Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak zaimponować facetowi?
Jak zaimponować facetowi?

Jak zaimponować facetowi?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (94 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Chciałabyś zrobić coś bardzo wyjątkowego dla swojego faceta. Każdy lubi być rozpieszczany i miło zaskakiwany, nawet twój facet. Wymyślenie kilku sposobów, aby go uszczęśliwić może być trudniejsze niż myślisz. Zaskakujące jest to, że mężczyźni kochają małe rzeczy tak samo jak kobiety. Bądź w zgodzie z tym, co twój facet lubi i staraj się robić te rzeczy, które go interesują. Oto pięć sposobów, aby zaimponować facetowi.
1
Para na meczu

Oglądaj z nim jego ulubiony sport i bądź podekscytowana tak samo jak on.

Jeżeli kobieta ogląda razem z facetem jego ulubioną drużynę, a dodatkowo tak samo entuzjastycznie kibicuje jest to dla niego coś wyjątkowego. Nie możesz pozwolić sobie jednak na jakąś wpadkę typu totalny brak wiedzy o drużynie czy o zasadach gry. Musisz koniecznie odrobić lekcję i uzyskać jak najwięcej informacji na temat pasji swojego mężczyzny. Na pewno zaimponuje to facetowi jak będziesz mogła wymienić z nim opinie o grze i ponarzekać na sędziego, który „oczywiście” się mylił. Dla mężczyzny kobieta, która tak samo jak on potrafi się cieszyć sportem staje się kimś więcej a mianowicie przyjacielem, z którym może świetnie spędzać czas. Aby zdobyć extra punkty koniecznie zaopatrz się w koszulkę ulubionej drużyny swojego faceta.

2

Przygotuj dla niego przyjęcie niespodziankę

Większość facetów nie potrafi zorganizować sobie hucznych urodzin. Zazwyczaj ograniczają się do wyjścia z kumplami do baru i wypicia paru piw. Co może być lepszego od zorganizowania przyjęcia niespodzianki z wielką pompą. Zaproś jego przyjaciół, zorganizuj beczkę piwa (mogą być inne trunki), typowe męskie jedzenie no i jakieś ciekawe gry i muzyka. Facet nie zrobiłby tego dla siebie, ale będzie zachwycony jak z miłości zrobi to dla niego żona czy dziewczyna. Doceni wszystkie trudy i starania związane z przygotowaniami. Szczerze - jak wiele kobiet znasz, które zrobiły to dla swego faceta? Dokładnie!

Jak poznać, że chłopak jest zakochany?
Jak rozpoznać prawdziwą miłość?
Jak zaprosić dziewczynę na spotkanie?
Jak rozpoznać, że chłopak zdradza?
3
Trójka przyjaciół

Pozwól mu na wyjście z kumplami

Mężczyźni uwielbiają spędzać czas z innymi facetami, co ciężko czasem zrozumieć kobietom. Przeważnie wynika to z faktu, że facet potrzebuje przerwę od codzienności, pogadać z przyjaciółmi, nie myśleć o obowiązkach i odpowiedzialności. Jeżeli będziesz wyrozumiała i pozwolisz facetowi na takie spotkania od czasu do czasu i oczywiście bez wypominania i narzekania to na pewno uzyskasz jego uznanie, nie wspominając, że jeśli ty będziesz chciała zrobić sobie babski wieczór on nie będzie miał nic przeciwko.

4

Wybierz się z nim do kina na typowy męski film akcji

Często wydaje nam się, że faceci dobrze się bawią oglądając z nami romantyczne komedie w kinie. Część z nich pewnie tak, ale zdecydowanie mniejsza część. Mężczyźni wolą męskie filmy, filmy akcji z pościgami, przemocą i dreszczykiem emocji. Na pewno każdy facet będzie zadowolony jak będziesz ten dreszczyk emocji przeżywała razem z nim. W trakcie przerażającej sceny filmowej możesz się do niego mocno przytulić, co na pewno sprawi, że poczuje się jak twój obrońca i bohater.

5
Karmienie faceta

Zaskocz go pysznym posiłkiem

Jest coś szczególnego w osobach, która potrafią przygotować pyszny posiłek. Zresztą od dawna znane jest powiedzenie „przez żołądek do serca”. To prawda, że wiele kobiet gotuje dla swoich mężczyzn cały czas, ale może spaść to do kategorii rutynowego obiadku, jaki podawany jest w co drugim domu. Od czasu do czasu postaw na coś wyjątkowego, przygotuj ulubiony posiłek swojego faceta bądź danie, które może go pozytywnie zaskoczyć. Musisz pamiętać, że samo jedzenie to nie wszystko, bardzo ważna jest oprawa. Odpowiednio przygotowane nakrycie, światło, butelka ulubionego wina, a to wszystko przy dźwiękach przyjemnej muzyki. Może jesteś osobą, która akurat nie umie i nie przepada za gotowaniem? Tym bardziej twoje starania będą docenione. W końcu chcesz zaimponować swojemu facetowi. Warto zasięgnąć pomocy od osoby, która w kuchni czuje się jak ryba w wodzie i do dzieła.

Jest wiele sposobów, aby okazać swojemu facetowi jak bardzo ci na nim zależy, podane przykłady to kilka z nich. Ty najlepiej znasz swojego mężczyznę i na pewno dobrze wiesz, co sprawia mu największa przyjemność. On podobnie jak ty jego zna bardzo dobrze ciebie, więc jeśli przygotujesz coś, co będzie dla ciebie dużym wyzwaniem bądź wyrzeczeniem to tym bardziej to doceni.

 5/5 (94 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każdy chciałby zrobić dobre pierwsze wrażenie, dlatego wciąż się udoskonalamy, rozwijamy. Myśląc o tym jak tu zrobić...
Jak zaimponować chłopakowi?
Każdy chciałby zrobić dobre pierwsze wrażenie, dlatego wciąż się udoskonalamy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt