Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Przebarwienia > Jak usunąć przebarwienia z twarzy?

Jak usunąć przebarwienia z twarzy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1.4/5 (365 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 17 

Masz przebarwienia na twarzy? W takim razie przeczytaj poniższy artykuł, a poznasz skuteczne metody na pozbycie się ich. Są to wyłącznie sposoby naturalne, a wszystko, czego potrzebujesz z pewnością znajdziesz w swojej kuchni.

1
Cytryna

Na twarz nałóż maskę cytrynową, ale nie spłukuj jej, zetrzyj ją chusteczką higieniczną, a następnie nałóż krem nawilżający.

2
sok z cytryny

Sok z cytryny jest przetestowanym i wypróbowanym środkiem na usuwanie piegów i przebarwień. Nałóż sok z cytryny za pomocą palców na piegi lub brązowe plamki na twarzy.

3
Truskawki

Regularne używanie masek na bazie warzyw i owoców takich jak: morele, truskawki, ogórki i czarna porzeczka, pomogą rozjaśnić przebarwienia.

4
kwaśne mleko

Umyj twarz kwaśnym mlekiem. Kwas mlekowy działa na skórę jak peeling, ale nie podrażnia jej, ani nie wysusza.

5
miód

Podgrzej lekko miód i wmasuj delikatnie palcami w skórę twarzy. Zmyj miód najpierw ciepłą, a następnie zimną wodą. Przed nałożeniem miodu na twarz możesz zmieszać go z odrobiną kiełków pszenicy.

6
Chrzan

Chrzan, ocet chrzanowy lub płatki owsiane nałożone na skórę, również są pomocne w rozjaśnianiu przebarwień.

7
pietruszka z cytryną

Nałożenie pod swój ulubiony krem mikstury soku z pietruszki zmieszanego z sokiem z cytryny, sokiem z pomarańczy i sokiem z czerwonej porzeczki sprawi, że piegi i przebarwienia będą niewidoczne.

8
Witamina E

Przed położeniem się spać wmasuj w skórę twarzy bezzapachową oliwę z oliwek lub witaminę E w kapsułkach.

9
cytryna - sok

W soku z cytryny rozpuść trochę cukru. Nałóż miksturę na każdego piega i każde przebarwienie za pomocą szczoteczki.

10
musztarda

Zmieszaj odrobinę musztardy z mlekiem i nałóż na noc na twarz, następnie umyj buzię łagodnym mydłem.

11
Cebula

Na przebarwienia czy piegi możesz również stosować cebulę. Przekrój na pół czerwoną cebulę i pocieraj nią przebarwienia dwa razy dziennie. Powtarzaj czynność, aż plamy znikną.

12
maślanka
W celu rozjaśnienia przebarwień bardzo pomocna jest maślanka.
13
kurkuma

Wymieszaj po równo nasiona kurkumy z nasionami sezamu. Zmieszaj z odrobiną wody i nałóż na twarz.

14
Arbuz

Kup arbuza, zrób dziurkę w skórce i włóż w niego trochę ziaren ryżu. Upewnij się, że arbuz będzie w lodówce! Wyciągnij ryż po 9 dniach. Ryż zmiel na mąkę i nałóż na twarz.

15
czerwona porzeczka

Aby rozjaśnić piegi i przebarwienia, rozgnieć 1/4 szklanki niedojrzałych porzeczek i wymieszaj z 1 łyżką stołową pasteryzowanego miodu. Umieść papkę na przebarwieniach i pozostaw na pół godziny. Zmyj ciepłą wodą i odrobiną świeżego, rozcieńczonego soku z cytryny.

16
śmietana

Na twarz nałóż śmietanę i pozostaw na 15 minut, spłucz ciepłą wodą. Powinnaś zauważyć efekt po tygodniu, jeśli nie, to stosuj śmietanę raz dziennie przez tydzień.

Wskazówki
  • Zmyj makijaż przed stosowaniem tych środków.
  • Oczyść skórę dokładnie z tłuszczu i kremów przed zastosowaniem powyższych sposobów na przebarwienia.
  • Uważaj na poparzenia słoneczne lub inne podrażnienia skóry. Pozwól, aby najpierw podrażnienia się zagoiły, inaczej możesz wyrządzić więcej szkody.
  • Jeśli masz skórę wrażliwą, nie używaj soku z cytryny, ponieważ może ją podrażnić.
  • Pamiętaj, że cytryna jest kwaśna, więc za każdym razem kiedy ją stosujesz, trzymaj ją z dala od oczu.
  • Środki i sposoby podane powyżej nie będą działały na każdego tak samo.
 1.4/5 (365 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (16)

