Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak uwieść mężczyznę?
Jak uwieść mężczyznę?

Jak uwieść mężczyznę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Ten artykuł pomoże Ci, nie tylko dowiedzieć się co kręci mężczyzn, ale także podsunie Ci kilka pomysłów na to jak zdobyć wymarzonego mężczyznę. Męscy czytelnicy na pewno odkryją, że kilka z poniższych technik może być zastosowane także w uwodzeniu kobiet. Niespodzianka! Może jednak nie różnimy się aż tak bardzo. A więc czytajcie dalej. Oto 10 sposobów na to, jak uwieść mężczyznę (stosujcie je z umiarem, ponieważ z wielką mocą idzie w parze wielka odpowiedzialność).
1
Para w kawiarni

Dobrze wybierz pole walki.

Uwierz, że dobrze wybrane miejsce, jest kluczem do sukcesu. Wybór baru dla sportowców, w którym akurat wyświetlają mecze Mistrzostw Świata, może zakończyć się fiaskiem. Z kolei prywatna kolacja, w odpowiedniej, romantycznej atmosferze zapewni Ci największe szanse na sukces. Wybieraj miejsca, w których możesz zminimalizować ryzyko najróżniejszych przeszkód (zwłaszcza ewentualnej konkurencji). Musisz posiadać jego całkowitą uwagę. Poza tym, odpowiednie otoczenie może być bardzo stymulujące. Nigdy nie lekceważ mocy światła świec i dopasowanej do niego, delikatnej muzyki.

2
Kobieta na sofie

Moc zapachu.

Zapach jest jednym z najbardziej potężnych podświadomych impulsów, które wpływają na nasz osąd.

W ankiecie, 89% mężczyzn wyjawiło, że zapach może podnieść atrakcyjność kobiety. 55% z tych ankietowanych mężczyzn, doszło nieco dalej w swoich wnioskach i przyznało się, że byłoby w stanie ulec kobiecie tylko z powodu jej atrakcyjnego zapachu.

Wierzysz w to? Lepiej, żeby tak było! Wszyscy, którzy widzieli lub czytali ‘Pachnidło: Historia Mordercy’, wiedzą o czym mowa.

Zapach jest jednym z najbardziej potężnych podświadomych instynktów, które wpływają na nasze postrzeganie płci przeciwnej. Sposób w jaki pachniesz jest ważnym czynnikiem, od którego dużo zależy, jeśli chcesz aby Twoja próba uwiedzenia mężczyzny zakończyła się sukcesem. Możesz porównać to zjawisko do feromonów w świecie zwierząt.

Kobieta może zwiększyć działanie swoich naturalnych feromonów, poprzez stosowanie aromaterapii z olejkami z drzewa sandałowego, róży, ylang ylang, jaśminu albo paczuli. Są one znane z tego, że działają jak afrodyzjak.

Szekspir napisał, że Kleopatra podbiła Marka Antoniusza płynąć statkiem z pachnącymi żaglami. Egzotyczny zapach sprawił, że natychmiast zakochał się on w Kleopatrze, tak bardzo, że oddał za nią życie.

Używaj perfum, które lubisz, ale uważaj aby z nimi nie przesadzić. Stosuj je oszczędnie i aplikuj je na nadgarstkach, za uszami, w zgięciu łokcia, a kolanami i po wewnętrznej stronie kostek. Możesz także spróbować spryskać perfumami powietrze i przejść przez utworzoną z nich mgiełkę.

Spraw, żeby Twoje perfumy były rozpoznawalną częścią Ciebie. Spraw, żeby twój zapach zapisał w jego myślach.

Jak sprawić, aby dziewczyna się zakochała?
Jak zwrócić na siebie uwagę chłopaka ze szkoły?
Jak poderwać dziewczynę przez SMS-y?
Jak odbić dziewczynę?
3
Sexy ubiór

Pokaż co nieco, ale ukryj znacznie więcej.

Jest pewien sposób ubierania, który doprowadza mężczyzn do szaleństwa. I nie mam tu na myśli mocno wyzywających strojów, gdyż te akurat zniechęcają większość mężczyzn. Musisz znaleźć kompromis pomiędzy pokazywaniem a ukrywaniem swoich kobiecych zalet. Sekretem jest odnalezienie właściwej kombinacji. Mężczyźni lubią kobiety, które podkreślają pewne części swojego ciała, w zasadzie bez ich specjalnego pokazywania. Omijaj oczywiste. Bardzo ważne jest to, żebyś sama ze sobą czuła się seksowna. Nie zapominaj też o zabójczej bieliźnie i seksownych akcesoriach jak np. bransoletki i naszyjniki.

4
Kobieta pewna siebie

Bądź super pewna siebie.

Miej pewność siebie modelki. Bądź kobietą, która wie czego chce i wie jak to zdobyć. Wiesz jak to zrobić?

Musisz jednak mieć świadomość, że istnieje cienka czerwona linia. Jeśli przesadzisz, najpewniej wyjdziesz na arogancką, a nie pewną siebie. Nie chcesz tego, ponieważ nikt nie lubi arogancji.

Możesz zacząć od całkowitej metamorfozy: nowa fryzura, nowe ciuchy, zrzucenie zbędnych kilogramów. Nigdy nie lekceważ tego, co może dla Ciebie uczynić nowa fryzura. Pilnuj także swojej postawy, trzymaj plecy prosto i ramiona w tyle, eksponuj klatkę piersiową. Rób wszystko, co zwiększa Twoją pewność siebie, gdyż bardzo imponuje ona mężczyznom.

5

Wysyłaj sygnały zainteresowania.

Teraz nadszedł czas, aby dać mężczyźnie cień nadziei, że faktycznie ma u Ciebie szanse. Od czasu do czasu, wysyłaj mu drobne sygnały zainteresowania, które sprawią, że odważy się ujawnić.

6

Nie krzyżuj rąk

7

Baw się swoimi włosami albo innymi przedmiotami. Placami przeczesuj włosy.

8

Ściągnij jakąś nitkę z jego kurtki (nawet jeżeli takiej nie ma!)

9

Stań do niego twarzą w twarz i od czasu do czasu pochylaj się do przodu, a następnie wycofuj

10
Seksowne usta

Od czasu do czasu oblizuj i przygryzaj usta.

I ponownie: Nie przesadź! Doświadczeni mężczyźni potrafią odczytać te sygnały, niedoświadczeni.. cóż.. wiedzą, że coś jest na rzeczy.

11
Siedząca dziewczyna

Magia oczekiwania.

Jest to jedna z wariacji na temat techniki "graj trudną do zdobycia", która tak przy okazji, ma dość wątpliwą skuteczność. Jeżeli przesadzisz, bardziej Ci ona zaszkodzi niż pomoże. Zamiast tego zagraj w małą grę zwaną "oczekiwaniem".

Oczekiwanie, podekscytowanie, napięcie, wszystkie te emocje mogą niesamowicie zadziałać na mężczyznę. Odwlekaj nagrodę. Rób dwa kroki do przodu, a następnie jeden do tyłu. Zaszczep w nim mocne uczucie niezadowolenia, które może zostać rozwiane tylko zdobyciem Ciebie. Nigdy nie bądź zbyt łatwa dla niego do zdobycia.

Rób dwa kroki do przodu i jeden do tyłu, dwa do przodu i jeden do tyłu. Zaprzeczaj sobie! Zastosuj wyżej wymienione sygnały zainteresowania, a chwilę później okaż jego brak i ignoruj mężczyznę przez kilka minut. Potem zacznij od nowa. Dwa kroki w przód i jeden w tył.

12
Uwodzicielskie spojrzenie

Zabójcze spojrzenie – Technika francuska.

Zacznij od niemal przypadkowych przeciągłych spojrzeń. Następnie możesz zastosować bezpośrednie spojrzenie na wybranego mężczyznę. Tym samym rozpoczynasz coś co można nazwać zabawną niewinnością (ktoś kiedyś stwierdził, że to wynalazek Francuzek). W chwili, kiedy mężczyzna odwzajemni spojrzenie, natychmiast powoli opuść wzrok i uśmiechnij się z zawstydzeniem. Później możesz to powtórzyć i nawet mocniej zaakcentować, poprzez dłuższe spojrzenie i ponowne opuszczenie wzroku. To flirt bez używania słów (można wiele się dowiedzieć od Francuzów w kwestiach miłosnych).

13

Dotknij go ‘niechcący’.

Kiedy po coś sięgasz, spróbuj niby przez przypadek dotknąć jego ręki. Postaraj się, aby nie było to zbyt oczywiste. Poza tym, dotykaj go przelotnie w trakcie rozmowy, aby zwrócić na coś uwagę albo w chwili kiedy on powiedział coś interesującego.

Sekret polega na tym, aby bawić się przelotnym dotykiem od czasu do czasu. To stwarza napięcie, ale również fizyczną więź. A co najważniejsze, wysyła podświadomy sygnał, że nie interesuje Cię jedynie ‘bycie przyjaciółmi’.

14
Uwodzicielski taniec

Moc erotycznego tańca.

To proste i szybkie. Naucz się tańczyć w erotyczny sposób i postaraj się aby miał szansę to zobaczyć. Nie lekceważ mocy tego sposobu.

Większość kobiet uwielbia wyrażać siebie na parkiecie. Dlaczego miałabyś nie nauczyć się jak robić to we właściwy sposób? Są specjalne kursy tańca albo możesz się wybrać do klubu i poobserwować, jak robią to inne kobiety. To naprawdę potężna broń.

15

Sekretny składnik.

A teraz, ostatni składnik do zakończonego sukcesem uwiedzenia mężczyzny. Nie może on czuć, że jest uwodzony. Musi myśleć, że to on uwiódł Ciebie, a nie na odwrót. Oddaj mu zwycięstwo, pozwól by czuł się bohaterem. Mężczyźni to lubią, ponieważ daje im to poczucie pewności siebie.

Dlaczego masz nie tego wykorzystać, skoro i tak dostajesz to na czym Ci zależało!

16
Kobieta z mężczyną w łóżku

Wniosek:

Kilka innych przydatnych wskazówek:

  • Bądź tajemnicza i baw się

  • Obudź w nim odkrywcę

  • Pozwól mu, aby to on mówił

  • Flirtuj intensywnie w 90% mową ciała, a jedynie w 10% słowami

  • Zaprzeczaj sobie, wysyłaj mylne sygnały

  • Atakuj go wszystkim: wyglądem, smakiem, muzyką, dotykiem, zapachem

  • Zadbaj o to, żeby nie wyglądać na zdesperowaną

Przeczytaj teraz: Jak uwieść faceta?
 3.7/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Miłość szczególnie wiosną, da się odczuć w powietrzu, kiedy tylko pogoda się poprawia wszyscy pragniemy drugiej osoby,...
Jak rozkochać w sobie mężczyznę?
Miłość szczególnie wiosną, da się odczuć w powietrzu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt