Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Cera młodzieńcza > Jak usunąć przebarwienia po trądziku?

Jak usunąć przebarwienia po trądziku?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Ciemne przebarwienia na skórze spowodowane są przez trądzik, który został albo rozdrapany, albo ciężko się goił. Przebarwienia takie mogą powodować brak pewności siebie i stale przypominać o walce z trądzikiem. Jeśli myślisz o usunięciu tych przebarwień i blizn za pomocą mocnych środków leczniczych lub przez zabiegi dermatologiczne, spróbuj najpierw naturalnych rozwiązań, które przedstawiamy poniżej.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Olej lniany, 1 cytryna, 1 torebka rumianku, Czysta witamina E w kroplach
1
olej lniany

Stosuj olej lniany.

Olej lniany jest bogaty w witaminę E i zwiększa przepływ krwi oraz poprawia krążenie, wspomagając zdrowy wzrost komórek skóry.

2
napar z rumianku

Napar z rumianku.

Zaparz mocny napar z rumianku (1 torebka na 1/2 szklanki gorącej wody). Ostudź i dodaj sok z jednej cytryny. Umieść roztwór w czystym pojemniku.

3
rumianek i cytryna

Rumianek i cytryna.

Zamocz wacik w roztworze z rumianku i cytryny i przemywaj przebarwienia dwa razy dziennie. Rumianek i cytryna są naturalnymi wybielaczami, które rozjaśnią ciemne plamy po trądziku. Pomiędzy aplikacjami przechowuj roztwór w lodówce. Po trzech tygodniach zrób świeży roztwór.

4
Witamina E

Witamina E.

Po przecieraniu przebarwionych miejsc, punktowo możesz nałożyć czystą witaminę E. Witamina E pomaga w regeneracji komórek skóry. Ponieważ jest tłusta najlepiej nałożyć ją na noc. W nocy też skóra jest lepiej chłonna. Buteleczkę witaminy E w płynie możesz kupić bez recepty w każdej aptece.

Kiedy nałożysz witaminę E na miejsca przebarwione, wmasuj ją przez około jedną minutę. Pomoże to trochę w wchłonięciu olejku, pobudzi przepływ krwi i krążenie oraz pobudzi nowe komórki skóry do szybszego wzrostu.

Wskazówki
  • Możesz także skorzystać z roztworu rumianku i cytryny, aby rozjaśnić piegi i plamy starcze.
  • Stosuj dietę bogatą w świeże owoce i warzywa. Owoce i warzywa, zwłaszcza te ciemne, pełne są antyoksydantów takich jak witaminy A, C, E i beta-karoten. Przeciwutleniacze wspierają wzrost nowych komórek i pomagają w budowaniu nowej skóry która zastępuje ciemne plamy po trądziku.
Ostrzeżenia
  • Unikaj fast foodów. Taka dieta spowalnia wzrost nowych komórek.
 3.5/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

ja410 - 2014-03-22
witam,
z przebarwieniami po trądziku poradziłam sobie, stosujac maski dr Anne Hathway. Po ich stosowaniu mam jednolitą cere. I pozbyłam sie znienawidzonych przebarwie
annqq - 2012-10-02
na trądzik to ja stosuje tea tree olejek melaleuca. co ważne jest naturalny.
babcia - 2012-05-12
ciekawe i proste sposoby na te uciążliwe plamy,a mi dermatolog przepisała maść za bagatela 56zł małą tubkę a używać trzeba przez pół roku aby był efekt.
 
Aby zatuszować trądzik rekomendowane jest zastosowanie korektora w takim samym odcieniu jak Twoja skóra albo nie więcej...
Jak zatuszować trądzik?
Aby zatuszować trądzik rekomendowane jest zastosowanie korektora w takim samym odcieniu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt