Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Akcesoria > Jak uszyć torebkę ze starych dżinsów?
Jak uszyć torebkę ze starych dżinsów?

Jak uszyć torebkę ze starych dżinsów?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (280 ocen)
Oceń 
Udostępnij
W poszukiwaniu własnego stylu i oryginalnych, niepowtarzalnych dodatków często wędrujemy do sklepów typu second hand, lub puszczamy wodze własnej wyobraźnie i rozpoczynamy własnoręczne przeróbki. Oba sposoby są dobrymi rozwiązaniami, jednak w ciucholandach, nie zawsze znajdziemy dokładnie to na czym nam zależy. Tymczasem używając własnych zdolności manualnych, nadamy każdej rzeczy indywidualny styl, charakterystyczny tylko i wyłącznie dla nas. Warto więc poświęcić nieco czasu, np. na uszycie torebki z dżinsów. Wygląda ona naprawdę modnie i stylowo, a dodatkowo ma już gotowe kieszonki na drobiazgi.
1
Rozpoczynamy od znalezienia odpowiednich spodni. Mogą to być nasze stare dżinsy, które są np. przetarte w kroku i nie sposób ich już nosić. Możemy też wybrać się na ciuszki i tam zakupić odpowiadającą nam parę za kilka złotych, pamiętajmy jednak że dżinsy z second handu należy uprać przed przystąpieniem do pracy. Ważne aby spodnie odpowiadały nam kolorystycznie i najlepiej żeby nie miały zbyt nisko opuszczonych tylnych kieszeni.
2
Gdy mamy już odpowiednią parę, przystępujemy do obcięcia nogawek spodni. Cięcie wykonujemy tuż nad krokiem, tak aby ostatecznie to co ze spodni pozostałe przypominało dżinsową mini spódniczkę. Do cięcia używamy ostrych, dużych nożyczek, dzięki temu materiał utniemy prosto i nie zacznie się on od razu strzępić. Odciętych nogawek absolutnie nie wyrzucajmy ponieważ będą nam jeszcze potrzebne.
3
Naszą „mini spódniczkę” odwracamy na lewą stronę i zszywamy wolny, dolny jej brzeg. Ponieważ będzie to dno naszej torebki, ważne aby przyłożyć się i zszyć je dość starannie. Najlepiej oczywiście użyć maszyny do szycia, jeśli jednak jej nie mamy szyjmy ręcznie, ale nie spiesząc się, tak aby wszystko było równe i mocne.
Jak zrobić szorty?
Jak nosić legginsy?
Jak się modnie ubierać do szkoły?
Jak zrobić kwiatki z filcu?
 2.7/5 (280 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli masz ochotę na nową torebkę, wcale nie musisz iść do sklepu i wydawać mnóstwa pieniędzy na nowe cudo. Możesz...
Jak uszyć torebkę?
Jeśli masz ochotę na nową torebkę, wcale nie musisz iść do sklepu i wydawać mnóstwa...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Piotr Abram
  • Jolanta Szostek
  • Małgorzata Kowalik
  • Iwona Anna Huber
  • Aneta Boczulak
  • Izabela Tyrakowska
  • Anna Smyrska
  • Katarzyna Wysoczańska-Pająk
pasożyt