Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Mycie okien > Jak myć szyby matowe?

Jak myć szyby matowe?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (10 ocen)
Oceń 
 1 z 7 
Jest jedna zasadnicza różnica pomiędzy normalnym szkłem, a szkłem matowym. Normalne szyby są płaskie i transparentne oraz lśniące, podczas gdy szyby matowe są półprzezroczyste i mają rowki. Możesz myć matowe szyby w taki sam sposób jak normalne szyby, ale wtedy rowki znajdujące się na matowym szkle mogą ulec zabrudzeniu, a wtedy koniecznym stanie się wycieranie brudu za pomocą szorstkiej gąbki. Kolejną wadą matowego szkła jest fakt, że może ono bardzo łatwo zostać uszkodzone przez przedmioty zrobione z metalu. Dlatego, aby usunąć plamy musisz używać na zmianę mokrego i suchego papieru ściernego.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Gumowe albo lateksowe rękawice, Środek do czyszczenia szkła, Gazeta albo papierowe ręczniki, Suchy i mokry papier ścierny, Szorstka gąbka, Środek do czyszczenia okien, Szmatka nie pozostawiająca włókien
Przeczytaj teraz: Jak umyć okno?
 3/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

maki - 2015-03-30
jeszcze komentarz do wskazówek.
hartowanie szkła to tylko zmiana jego właściwości fizycznych przez poddanie go obróbce termicznej. To że zmienia (rozprasza ) to juz tylko wpływ piaskowania lub innej formy zmiany przejrzystości. Szyby w marketach tez sa hartowane. czy autor jest w stanie rozróżnić które nie są. Totalny brak znajomości tematu. Drogie panie szkoda waszego czasu na ćwiczenie tego co tutaj zaproponowano.
maki - 2015-03-30
Drogie Panie, jako pracownik firmy sprzedajacej szkło dam wam tylko jedna radę. Szkło matowe (piaskowane, metalux, satinato) musi być zabezpieczone teflonem. Wtedy plamy nie są problemem. Teflon to taki lakier którym spryskuje sie szkło a następnie wyciera specjalna gąbką. Ta usługa powinna być wliczona w koszt szkła ew. minimalna dopłata.
PRECZ Z KOMUNĄ! - 2015-03-29
Na tytułowym zdjęciu - białe uszczelki.
Irena - 2015-02-02
Witam serdecznie! Równiez miałam problem z usunięciem tłustych plam ze szkła matowego.Skutecznym,wprost rewelacyjnym ,okazał się Cilit bang(tłuszcz i smugi).Polecam.
hannah - 2014-09-05
Tłuste plamy umyłam octem z sodą oczyszczoną. Trzeba zabieg powtórzyć kilka razy niestety ale jakoś dało radę. gdybym wiedziła, że tak trudno sie je myje nigdy nie kupiłabym drzwi z takimi szybami!!!
Rozpoczyna się sezon grillowy. Coraz częściej spędzamy wieczory i rodzinne spotkania przy grillu i niestety przy...
Mycie okien wcale nie musi być trudne i kosztowne. W tym artykule dowiesz się jak zaoszczędzić pieniądze i czas podczas...
Jak umyć okna - szybko i tanio?
Mycie okien wcale nie musi być trudne i kosztowne. W...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub