Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić koszyczek wielkanocny z papieru?

Jak zrobić koszyczek wielkanocny z papieru?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 

Nie ma lepszego miejsca na Twoje kurczaczki i króliczki, niż ręcznie robiony koszyczek wielkanocny! Wszytko czego potrzebujesz to drukarka, taśma samoprzylepna dwustronna oraz papier.

1
Koszyk z papieru

Wydrukuj wszystkie cztery strony szablonu na papierze 8.5x11 i podążaj za instrukcjami poniżej. Szablon znajdziesz -> tutaj.

Za pomocą taśmy dwustronnej przymocuj szablon do dużego arkusza papieru artystycznego (przynajmniej 12.5 x12.5) Jeśli jest to potrzebne przytnij szablon tak, aby pasował do papieru. Jednakże, jakikolwiek gruby papier akwarelowy czy kolorowa tektura będzie dobrym wyborem. Używając szablonu jako przewodnika, połącz kropkowane linie za pomocą kostki introligatorskiej i linijki. Następnie używając nożyka skalpela i linijki przetnij papier wzdłuż NIEBIESKICH linii. Tak więc teraz Twój koszyczek jest gotowy do składania.

2
Koszyk z papieru

Złóż papier wzdłuż każdej z linii, aby utworzyć kształt koszyka. Narożniki złóż do wewnątrz, a klapy górne złóż do dołu i do zewnątrz.

Wytnij cztery kawałki wstążeczki, każdy około 20 cm. Przymocuj wstążeczkę do pierwszej wewnętrznej strony klapy za pomocą taśmy dwustronnej.

3
Koszyk z papieru 2
Powtórz ten proces dla wszystkich stron i zawiąż wszystkie cztery końce tasiemki na węzły.

Kiedy już wszystkie cztery strony są zawiązane, Twój koszyczek jest gotowy do wypełnienia słodkościami.
 4.4/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

daria16rog - 2013-03-20
Pięknie się prezentuję.
Skoro zbliża się Wielkanoc, to nie może nam zabraknąć wielkanocnego koszyczka. Proponuję w tym roku zrobienie koszyczka...
Jak zrobić koszyczek wielkanocny z pasków papieru?
Skoro zbliża się Wielkanoc, to nie może nam zabraknąć...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt