Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Bezpieczny Seks > Jak uprawiać sex przez telefon?

Jak uprawiać sex przez telefon?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (70 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Seks przez telefon jest dobrym rozwiązaniem dla dwóch osób, które nie są gotowe na zbliżenie fizyczne, lub nie mają możliwości w danej chwili się spotkać. Taka forma uprawiania seksu zapewnia prywatność bez kontaktu fizycznego. Może on być dziki, wyrafinowany, lub spokojny, delikatny w zależności od upodobań i nastroju partnerów. Możesz wzmocnić efekty seksu poprzez gadżety, odgrywanie jakiejś roli.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Erotyczne zabawki, Telefon (z dobrze naładowaną baterią), Wyobraźnia
1
Najlepszy czas na seks telefon jest wówczas, gdy masz pewność, że nikt nie będzie ci przeszkadzał. Nie ma nic gorszego od szczekającego psa za drzwiami, czy rodziców do nich pukających, lub chodzącego tam i z powrotem współlokatora.
2
Używaj ostrych słów. Zapomnij o grzecznych anatomicznych nazwach. Zachowuj się tak jak byś grała w filmie dla wyłącznie dorosłych widzów.
3
Fantazjuj lub zagraj jakąś rolę, możesz być np. zakonnicą, pielęgniarką, opiekunką do dziecka, pokojówką, czy lekarzem. Mów o wszystkim, co chcesz, aby twój partner zrobił lub o tym, co zrobisz jemu.
4
Zaproponuj koleżance, koledze aby towarzyszyła Ci podczas gdy Ty będziesz "rozmawiać" przez telefon. Może doświadczyć niesamowitych wrażeń słuchając Twojego kontaktu seksualnego przez telefon. Możesz także powiedzieć partnerowi, że jest was dwie i partner będzie instruował, co ma jedna drugiej zrobić. W ten sposób możesz doświadczyć seksu w tzw. trójkącie.
5
Miej przygotowanych kilka "zabawek" erotycznych i mów partnerowi co dokładnie w danej chwili z nimi robisz lub dostosuj się do instrukcji podawanych przez partnera.
6
Pamiętaj o wydawaniu dźwięków. Seks przez telefon musi być pełen odgłosów, jęków, krzyków, a także podniesionego głosu. Przecież chodzi Ci o prawdziwy seks, więc wczuj się w atmosferę całą sobą, ponadto Twoje odgłosy będą działały stymulująco na osobę na drugim końcu linii telefonicznej.
Wskazówki
  • Jeżeli często uprawiasz seks przez telefon, warto zainwestować w telefon głośnomówiący, dzięki któremu będziesz mieć wolne obie ręce, które sprawią, że zwiększysz swoją przyjemność.
  • Jeżeli nie posiadasz partnera, a masz ochotę na tą formę rozrywki, zadzwoń na specjalną seks linię, gdzie będziesz mogła doświadczyć seksu z doświadczonym partnerem.
Przeczytaj teraz: Jak uprawiać cybersex?
 3.8/5 (70 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Paweł - 2015-02-02
Ten artykuł pisała osoba, która chyba nigdy w życiu tego nie próbowała.
b3r4 - 2012-04-05
Seks przez telefon jest super ale tylko wtedy jeżeli nie można być z soba fizycznie.Czuję sie jakbym naprawdę była z ukochanym.Ale tylko ze swoim mężczyzną.
Nie wiesz jak zrobić minetę? A może wiesz doskonale jak to się robi ale chcesz się upewnić? Dobra mineta może zdziałać...
Jak zrobić minetę?
Nie wiesz jak zrobić minetę? A może wiesz doskonale jak to się robi ale chcesz się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt