Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Cera młodzieńcza > Jak usunąć przebarwienia po trądziku?

Jak usunąć przebarwienia po trądziku?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Ciemne przebarwienia na skórze spowodowane są przez trądzik, który został albo rozdrapany, albo ciężko się goił. Przebarwienia takie mogą powodować brak pewności siebie i stale przypominać o walce z trądzikiem. Jeśli myślisz o usunięciu tych przebarwień i blizn za pomocą mocnych środków leczniczych lub przez zabiegi dermatologiczne, spróbuj najpierw naturalnych rozwiązań, które przedstawiamy poniżej.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Olej lniany, 1 cytryna, 1 torebka rumianku, Czysta witamina E w kroplach
1
olej lniany

Stosuj olej lniany.

Olej lniany jest bogaty w witaminę E i zwiększa przepływ krwi oraz poprawia krążenie, wspomagając zdrowy wzrost komórek skóry.

2
napar z rumianku

Napar z rumianku.

Zaparz mocny napar z rumianku (1 torebka na 1/2 szklanki gorącej wody). Ostudź i dodaj sok z jednej cytryny. Umieść roztwór w czystym pojemniku.

3
rumianek i cytryna

Rumianek i cytryna.

Zamocz wacik w roztworze z rumianku i cytryny i przemywaj przebarwienia dwa razy dziennie. Rumianek i cytryna są naturalnymi wybielaczami, które rozjaśnią ciemne plamy po trądziku. Pomiędzy aplikacjami przechowuj roztwór w lodówce. Po trzech tygodniach zrób świeży roztwór.

4
Witamina E

Witamina E.

Po przecieraniu przebarwionych miejsc, punktowo możesz nałożyć czystą witaminę E. Witamina E pomaga w regeneracji komórek skóry. Ponieważ jest tłusta najlepiej nałożyć ją na noc. W nocy też skóra jest lepiej chłonna. Buteleczkę witaminy E w płynie możesz kupić bez recepty w każdej aptece.

Kiedy nałożysz witaminę E na miejsca przebarwione, wmasuj ją przez około jedną minutę. Pomoże to trochę w wchłonięciu olejku, pobudzi przepływ krwi i krążenie oraz pobudzi nowe komórki skóry do szybszego wzrostu.

Wskazówki
  • Możesz także skorzystać z roztworu rumianku i cytryny, aby rozjaśnić piegi i plamy starcze.
  • Stosuj dietę bogatą w świeże owoce i warzywa. Owoce i warzywa, zwłaszcza te ciemne, pełne są antyoksydantów takich jak witaminy A, C, E i beta-karoten. Przeciwutleniacze wspierają wzrost nowych komórek i pomagają w budowaniu nowej skóry która zastępuje ciemne plamy po trądziku.
Ostrzeżenia
  • Unikaj fast foodów. Taka dieta spowalnia wzrost nowych komórek.
Przeczytaj teraz: Jak zatuszować trądzik?
 3.5/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

ja410 - 2014-03-22
witam,
z przebarwieniami po trądziku poradziłam sobie, stosujac maski dr Anne Hathway. Po ich stosowaniu mam jednolitą cere. I pozbyłam sie znienawidzonych przebarwie
annqq - 2012-10-02
na trądzik to ja stosuje tea tree olejek melaleuca. co ważne jest naturalny.
babcia - 2012-05-12
ciekawe i proste sposoby na te uciążliwe plamy,a mi dermatolog przepisała maść za bagatela 56zł małą tubkę a używać trzeba przez pół roku aby był efekt.
 
Przebywanie na słońcu może spowodować wystąpienie przebarwień na skórze, które przybierają postać nieestetycznych plam....
Jak wybielić skórę?
Przebywanie na słońcu może spowodować wystąpienie przebarwień na skórze, które...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt