Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak poradzić sobie z nieszczęśliwą miłością?

Jak poradzić sobie z nieszczęśliwą miłością?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wiosna w powietrzu, na dworze robi się coraz cieplej. To idealna pora, by się zakochać. Jednak czasami zdarza się tak, że zakochujemy się w niewłaściwej osobie. Staramy się i staramy, stajemy na głowie, żeby coś zaiskrzyło, ale mimo usilnych prób cały czas jesteśmy w tym uczuciu sami. Nieodwzajemniona miłość to smutne uczucie. Każdy z nas przynajmniej raz znalazł się w takiej sytuacji. Ciągle myślimy o tej osobie, snujemy plany o wspólnych wyjściach, chcemy ją poznać i pozwolić poznać siebie… Jednak działa to tylko z jednej strony. W jaki więc sposób pokonać nieszczęśliwą miłość i odkochać się? Oto kilka sprawdzonych zasad, których należy się trzymać podczas procesu odkochiwania się.
Rzeczy, których potrzebujesz:
wolnego czasu, pomysłu na ciekawe zajęcia, cierpliwości, siły woli, chęci wprowadzenia zmian we własnym życiu.
1
Zajmij się czymś, co nie będzie Ci się kojarzyło z osobą, w której jesteś zakochany/zakochana. Jeśli masz zbyt dużo wolnego czasu, samoistnie zaczynasz rozmyślać i snuć marzenia o ukochanej osobie. Zmień to, im mniej będziesz rozmyślać na ten temat, tym szybciej się „wyleczysz”.
2
Wyjdź do ludzi. Siedzenie i umartwianie się nad sobą niczego nie zmieni w Twoim życiu. Wychodząc do ludzi możesz wiele zmienić. Poznać kogoś wyjątkowego lub po prostu miło spędzić czas z przyjaciółmi. Wszystko ma swoje dobre strony, tylko chciej je dostrzec.
3
Jeśli jesteś w dołku emocjonalnym z powodu nieszczęśliwej miłości, zacznij uprawiać sport. Nie tylko poprawisz swoją kondycję, ale także, a może przede wszystkim, będziesz mieć dobry humor. Naukowcy zbadali, że popularne ostatnimi czasy endorfiny, znane jako hormony szczęścia, są produkowane przez nasz organizm w czasie wysiłku fizycznego. Nie dość, że zajmiesz czymś swój wolny czas, wyrzeźbisz swoją sylwetkę, to jeszcze poprawisz sobie nastrój.
4
Pamiętaj, że najlepszym i najskuteczniejszym lekiem na nieszczęśliwą miłość jest nowa, tym razem szczęśliwa i odwzajemniona miłość. Wszystko jest kwestią nastawienia. Jeśli będziesz myśleć pozytywnie, to czego pragniesz stanie się rzeczywistością. Trzeba tylko bardzo, bardzo tego chcieć. Nie zapominaj też, że jeśli nie dostałeś/dostałaś jednoznacznego „nie” ze strony osoby, w której jesteś zakochany/zakochana to nie wszystko stracone. Postaraj się zorganizować możliwość do przeprowadzenia spokojnej rozmowy, wczytaj się w mowę ciała, bo być może to co uważasz za nieszczęśliwą miłość, w rzeczywistości jest wstępem do pięknego, pełnego miłości związku?
Jak rozpoznać, że jest się zakochanym?
Jak stworzyć zdrowy związek?
Jak zdobyć serce dziewczyny?
Jak sprawdzić czy się komuś podobasz?
Przeczytaj teraz: Jak się odkochać?
 2.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Związki bywają różne. Jedne jest bardzo łatwo utrzymać i nie wymaga to jakiejś większej filozofii. Inne natomiast...
Jak zbudować trwały związek?
Związki bywają różne. Jedne jest bardzo łatwo utrzymać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Maciek Marciniak
  • Grzegorz Keller
  • Iwona Lubiejewska
  • Zbigniew Czaja
  • Bogusia Chomka
  • Lucyna Kazimierz Targosz
  • Maria Kobrzyniecka Kołodziejska
  • Dana Pakulska
  • Agnieszka Kuźniar
  • Marzena Cieślikiewicz
  • Barbara Gebska
  • Marianna Wrosławska
pasożyt