Kinga84 - 2015-09-01
Stosowałam na przebarwienia mikrodermabrazję, kwas migdałowy, kwas glikolowy. Kwas migdałowy w niskim procencie można dostac w sklepie kosmetycznym np super pharma. Nie można stosować go w dni słoneczne ponieważ zwiększy pzrebarwienia. Tylko w okresie jesienno-zimowym. Na codzień stosuje kremy z filtrem uv, biorę też beta karoten. Polecam w walce z przebarwieniami
Justyna24 - 2015-03-23
Polecam kwasy - moja Pani kosmetolog nakładała mi różne, o różnych stężeniach . Robiła mi je co 2 tygodnie, łącznie miałam 8 zabiegów, ja miałam przebarwienia po trądziku , który udało mi się zwalczyć. Każdy zabieg kosztował mnie 70zł, ale muszę przyznać, że naprawdę warto !
W końcu to była inwestycja w siebie.
klaudia8120 - 2014-07-31
cytryna na przebarwienia jest bardzo dobra polecam
aga - 2014-07-21
ja kupiłam mezobenzone vis - miałam plamy po solarium:( stosowałam wcześnij wszystko , dopiero ta maść mi pomogła - jest na receptę
Majka - 2014-07-21
Jeżeli ktoś jest chory ma alergie, nietolerancje pokarmowe, chorą wątrobę itd. tylko dieta, unikanie skuteczne słońca i tylko zabiegi inwazyjne u dobrego lekarza kosmetologa - inaczej takie głębokie zmiany sam nie usuniesz.
Lola - 2014-07-21
Na powazne przebarwienia tylko hydrochinon lub Alfa arbutyna jako skladniki aktywne, wiele roslin ma te skladniki I dlatego dzialaja, polecam unitone (Isis) dzieki temu sie wyleczylam I niedrogo w porownaniu z cosmelan, oczywiscie zawsze ochrona sloneczna, niestety jak ma sie tendencje do przebarwien to nie ma innego wyjscia , nalezy zrezygnowac ze slonca
annnna - 2014-07-21
Żadne domowe sposoby nie wybielą plam starczych, wątrobowych, blizn, itp. Aby sobie pomóc, trzeba iść do dermatologa po silne dermokosmetyki, czasem nawet leki lub zrobić inwazyjny zabieg, np. laserowy.
Megi - 2014-07-21
Zamiast się nabijać, może warto czytać uważniej. Arbuza trzeba wyjąć po 9-ciu DNIACH nie tygodniach...
Nicki - 2014-07-21
Żaden z tych sposób nie jest skuteczny, szkoda czasu. Niestety przy głębokich przebarwieniami nawet kremy wybielające mogą byc zbyt słabe i tylko metody kosztowne i dosyć drastyczne pomogą (laser, peeling chemiczny, cosmelan/dermamelan).
ZZ - 2014-07-21
Kup arbuza, zrób dziurkę w skórce i włóż w niego trochę ziaren ryżu. Upewnij się, że arbuz będzie w lodówce! Wyciągnij ryż po 9 tygodniach. Ryż zmiel na mąkę i nałóż na twarz. HAHAHAHA arbuz zgnije po 9 tygodniach !!!!
bolo - 2014-06-25
ja mam pryszcze tylko na brodzie i boli mnie nie moge go wycisną bo siedzi pod skura co zrobic
1roberthulewicz - 2014-01-29
Ja próbuje maseczki z białka i cytryny. :)
karmi - 2013-08-02
na pewno sprubuje
letnianutka1996 - 2013-07-30
na przebarwienia jest dobra cytryna.chodzi tutaj o sok który rozjasnia te przebarwienia,i poprawia strukture pigmentów w naszej skórze.
topielica - 2013-06-24
Dodam że jeśli ktos ma problemy z przebarwieniami powinien używac wysokich filtrów na twarz jesli ma zamiar sie opalac-bo cóż z tego że będzie przemywał twarz cytryną jesli wyjdzie na słońce bez ochrony .
zuziazyl - 2013-04-22
U mnie w lodówce arbuz nie wytrzymał by 9 tyg. nie ma mowy wole chyba cytryny użyć i miodu.
Ciemne przebarwienia na skórze pojawiają się z różnych powodów. Ich przyczyną może być zbyt długa i zbyt częsta...
Jak zrobić ananasową maseczkę na przebarwienia?
Ciemne przebarwienia na skórze pojawiają się z różnych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt