Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Zdrowa Żywność > Dania niskotłuszczowe > Jak się odżywiać, aby schudnąć?

Jak się odżywiać, aby schudnąć?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Odchudzanie to proces długotrwały oraz pracochłonny. Są różne sposoby, żeby zrzucić wagę. Niektóre z nich zapewniają redukcję wagi w kilka dni, jednakże są one nieskuteczne ze względu na efekt jojo oraz szkodliwe działanie na organizm. Skuteczność odchudzania zależy od osoby, jej podejścia oraz wytrwałości. Niektóre osoby chcą bardzo schudnąć jednakże nie mają silnej woli, żeby to zrobić. W takich sytuacjach warto zaczynać od małych kroczków. Nie trzeba od razu rezygnować z setek rzeczy w jadłospisie. Wystarczy zastosować się do kilku prosty rad, które wprowadzą do twojej diety odpowiednie produkty. Te produkty pomogą zredukować wagę, ponieważ większość z nich przyspiesza metabolizm oraz nie powodują strat dla organizmu.
1
Po pierwsze musisz zdać sobie sprawę z tego, że prawidłowa waga (wskaźnik BMI) jest twoim sprzymierzeńcem. Dzięki niej zmniejszysz ryzyko występowania chorób związanych z nadwagą czy otyłością, np. miażdżyca, czy wysokie ciśnienie krwi. Nie oszukuj siebie. Jest to ważne, ponieważ w przeciwnym wypadku twoje próby odchudzania skończą się fiaskiem. Jeśli zdecydujesz się na poniższą metodę, to wdrażaj ją w życie. Myśl o niej podczas zakupów i wybieraj te produkty, które będą etapem wstępnym do odchudzania.
2
Jedząc produkty, które przyspieszają proces przemiany materii, poczujesz się lżej i pozbędziesz się różnych problemów związanych z niezdrową, wysokotłuszczową dietą. Są to między innymi zaparcia, wzdęcia bóle brzucha itd. Nie musisz obiecywać sobie, że schudniesz jeśli wiesz, że nie dotrzymasz tej obietnicy. Po prostu wprowadzaj do swojej diety produkty, które zostaną wymienione poniżej.
3
Pierwszą rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę, jest imbir. Działa on świetnie, jeżeli chodzi o przyspieszanie metabolizmu. Pokrój go na plasterki, bądź zetrzyj na tarce i dodawaj go do herbaty. Równie dobrze możesz dodać go do różnego rodzaju deserów. Oprócz właściwości przyspieszających przemianę materii, imbir działa dobrze podczas przeziębienia czy grypy. Lekko podnosi temperaturę ciała i dzięki temu zwalcza bakterie i wirusy.
Jakie owoce są najzdrowsze?
Jakie pozornie zdrowe produkty tuczą?
Jak czytać etykiety spożywcze?
Jak objawia się niedobór witaminy B12?
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

mf1 - 2013-01-19
Owoce które możemy jeść na diecie ze względów na małą zawartość cukrów prostych to: jabłka, jeżyny, czarna porzeczka, żurawina, kiwi, cytryna, melon, pomarańcze, brzoskwinia, gruszka, śliwka, maliny truskawki. Natomiast należy unikać węglowodanów prostych takich jak: ciasta, cukier stołowy, czekolada, dżem, biszkopty, cukierki, toffi, gumy do żucia, miód.
Moda na zdrowe odżywianie powoli staje się elementem naszego stylu życia. I słusznie, ponieważ nie ma przesady w...
Jakie pozornie zdrowe produkty tuczą?
Moda na zdrowe odżywianie powoli staje się elementem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Aśka Skwarczyńska
  • Ania Dobrowolska
  • Mikołaj Dembski
  • Weronika Handke
  • Marek Podgórski
  • Sabina Wajs
  • Artur Zalewski
  • Ida Kulawiak
  • Urszula Hajduk-Kretowicz
  • Iwona Bryl
  • Mateusz Kozera
  • Małgorzata Wolarek
  • Borys Urbaniak
  • Aga Zyr
  • Małgorzata Konieczna
  • Jolanta Socik
  • Jolanta Dras-Zawadzka
  • Katarzyna Kasperek
  • Agnieszka Rewers-Szczotka
  • Anna Jażdżewska
  • Jolanta Znojkiewicz
  • Maciej Kasperkiewicz
  • Gryzak Kasia
  • Marcin Zarzeczniak
  • Henryka Sulęcka
  • Dagmara Molka
  • Adrianna Daria Zubek
  • Barbara Żurek
  • Aleksandra Kruszewska
  • Slawomir Podymny
pasożyt