Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Prezenty Ślubne > Prezent Ślubny > Jak zrobić ciekawy i oryginalny bukiet?

Jak zrobić ciekawy i oryginalny bukiet?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (345 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Jeśli masz już dość oklepanych bukietów, które choćby nie wiadomo jak pięknie były zrobione, nadal pozostają tylko kwiatami, które po kilku dniach zwiędną, pomożemy ci skomponować coś bardziej oryginalnego.
1
bukiet z batonów
Świetnym pomysłem na urodziny lub imieniny kogoś młodego jest bukiet z wkomponowanymi słodkościami. Najlepsze oczywiście są lizaki, ponieważ dzięki patyczkom, bardzo łatwo umieścić je w bukiecie. Wybierając słodkości, postarajmy się, aby pasowały one do bukietu i nie były zbyt charakterystyczne (o rozpoznawalnej marce). Najlepiej wyglądają lizaki owinięte w przezroczysty celofan. Dla ukochanej osoby możemy wybrać serduszka, a na imprezę bożonarodzeniową specyficzne długie lizaki.
2
bukiet z lizaków
Najprostszy sposób to kupno gotowego bukietu i „powtykanie” w niego lizaków lub jeszcze prościej, dostarczenie lizaków do kwiaciarni, w której zamawiamy bukiet i poproszenie o wkomponowanie ich. Jeśli chcemy zrobić wszystko własnoręcznie, możemy pokusić się o zrobienie sztucznych kwiatków z lizaków i skomponowanie z nich bukieciku. Tutaj najlepiej pasuje lizak okrągły, będzie on stanowił środek kwiatka, następnie doklejamy do niego kolorowe płatki z krepiny i dorabiamy dłuższą łodygę, np. ze słomki do napojów (słomkę oklejamy zieloną krepiną), a na koniec doklejamy zielone liście i efektowny bukiecik gotowy.
3
bukiet z lizaków dla mężczyzny
Taki bukiet stworzony z samych lizaków jest świetnym pomysłem dla mężczyzny, zwłaszcza lubiącego słodycze, ale to raczej norma u męskiej płci.
Jeśli znajdziemy w sklepie wielkie lizaki, np. piękne serduszka z miłosnym wyznaniem lub misie, wystarczy zebrać np. trzy takie olbrzymy i związać je wstążeczką. Nie potrzeba tu już więcej żadnych ozdobników, ponieważ lizaki są na tyle kolorowe, że same w sobie stanowią bardzo ładny bukiecik.
4
bukiet z wiatrakami
Zamiast kwiatów możemy poszukać jeszcze innego zastępnika. Np. w sklepach typu „wszystko za 4,50” można zakupić piękne, kolorowe, ogrodowe wiatraki. Są może odrobinę kiczowate, ale właśnie na tym polega ich urok. Jeden taki duży wiatrak może być równie dobry jak bukiet róż.
5
bukiet akcesoriów kuchennych
Także bukiet ślubny może być popisem oryginalności i pomysłowości. Np. pannie młodej można podarować wałek do bicia pana młodego ozdobiony kolorowymi kwiatami lub dla tradycjonalistów wkomponować w bukiet kilka drewnianych sztućców: duża łyżka, widelec, kulka do ciasta itp.
6
bukiet z prezerwatyw
Mniej stylowy, ale zrobiony ze smakiem zabawny bukiet na 18-stke może mieć wkomponowane paczuszki prezerwatyw na patyczkach lub wręcz zrobione z nich niewielkie baloniki.
 3.6/5 (345 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

farfurka - 2015-03-19
Mi by się najbardziej podobał taki z banknotów 200-złotowych.
Pusia - 2013-05-20
Dajcie już spokój z tymi dziwnymi bukietami. To jest kicz nad kiczami. A może pomyślcie, czy to jest grzeczne narzucać gościom co mają przynieść? Ja już na takie wesele bym nie poszła.
Rodzinna książka kucharska to doskonały sposób na zachowanie ulubionych przepisów dla przyszłych pokoleń. Ile razy...
Jak zrobić książkę kucharską?
Rodzinna książka kucharska to doskonały sposób na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt