Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Jak ukryć cienie pod oczami?
Jak ukryć cienie pod oczami?

Jak ukryć cienie pod oczami?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Cienie pod oczami są zmorą wielu kobiet. Niewyspanie, stres, ciężka praca przy komputerze powodują, że wyglądamy jakby ktoś co najmniej podbił nam oczy. Oczywiście oprócz maskowania cieni pod oczami powinnyśmy raczej zacząć od usunięcia przyczyny ich powstawania a mianowicie więcej przebywać na świeżym powietrzu, wysypiać się oraz przyjmować witaminy. Równie dobrym sposobem na cienie pod oczami jest stosowanie różnych maści czy chociażby robienie okładów na oczy z plasterków ogórka czy herbaty. Niestety nie zawsze to pomaga a czasami po prostu nie mamy na to czasu. Wówczas najlepszym rozwiązaniem jest ukryć cienie za pomocą korektora. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak to dobrze zrobić.
1
Ukrywanie cieni pod oczami
Na obszar pod oczami, najbardziej naturalny efekt osiągniesz poprzez użycie korektora w odcieniu, który jest maksymalnie zbliżony do koloru reszty Twojej twarzy. Jeżeli użyjesz zbyt jasnego koloru, aby ukryć cienie pod oczami, spowodujesz, że obszar ten będzie się odcinał od reszty twarzy i mocno rzucał się w oczy. Jasne koła pod oczami są równie mocno niepożądane jak te ciemne.
2
Korektor na cienie pod oczami
Aby ułatwić sobie aplikację korektora, zrób pod oczami trzy równe kropeczki - pierwsza poniżej wewnętrznego kącika oka, ostatnia pod drugim kącikiem zewnętrznym i kolejna gdzieś po środku między tamtymi dwiema. Następnie wklep korektor za pomocą specjalnej gąbeczki albo za pomocą środkowego palca. Nigdy nie pocieraj ani nie stosuj nacisku na ta delikatną skórę. Wykorzystując tę technikę, wyjdź nieco poza zewnętrzny kącik oka po to by uniknąć zaakcentowania ewentualnych zmarszczek.
3
Jeżeli cienie pod oczami są bardzo ciemne i widoczne, może być konieczne nałożenie dodatkowej cienkiej warstwy korektora, zanim użyjesz podkładu.
4
Jeżeli masz zaczerwienione powieki albo mają one nierówny koloryt i chciałabyś to zatuszować, może okazać się konieczne naniesienie niewielkiej ilości korektora na powiekę i równomierne wklepanie go za pomocą palca lub pędzelka. Zaletą stosowania korektora jako bazy dla cieni do oczu jest to, że dzięki niemu będą wyglądać świeżo przez cały dzień.
Jak malować oczy eyelinerem?
Jak mieć długie, gęste rzęsy?
Jak pogrubić rzęsy?
Jak zrobić makijaż przydymione oko?
 4.1/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Skłonność do worków i cieni pod oczami wzrasta wraz z wiekiem jednak mimo tego występują one również u młodych osób....
Sposoby na cienie i worki pod oczami
Skłonność do worków i cieni pod oczami wzrasta wraz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Magdalena Merda
  • Asia Kalamarz
  • Janusz Dudała
  • Alina Wójtowicz
  • Paulina Jaszczak
  • Agnieszka Wysocka
  • Anna Janowiecka
  • Lidia Baran
  • Joasia Szczeglik
  • Katarzyna Kalista
  • Ewa Kowalak
  • Bozena Lodzinska
pasożyt