Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Specjalne okazje > Jakie kolory ubrań pasują do typu urody zima?
Jakie kolory ubrań pasują do typu urody zima?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Już sama nie wiesz jakie barwy pasują do Ciebie! Bywa, że podoba Ci się pewne upatrzone ubranie, ale wyglądasz w nim smutno, mimo że wcale nie ma ponurego koloru. Czasem kolorystyczne trendy mody w ogóle nie idą z Tobą w parze! Wyglądasz w nich nie tak jakbyś chciała! Zapomnij o traceniu czasu na ubrania, które nie są dla Ciebie stworzone! Tylko teraz przedstawiamy cykl artykułów, w których będą opisane typy urody i wymienione kolory, jakie pasują danej "porze roku". Teraz - ZIMA!
1
Jak właściwie wygląda kobieta zima? Jak sama nazwa wskazuje, jest to najzimniejszy z typów urody.
Cera zimy jest w chłodnym odcieniu. Może być zarówno blada - porcelanowa, śnieżna lub beżowa (bardziej kawa z mlekiem), jak i ciemniejsza - oliwkowa. Nie jest jednak nigdy różowawa ani morelowa, nie ma też odcieniu ciepłego beżu czy piasku. Nawet jeżeli jest opalona, to na brąz o zimnej tonacji.
Włosy zimy są zawsze ciemne. Zaliczają się do tego zarówno szatynki jak i brunetki o czarnych włosach lub o barwie bardzo ciemnego, zimnego brązu.
Oczy zimy mogą mieć praktycznie w każdym kolorze: niebieskie, szare, zielone, brązowe i czarne.
Usta również przyjmują rożną barwę, w zależności od karnacji. Mogą być one brzoskwiniowe, różowe, koralowe aż po ciemne.
2
Dzięki zimnej urodzie i ciemnym włosom, zimie pasuje chyba najszersza gama kolorystyczna. Dobrze jest jej w zimnych barwach jej pory, czyli bieli, szarościach, niebieskim i czerni. Mimo to powinna ona uważać, by nie wyglądać zbyt ponuro. Jeżeli jesteś zimą i chcesz dobrać szarość z czernią, dobrze to przemyśl. Wybierz wtedy jasny, ciepły odcień szarego, gdyż ciemny i zimy może sprawić, że będziesz wyglądała smutno i nijako.
Dobrze ci również w odcieniach zielonego, zarówno ciepłych jak i zimnych. Szczególnie pasuje do zimy butelkowa zieleń. Jedynie oliwka może być dość niekorzystna.
W czerwieniach, kontrastujących z zimną urodą, będzie wyglądała zjawiskowo. Również pasuje jej koral. Powinna jednak unikać ceglanego, gdyż może do niej nie pasować.
Dobrze też będzie wyglądać w klasycznym niebieskim. Inne odcienie tego koloru również są dla niej dobre, szczególnie jeżeli podkreślają oczy o tym samym kolorze. Jednie błękit nie jest zbyt dobrym pomysłem.
Jeżeli chodzi o brązy, to wygląda w nich nienagannie, ale nie jest to kolor, który jej idealnie pasuje.
Ponadto dobrze jej w wyrazistych kolorach jak mocny róż, pomarańcz, żółty, granat, ale również w pastelach jak łososiowy, lila etc.
Pasuje do niej również srebro i złoto. To pierwsze podkreśli chłodny charakter jej urody, a drugie może ją ociepli. Nie powinna jednak przesadzać ani z jednym, ani z drugim.
3
To ostatni z serii artykułów. Mamy nadzieję, że pomogliśmy zimom w ich stylizacji. Możemy jeszcze jedynie dodać, by starały się ocieplić swój wizerunek i nie wyglądać nigdy zbyt ponuro. Jeżeli chcesz zobaczyć makijaż dla zimy, poszukaj artykułu: Jaki makijaż pasuje do urody typu zima? Tam zobaczysz opisy odcieni, który powinnaś używać.
Jakie kolory pasują do rudych włosów?
Jak zrobić szorty?
Jak znaleźć swój styl?
Jak dobrać ubrania do sylwetki jabłka?
Przeczytaj teraz: Modne fryzury 2008
 4.3/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

goscia - 2016-03-21
Zima moze byc rowniez blondynka, nie jest prawda, ze zima ma zawsze ciemne wlosy.
Prosze sie doksztalcic
Dla niektórych kobiet legginsy w ogóle nie muszą istnieć. Dla innych zaś jest to obowiązkowa część garderoby, która...
Jak nosić legginsy?
Dla niektórych kobiet legginsy w ogóle nie muszą istnieć. Dla innych zaś jest to...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt