogą być pomocne w zapobieganiu formowania się kamieni nerkowych.

Cytryny mają najwyższy poziom zagęszczenia cytrynianów wśród wszystkich owoców cytrusowych. Cytrynian jest naturalnym inhibitorem powstawania kamieni. Według Rogera Sur z Uniwersytetu w San Diego codzienne picie 120 ml soku wyciśniętego z cytryny, rozprowadzonego w 2 litrach wody zmniejsza ryzyko tworzenia się kamieni.

Możesz wypróbować poniższe, domowej roboty leki na kamicę nerkową. Przeczytaj także inne dostępne publikacje na temat leczenia kamieni.

6

Leczenie przy pomocy owocu granatu

Weź 1 kubeczek nasion granatu i 2 kubeczki Macrotyloma uniflorum (rzadka odmiana fasoli) i ugotuj z nich zupę, którą następnie wypij.

7
Fasola

Leczenie kamicy nerkowej za pomocą fasoli.

Usuń fasolki z łupek. Następnie gotuj 50 gram drobno posiekanych łupek w 4 litrach wody przez około 6 godzin. Odcedź płyn przez muślin i schładzaj go przez około 6 godzin. Wypijaj szklankę tego wywaru co 2 godziny pierwszego dnia stosowania, a następnie kilka razy w tygodniu.

8

Zioła na kamienie nerkowe.

Zmieszaj 90 ml soku ananasowego z 90 ml wody, szczyptą gałki muszkatołowej i szczyptą cynamonu i pij codziennie rano i wieczorem przez około 4-5 dni.

Alternatywnie przyjmuj suplement diety zawierający w swoim składzie skrzyp polny (np. tutaj). Roślina ta, choć kojarzona do tej pory z wyłącznie z poprawą kondycji włosów i paznokci, pomaga również przeciwdziałać tworzeniu się kamieni nerkowych.

9
Arbuz

Inne produkty mogące pomóc.

Bazylia, seler, arbuz i winogrona mają same zalety przy leczeniu kamieni nerkowych.

Jak naturalnie rozpuścić kamienie nerkowe?
Jak leczyć nerki naturalnymi sposobami?
Jak zmniejszyć opuchliznę nóg za pomocą ćwiczeń?
Jak zapobiegać powstawaniu kamieni nerkowych?
 3.9/5 (263 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt