Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Imprezy Kostiumowe > Jak się przebrać za psa?

Jak się przebrać za psa?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (19 ocen)
Oceń 
Przebieranie się jest coraz bardziej popularne na różnych imprezach i balach karnawałowych. Przebranie się za pieska z pewnością wywoła uśmiech na twarzy wszystkich uczestników zabawy. Poniżej znajdziesz kilka porad jak zrobić kostium psa (proszę się nie sugerować zdjęciem obok - opisany poniżej kostium wygląda całkiem inaczej).
Rzeczy, których potrzebujesz:
Futerko, Obroża dla psa, Zawieszka do obroży, Karton/Bristol, Drut, Kawałki skóry lub futra, Nożyczki, Klej, Farby do malowania twarzy.
1
Wytnij uszy psa z papieru, mogą to być długie spadające uszy lub sterczące i obklej sztucznym futrem. Przyczep je do opaski materiałowej.
2
Pomaluj twarz, nos na czarno przedłużając linię od dołu nosa w dół do ust. Narysuj kropki na policzkach, w miejscach gdzie powinny być wąsy psa.
3
Narysuj linię ponad oczami, aby nadać twarzy charakter psa od poważnego, do zabawnego lub żartobliwego.
4
Załóż kupioną obrożę lub zrób z bristolu i nie zapomnij o zawieszce na której wpiszesz imię psa, może być to postać z kreskówek – Pluto, Scooby Do, Daisy itd.
5
Załóż kostium gimnastyczny lub baletowy na legginsy i białą koszulkę.
6
Przyklej futerko, lub kropki, jeżeli to ma być dalmatyńczyk, lub kręcone kawałki wełny, jeżeli to ma być pudelek.
7
Zrób ogon psa. Jest to jeden z najważniejszych etapów. Drut owinięty flanelą pozwoli zrobić ogon sterczący i pokręcony, futrzany, skórzany, czy kartonowy będzie ogonem opadającym i poruszającym się w takt twoich ruchów. Przyczep go z tyłu.
8
Nie zapomnij o psich łapach. Możesz kartonem przykryć swoje buty, lub ubrać na buty duże włochate skarpety.
Jak zrobić skrzydła wróżki?
Jak zrobić koronę z papieru?
Jak zrobić strój motyla?
Jak przebrać dziecko za krasnoludka?
Wskazówki
  • Dodatków możesz poszukać w niektórych sklepach z akcesoriami kostiumowymi (polecam zestaw pyszczek+łapki, do kupienia tutaj).
  • Nos może imitować plastikowa piłka z odciętym kawałkiem z jednej strony z przyczepioną gumka po obu bokach.
  • Podczas imprezy wydawaj odgłosy, jakie robi piesek no i czasami szczekaj (podczas zabaw przebieranych fajną zabawą są tańce dostosowane do przebrania - tak więc baletnica powinna tańczyć jezioro łabędzie, królewna walca a piesek może biegać w około i "obsikiwać" kąty ;).
  • Pamiętaj, aby ogon nie był za długi, aby się nie zaplatał między Twoimi nogami.
 3.9/5 (19 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ciekawe porady

Jak przeżyć upał?

Na co dzień prawdziwy aniołek, jednak z okazji Halloween lub imprezy karnawałowej wstępuje w niego diabeł. Przekonaj...
Jak pomalować twarz dziecka na diabła?
Na co dzień prawdziwy aniołek, jednak z okazji Halloween...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Karol Mostowy
  • Magdalena Dawidowska-Rożan
  • Agnieszka Osiecka
  • Dorota Dunaj
  • Ewelina Wolska
  • Wladyslaw Kasza
  • Dariusz Machała
  • Magda Lena
  • Maria Kozioł
  • Joseph Murphy
  • Barbara Darmas
  • Marcin Radziszewski
  • Leszek Król
  • Krystyna Malik
  • Janusz Kaminski
  • Maciej Świsulski
  • Karol Chołuj
  • Teresa Maria Kinsner
  • Cezary Czembrowski
  • Agata Salamon
  • Jarosław Kowalik
  • Marta Szpanbruker
  • Elzbieta Kubiak
  • Robert Postrzygacz
  • Michał Żmijewski
  • Teresa Paris
  • Maria Zabielska
  • Anna Walkiewicz
  • Magdalena Popławska
  • Paweł Linowiecki
pasożyt