Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak poradzić sobie z nieszczęśliwą miłością?

Jak poradzić sobie z nieszczęśliwą miłością?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wiosna w powietrzu, na dworze robi się coraz cieplej. To idealna pora, by się zakochać. Jednak czasami zdarza się tak, że zakochujemy się w niewłaściwej osobie. Staramy się i staramy, stajemy na głowie, żeby coś zaiskrzyło, ale mimo usilnych prób cały czas jesteśmy w tym uczuciu sami. Nieodwzajemniona miłość to smutne uczucie. Każdy z nas przynajmniej raz znalazł się w takiej sytuacji. Ciągle myślimy o tej osobie, snujemy plany o wspólnych wyjściach, chcemy ją poznać i pozwolić poznać siebie… Jednak działa to tylko z jednej strony. W jaki więc sposób pokonać nieszczęśliwą miłość i odkochać się? Oto kilka sprawdzonych zasad, których należy się trzymać podczas procesu odkochiwania się.
Rzeczy, których potrzebujesz:
wolnego czasu, pomysłu na ciekawe zajęcia, cierpliwości, siły woli, chęci wprowadzenia zmian we własnym życiu.
1
Zajmij się czymś, co nie będzie Ci się kojarzyło z osobą, w której jesteś zakochany/zakochana. Jeśli masz zbyt dużo wolnego czasu, samoistnie zaczynasz rozmyślać i snuć marzenia o ukochanej osobie. Zmień to, im mniej będziesz rozmyślać na ten temat, tym szybciej się „wyleczysz”.
2
Wyjdź do ludzi. Siedzenie i umartwianie się nad sobą niczego nie zmieni w Twoim życiu. Wychodząc do ludzi możesz wiele zmienić. Poznać kogoś wyjątkowego lub po prostu miło spędzić czas z przyjaciółmi. Wszystko ma swoje dobre strony, tylko chciej je dostrzec.
3
Jeśli jesteś w dołku emocjonalnym z powodu nieszczęśliwej miłości, zacznij uprawiać sport. Nie tylko poprawisz swoją kondycję, ale także, a może przede wszystkim, będziesz mieć dobry humor. Naukowcy zbadali, że popularne ostatnimi czasy endorfiny, znane jako hormony szczęścia, są produkowane przez nasz organizm w czasie wysiłku fizycznego. Nie dość, że zajmiesz czymś swój wolny czas, wyrzeźbisz swoją sylwetkę, to jeszcze poprawisz sobie nastrój.
4
Pamiętaj, że najlepszym i najskuteczniejszym lekiem na nieszczęśliwą miłość jest nowa, tym razem szczęśliwa i odwzajemniona miłość. Wszystko jest kwestią nastawienia. Jeśli będziesz myśleć pozytywnie, to czego pragniesz stanie się rzeczywistością. Trzeba tylko bardzo, bardzo tego chcieć. Nie zapominaj też, że jeśli nie dostałeś/dostałaś jednoznacznego „nie” ze strony osoby, w której jesteś zakochany/zakochana to nie wszystko stracone. Postaraj się zorganizować możliwość do przeprowadzenia spokojnej rozmowy, wczytaj się w mowę ciała, bo być może to co uważasz za nieszczęśliwą miłość, w rzeczywistości jest wstępem do pięknego, pełnego miłości związku?
Jak zapomnieć o chłopaku?
Jak sprawdzić, czy to ta jedyna?
Jak stać się bardziej atrakcyjnym i pożądanym?
Jak zapomnieć o miłości?
 1.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Często zadajemy sobie pytanie „Czy to miłość?”, jednak nie jest nam łatwo na nie odpowiedzieć. Czasami to, co czujemy...
Jak rozpoznać miłość?
Często zadajemy sobie pytanie „Czy to miłość?”, jednak nie jest nam łatwo na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt