Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak udekorować stół na Wielkanoc?

Jak udekorować stół na Wielkanoc?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 23 

Wielkanoc to doskonała okazja do świętowania. Poniżej znajduje się kilka pomysłowych rozwiązań, które mogą posłużyć jako inspiracja na udekorowanie świątecznego stołu.

1
Wielkanocny stół

Róż z zielenią.

Połączenie różu i zieleni zawsze wygląda wiosennie. Piękna zastawa w kwiaty będzie wyglądała uroczo na wzorzystym obrusie, wraz z innymi szczegółami takimi jak jasnozielone wazony na kwiaty, napoje o różowej kolorystyce oraz malutkie ozdobne parasolki ułożone na zastawie.

2
Torebka na słodycze

Monogramowa torebka.

Prostą różowa torebeczkę należy owinąć za pomocą zielonej wstążeczki, przyczepiając do niej mały monogram. Użyj tych torebek jako kreatywnych wizytówek imiennych lub jako pojemniczka na imprezowy sprzęt dla dzieci. Możesz je wypełnić wielkanocnymi słodyczami np. cukierkami w kształcie jajek, czy żelkami.

3
Wielkanoc w domu

Stół w kolorze różowo-niebieskim.

Serwetki owinięte niebieskimi wstążeczkami wraz z przywieszonymi plakietkami mówiącymi „Wesołych świąt wielkanocnych” nadadzą nieco zabawnego elementu w dekoracji, podczas, gdy kawałek różowego papieru położonego pod serwetką, doda bardziej formalnego akcentu. W święta zaopatrz się w odpowiednie pojemniki na sól i pieprz, natomiast imienne monogramowe wizytówki wykonaj używając ugotowanych na twardo jajek.

4
Kwiaty na stole

Biało-żółte kwiaty.

Ozdobne składane pojemniki, które można nabyć w każdym sklepie z wyrobami rzemieślniczymi, będą służyć za podstawę dekoracji kwiatów. Żółte tulipany i zwykłe kwiaty w kolorze białym łączą się tworząc prosty, jednak elegancki wielkanocny nastrój.

5
Wystrój wielkanocny

Fiolet z różem.

Fiolet i róż to kolory, które zawsze ze sobą współgrają. Doskonałymi dodatkami, które nadadzą nieco kontrastu są zielony wazon na kwiaty oraz akcenty w kolorze srebrnym np. małe ozdobne wiadereczko z konewką.

6
Broszka motylek

Motylek na serwetce.

Każda urocza broszka lub spinka będzie idealną ozdobą na serwetkę. Ważne tylko aby była dopasowana kolorystycznie, a także czy kojarzy Ci się z wiosną.

7
Koszyczek z jajkami

Srebrny koszyczek.

Wystarczy tylko srebrna farba w sprayu, wielkanocna kolorowa trawa oraz kilka zabarwionych jajek dla nadania koszyczkowi prostoty i zarazem elegancji. Wypróbuj kilka metalicznych oraz pastelowych kolorów, aby uzyskać najlepszą kombinację połączoną z kolorystyką stołu.

8
Biały wystrój na Wielkanoc

Biel.

Stół w kolorach biały na białym jest bardzo prostym oraz eleganckim rozwiązaniem. Kilkadziesiąt białych jajek na twardo, białe tulipany wraz z kilkoma przezroczystymi wazonami oraz prosta biała zastawa, to wszystko aby uzyskać zamierzony efekt.

9
Jajka i tulipany

Jajka i tulipany.

Umieść jajka na twardo w przezroczystym wazonie, dolej kilka centymetrów wody, następnie włóż do środka tulipany. Eksperymentuj z kolorystyką tulipanów i barwionych jajek, pamiętaj jednak aby współgrała z otoczeniem.

10
Jajko i serwetka

Wizytówka z serwetki i jajka.

Użyj kolorowego lub czarnego markera, aby wypisać na jajkach imiona gości. Zawiń serwetkę wsuwając jajko do środka, aby nadać żartobliwy wygląd. Dla nadania kolorystyki możesz użyć jajek barwionych.

11
Wystrój w kolorze fioletowym i zielonym

Fiolet i zieleń.

To połączenie kolorów wraz z promieniami słońca budzi wielkanocny nastrój. Warzywa, kwiaty, króliczki, oraz pastelowe kolory tworzą idealną kombinację. Poniżej znajdują się instrukcje do wykonania akcentów w tych kolorach.

12
Koszyczek na słodycze

Koszyczek na słodycze.

Wypełnij koszyczki mchem lub wielkanocną ozdobną trawą, po czym dodaj do każdego garść cukierków owiniętych kolorowymi foliami. Obwiąż koszyczki jedwabnymi wstążeczkami, następnie przywiąż je mocno do krzeseł.

13
Wielkanocna serweta

Wielkanocna serweta.

Świeżym akcentem może być jedwabna serweta w kolorze maliny, którą podkreślą białe wazony w kształcie zajączków oraz fioletowe kwiaty.

14
Rzodkiewka na serwetce

Rzodkiew i serwetka.

Wygląd serwetki można upiększyć dodając świeże i ładnie wyglądające warzywo, takie jak rzodkiewka lub marchew, następnie związując je razem za pomocą sznurka.

15
Bukiet w wazonie z króliczkiem

Wielkanocny zajączek.

Wazon w kształcie zajączka jest idealny na Święta Wielkanocne. Uzupełnij go świeżymi kwiatami lub doniczkowymi. Jeśli takiego wazonu nie posiadasz, użyj innego starego akcentu, który uda Ci się znaleźć.

16
Jajka na twardo

Jajko i sałata.

Połóż na ozdobnym półmisku liście zielonej sałaty lub kapusty, następnie na nich umieść białe oraz brązowe jajka ugotowane na twardo. Możesz zmieniać wygląd za pomocą udekorowanych jajek, wybierając inną zieleninę, lub zamiast zwykłych jajek użyj jajek czekoladowych owiniętych kolorowymi foliami.

17
Warzywa

Czas na herbatę i warzywa.

Wykorzystując niedrogi spodek z terakoty, można zrobić tackę do serwowania kawy i herbaty. Dolne partie drucianego koszyka wypełnij świeżymi warzywami, na samej górze umieść kwiaty i liście sałaty, co doda trochę radosnego nastroju. Owiń lekko łodygi kwiatów gumką, umieść kwiaty w małym słoiku wypełnionym wodą i włóż je między liście sałaty. Namocz warzywa w zimnej wodzie, następnie je osusz i ułóż w kosztu tuż przed przyjściem pierwszego gościa.

18
Wystrój na Wielkanoc

Żółty z różem.

Kolejnym skromnym, acz eleganckim rozwiązaniem jest użycie białego obrusu z indywidualnymi małymi kompozycjami kwiatów oraz jednym większym bukietem ułożonym w punkcie centralnym, a wszystko w kolorach różu i żółci.

19
Zastawa wielkanocna

Żółty i różowy bukiecik.

Piękne malutkie różane bukieciki upiększy dekoracje, tak samo jak mały porcelanowy zajączek. Poszukaj w domu małych i niepowtarzalny ozdób wielkanocnych, które możesz umieścić na świątecznym stole. Aby bardziej ubarwić dekoracje, użyj wzorzystej zastawy.

20
Duży bukiet kwiatów

Wielki bukiet kwiatów.

Starannie zgnieć małą siatkę drucianą formułując kulkę, następnie umieść ją w wazonie i wbij w nią kwiaty. Łodyga po łodydze przebijaj się delikatnie przez drut. Dla lepszego wrażenie i bardziej naturalnego wyglądu użyj również kwiatów pączkujących. Rozejrzyj się za ciekawymi wielkanocnymi pojemnikami, które mogłyby ozdobić Twój dom. Możesz użyć kwiatów takich jak hortensje, ostróżki, róże i liście paproci, które można kupić w kwiaciarni, lub możesz zastąpić te kwiaty ogrodowymi, lub tymi rosnącymi na krzewach.

21
Stolik na Wielkanoc

Boczny stolik.

Połączenie serwisu do kawy i herbaty umieszczonego na srebrnej tacy z malutkim bukietem wzorowanym na tych wcześniejszych indywidualnych, a także wysokich zielonych roślin ozdobnych, nada całej dekoracji jeszcze mocniejszego wiosennego akcentu.

22
Brukselki na stole

Ozdobne rośliny.

Takie rośliny można stworzyć we własnym zakresie, przy użyciu stożkowych pianek do kwiatów oraz waz do zup. Umieść kawałek pianki na dnie każdego z wazonów, następnie przyklej stożki do każdej z podstaw. Po czym za pomocą długich szpilek w kształcie litery T przymocuj brukselki do pianek. Zaczynając od dołu, rozmieść je tak blisko siebie jak to tylko możliwe. Wszystkie luki uzupełnij mchem, następnie przyczep mech do dolnej krawędzi każdej pianki. Rośliny ozdobne przetrwają, bez chłodzenia, od kilku dni do tygodnia.

 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Edziaaa - 2013-03-17
Pomysłów na dekoracje stołu jest tu na prawdę sporo.Oj czuje,że w tym roku mój stół będzie wyglądał przecudnie.
 
Krzewy i kwiaty są jeszcze uśpione jednak istnieją sposoby na to, aby je wcześniej obudzić z zimowego snu. Jeśli na...
Wiosna w domu na Wielkanoc
Krzewy i kwiaty są jeszcze uśpione jednak istnieją sposoby na to, aby je wcześniej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt