Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Mozilla Firefox > Jak zablokować reklamy w Internecie?

Jak zablokować reklamy w Internecie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (206 ocen)
Oceń 
Reklamy internetowe potrafią być bardzo denerwujące i dodatkowo spowalniają wczytywanie stron internetowych, szczególnie te napisane w technologii flash. Jest wiele metod blokowania reklam jedne są bardziej skuteczne inne mniej. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek, które w prosty i skuteczny sposób pozwolą zablokować reklamy w najpopularniejszych przeglądarkach: Firefox, Google chrome, Opera i Internet Explorer.
1
Blokowanie reklam w Operze

Blokowanie reklam w Operze

  1. Opera posiada wbudowaną funkcje blokowania reklam. Na stronie na, której chcesz coś zablokować kliknij w dowolnym miejscu prawym przyciskiem myszy i wybieramy „Zablokuj zawartość”, wtedy zostaną ukryte wszystkie elementy, których nie można zablokować, a aktywne zostaną elementy dostępne do zablokowania.

  2. Kliknij myszą na element, który chcesz zablokować i w prawym górnym rogu kliknij „Zastosuj”.

2

Blokowanie reklam w Firefox

  1. Firefox niestety nie posiada wbudowanej funkcji do blokowania reklam, jednak w łatwy sposób można zainstalować dodatek, który będzie blokował niechciane reklamy. Należy przejść na stronę „https://addons.mozilla.org”, odszukać dodatek „Adblock Plus” i go zainstalować.

  2. Po zakończeniu instalacji należy uruchomić ponownie przeglądarkę. Po uruchomieniu przeglądarki wyświetli się strona z zestawem filtrów. W polu „wybierz z listy zestaw filtrów” należy wybrać „Wybierz inny zestaw”, następnie wybrać „BSI Lista Polska (polski)” i kliknąć „Subskrybuj zestaw”. Większość reklam jest już zablokowana jeśli jednak jakaś reklama jest niezablokowana można zablokować ją ręcznie.

  3. Jeśli blokujemy obrazek wystarczy kliknąć na dany obrazek prawym przyciskiem myszy i kliknąć „Zablokuj obrazek”, jeśli jest to reklama flash po najechaniu na nią kursorem myszy pojawi się mały napis „zablokuj”, klikamy na niego i klikamy „OK”.

Jak ustawić zapamiętywanie haseł w Firefox?
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Firefoxie?
Jak wyświetlić zapamiętane hasła (Firefox)?
Jak wyświetlić zapisane hasła (Internet Explorer)?
Wskazówki
  • Czasami zdarza się, że Adblock Plus zablokuje za dużo, należy wtedy kliknąć na ikonę programu „Wyłącz blokowanie tylko na tej stronie” i odświeżyć stronę. Podobnie w Operze można odznaczyć wcześniej zablokowany element.
 5/5 (206 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

mlodz - 2015-03-16
naciskam prawy i niema zadnej opcji zablokuj
Wielu użytkowników wybiera Przeglądarkę Firefox ze względu na poziom zabezpieczeń. Jest ona dostępna za darmo i może...
Wielu użytkowników wybiera Przeglądarkę Firefox ze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Katarzyna Skierkowska
  • Anna Katarzyna Perekitko
  • Iwona Szczerepa
  • Renata Ryczek
  • Anna Pustelny
  • Zbigniew Beton
  • Monika Mickiewicz
  • Nina Tanska
  • Grażyna Woźniak
  • Marian Matyja
  • Izolda Izolda
  • Maciej Lisowski
  • Danuta Mazurkiewicz
  • Maria Wyszyńska
  • Ryszard Chromik
  • Awe Wiki
  • Aneta Budziszewska
  • Tomasz Ratkowski
  • Halina Dwojak
  • Paweł Rozmus
  • Lauren McClose
  • Wladyslaw Remiasz
  • Elżbieta Reszotnik
  • Mieczysław Wiszniewski
  • Zdzisław Sztrom
  • Joanna Budasz
  • Jan Majchrzyk
  • Franciszek Błaszczyński
pasożyt