Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak udekorować dom na Wielkanoc?

Jak udekorować dom na Wielkanoc?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Wielkanoc to wspaniałe, ciepłe, domowe i bardzo wiosenne święto. Istnieje wiele sposobów na to jak udekorować dom na Wielkanoc, a świąteczne ozdoby są bardzo zróżnicowane i mogą służyć jako element dekoracji wnętrza, zarówno z sezonie świątecznym, jak i na co dzień. Na przykład śliczna kolorowa zastawa stołowa i wazon pełen kwiatów są idealną ozdobą domu w sezonie wiosennym, ale przyczynią się także do stworzenia wielkanocnego klimatu.
1
dekoracje wielkanocne - krok 1
Atrybutami świąt wielkanocnych są króliczki, pisanki i kwiaty. Pierwszą rzeczą, jaką możesz wykonać w ramach świątecznego dekorowania domu, jest wyciągnięcie kolorowej zastawy i innych akcesoriów tego typu, jak np. obrus czy zasłony. Doda to wiosennego powiewu w Twoim domu. Jeżeli nie masz wielkanocnych króliczków, możesz z powodzeniem kupić je w swoim sklepie z domowymi ozdobami. Takie króliczki, w połączeniu z talerzem albo koszyczkiem pełnym kolorowych jajek, mogą służyć jako piękna, świąteczna ozdoba stołowa.
2
dekoracje wielkanocne - krok 2
Jeżeli chcesz bardziej rozbudowanych dekoracji świątecznych w swoim domu, możesz zrobić wieniec, który powiesisz na drzwiach albo na kominku. Do wieńca możesz przyczepić świeże lub suche kwiaty, kolorowe jajka-wydmuszki albo małe gałązki. Wstążki, klej i pasma materiału pomogą Ci przymocować ozdoby do wieńca i sprawią, że wszystko będzie się dobrze trzymać.

Weź kilka gałązek i zwiń je w pierścień, następnie użyj wstążek i kawałków materiału do ozdoby, a za pomocą kleju przyczep w różnych miejscach kolorowe jajka wydmuszki. Dodaj trochę kwiatów i voila, Twój świąteczny wieniec jest gotowy. Aby wykonać jajka-wydmuszki, musisz zrobić malutką dziurkę w skorupce jajka i pozwolić, żeby białko i żółtko wyciekło do miski. Zafarbuj skorupki jajek w specjalnej farbie albo pomaluj je, skoro i tak nie będziesz ich jeść.
3
dekoracje wielkanocne - krok 3
Nad kominkiem możesz powiesić szarfę z napisem ‘Wesołych świąt wielkanocnych’. Łatwo możesz wykonać taką szarfę własnoręcznie. Weź biały kawałek materiału, pomaluj przy pomocy szablonu i napisz na nim drukowanymi literami ‘Wesołych świąt’. Dodaj kilka świeżych kwiatów i szarfa gotowa. Możesz również wyciąć litery z kolorowego papieru. Jest to świetna zabawa, w jaką możesz wciągnąć dzieci, które przecież uwielbiają wycinać i rysować różne rzeczy.
4
dekoracje wielkanocne - krok 4
Innym wspaniałym i jednocześnie prostym pomysłem na świąteczne domowe dekoracje jest zrobienie drzewa z jajek. Możesz użyć do tego gałązki, która kształtem przypomina małe drzewko i udekorować ją za pomocą jajek-wydmuszek. Lepiej jest jednak zrobić jajka z papieru, materiału albo sznurka, ponieważ do tych wszystkich dekoracji będziesz potrzebować naprawdę dużo jajek. Bardzo łatwo jest to wykonać, po prostu przyczep jajka do drzewka za pomocą nici albo wstążki i dodaj jeszcze kilka kolorowych wstążeczek.
5
dekoracje wielkanocne - krok 5
Kwiaty są oczywiście najlepszą dekoracją. Włóż je do koszyczków albo wazonów i porozstawiaj po całym domu, aby zagościł w nim wiosenny, wielkanocny klimat. Przy okazji warto jeszcze wspomnieć, że skorupki jajek mogą służyć jako małe świeczniki. Do połówek skorupek włóż małe świeczki, tak jak jest to przedstawione na zdjęciu. Wyglądają cudownie!
Wskazówki
  • Wielkanoc daje również możliwość udekorowania domu z zewnątrz. Ale jeżeli nie masz ochoty ozdabiać swojego trawnika sztucznymi kolorowymi jajkami albo ślicznymi króliczkami, możesz po prostu go posprzątać ze zbędnych pozostałości po zimie i posadzić w ogródku trochę świeżych kwiatów. Wesołej Wielkanocy!
 4.4/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

daria16rog - 2013-03-18
Kwiaty to chyba najlepsza i najprzyjemniejsza dekoracja w domu.
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt