Tutaj jesteś: Komputery > Systemy Operacyjne > System Operacyjny Windows > Jak zainstalować czcionkę do Worda?

Jak zainstalować czcionkę do Worda?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij

Instalowanie czcionek do Worda jest czynnością bardzo prostą, wystarczy pobrać czcionkę z Internetu zainstalować ją w systemie, a ona automatycznie pojawi się w Wordzie. Należy jednak pamiętać, że zainstalowana czcionka działać będzie tylko na komputerze na, którym ją zainstalowaliśmy. W przypadku uruchomienia dokumentu napisanego czcionką, która nie jest zainstalowana na danym komputerze tekst będzie wyświetlany przy użyciu czcionki domyślnej.

1

Pobierz czcionkę. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce np. "darmowe czcionki", "czcionki". zazwyczaj są spakowane do archiwum .rar lub .zip więc po pobraniu należy je wypakować.

2

Instalacja Czcionek, kliknij kolejno:

• Dla Windows XP: Start -> Panel Sterowania -> Wygląd i kompozycje -> Czcionki UWAGA jeśli w panelu sterowania używasz widoku klasycznego kliknij dwukrotnie na ikonę „Czcionki”.

• Dla Windows Vista: Start -> Panel sterowania -> Wygląd i personalizacja a następnie kliknij na „Czcionki”.

• Dla Windows 7 pobierz czcionkę. Kliknij prawym przyciskiem myszy na plik czcionki i kliknij „Zainstaluj” (Pomiń kolejne kroki).

3
Kliknij Plik -> Zainstaluj nową czcionkę…
4

W oknie „Dodawanie czcionek” wybierz dysk na, którym znajduje się czcionka do zainstalowania, później wybierz katalog w, którym znajduje się czcionka do zainstalowania.

5

W obszarze „Lista czcionek” wyświetlą się znalezione czcionki. Wybierz tą, którą chcesz zainstalować kliknij „OK”, jeśli chcesz zainstalować kilka czcionek jednocześnie przytrzyma klawisz „Ctrl” i zaznacz czcionki do zainstalowania.

Jak zrobić zrzut ekranu?
Jak zmienić rozszerzenie pliku?
Jak nagrać płytę bez programu?
Jak rozszerzyć partycję systemową Windows 7?
Wskazówki
  • Aby tekst sformatowany nowo zainstalowaną czcionką poprawnie był wyświetlany na innym komputerze należy na nim zainstalować tą samą czcionkę w przeciwnym wypadku tekst nie będzie wyświetlany poprawnie.
 4.3/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Windows 7 uznawany jest za dobry system operacyjny. Działa on stabilnie i stosunkowo szybko, jednak wykonując kilka...
Jak przyspieszyć Windows 7?
Windows 7 uznawany jest za dobry system operacyjny. Działa on stabilnie i stosunkowo...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt