Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Origami > Jak zrobić prosty samolot z papieru?

Jak zrobić prosty samolot z papieru?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (98 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Spójrzmy prawdzie w oczy.. czasami po prostu potrzebujesz mieć do dyspozycji papierowy samolot, i to potrzebujesz go natychmiast. Nie ma po prostu czasu, aby brać pod uwagę funkcje estetyczne czy aerodynamiczne. Może na przykład, ktoś rzucił w Ciebie kulką z papieru i potrzebujesz rzucić czymś w odpowiedzi. Może potrzebujesz przekazać miłosne wyznanie pięknej dziewczynie po drugiej stronie pokoju. Jakikolwiek masz powód, z poniższego artykułu dowiesz się jak wykonać prosty samolot z papieru, przy pomocy kartki papieru i kilku łatwych zagięć.
1
Robienie samolotu z papieru 1
Zacznij od złożenia kartki papieru wzdłuż na pół.
2
Robienie samolotu z papieru 2
Rozłóż ją, a następnie złóż każdy dolny róg, tak aby stykał się ze środkową linią. Postaraj się zrobić to dokładnie, tak aby rogi utworzyły ładny punkt.
3
Robienie samolotu z papieru 3
Utrzymując te zagięcia, złóż każdą stronę do góry, tak aby stykała się ze środkową linią. Ponownie postaraj się zrobić to dokładnie, tak aby utworzył się ładny punkt.
4
Robienie samolotu z papieru 4
Utrzymaj te zagięcia i wykonaj jeszcze jedno, już po raz ostatni składając każdą stronę do góry, tak aby stykała się ze środkową linią. Dociśnij wszystkie zrobione przez Ciebie zagięcia i postaraj się wyznaczyć punkt jak najdokładniej potrafisz.
5
Robienie samolotu z papieru 5
Złóż swój prawie gotowy papierowy samolocik z powrotem wzdłuż środkowej linii i dociśnij aby zaostrzyć wszystkie zagięcia. Ponownie zrób co w Twojej mocy, aby uzyskać ładny punkt i upewnić się, że Twój samolocik tak symetryczny jak to tylko możliwe.
6
Twój papierowy samolocik jest skończony. Jeżeli czas Ci na to pozwoli, możesz udekorować go tak jak uznasz za stosowne. Rozważ wymyślenie jakiejś niejasnej i fikcyjnej nazwy linii lotniczych i napisz ją na skrzydłach. Jeżeli masz ochotę, możesz udekorować swój samolocik przy pomocy brokatu lub kolorowych małych naklejek.
7
Robienie samolotu z papieru 7
Wyciągnij skrzydła do góry i znowu nieco je złóż, tak aby były ułożone poziomo.
8
Robienie samolotu z papieru 8
Chwyć swój papierowy samolocik pod skrzydłami, około 1/3 długości od nosa samolotu. Trzymaj go tak aby skrzydła były ułożone równolegle do podłoża.
9
Dyskretnie wyceluj swoim samolocikiem w dany cel, starając się aby nie zostać przyłapanym i żeby nie wzbudzać podejrzeń. Delikatnym ruchem ramienia, rzuć i wypuść z ręki samolocik, mając nadzieję, że uderzysz w zamierzoną część ciała swojego celu. Gratulacje! Teraz już wiesz jak wykonać i użyć szybkiego i prostego samolociku z papieru.
Jak wycinać płatki śniegu z papieru?
Jak zrobić pudełko origami?
Jak zrobić łódkę z papieru?
Jak zrobić samolot z papieru?
Wskazówki
  • Uważaj, żeby nie uderzyć nikogo w oko swoim papierowym samolocikiem. Jeżeli to zrobisz, ktoś może być na Ciebie bardzo zły, przez kilka dobrych dni. Ale zupełnie poważnie: uważaj i staraj się celować w środek ciała, to i tak lepsza zabawa.
 4.9/5 (98 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

selena - 2012-01-24
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Durne
ElinaElina - 2012-01-12
Fajny artykuł, b. przydatny dla tych, którzy jeszcze nie opanowali sztuki robienia samolotów :).
 
Robienie domków z papieru może być wspaniałą rozrywką zarówno dla dzieci w wieku przedszkolnym jak również dla ich...
Jak zrobić dom z papieru?
Robienie domków z papieru może być wspaniałą rozrywką zarówno dla dzieci w wieku...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt