Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Mozilla Firefox > Jak zablokować reklamy w Internecie?

Jak zablokować reklamy w Internecie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (206 ocen)
Oceń 
Reklamy internetowe potrafią być bardzo denerwujące i dodatkowo spowalniają wczytywanie stron internetowych, szczególnie te napisane w technologii flash. Jest wiele metod blokowania reklam jedne są bardziej skuteczne inne mniej. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek, które w prosty i skuteczny sposób pozwolą zablokować reklamy w najpopularniejszych przeglądarkach: Firefox, Google chrome, Opera i Internet Explorer.
1
Blokowanie reklam w Operze

Blokowanie reklam w Operze

  1. Opera posiada wbudowaną funkcje blokowania reklam. Na stronie na, której chcesz coś zablokować kliknij w dowolnym miejscu prawym przyciskiem myszy i wybieramy „Zablokuj zawartość”, wtedy zostaną ukryte wszystkie elementy, których nie można zablokować, a aktywne zostaną elementy dostępne do zablokowania.

  2. Kliknij myszą na element, który chcesz zablokować i w prawym górnym rogu kliknij „Zastosuj”.

2

Blokowanie reklam w Firefox

  1. Firefox niestety nie posiada wbudowanej funkcji do blokowania reklam, jednak w łatwy sposób można zainstalować dodatek, który będzie blokował niechciane reklamy. Należy przejść na stronę „https://addons.mozilla.org”, odszukać dodatek „Adblock Plus” i go zainstalować.

  2. Po zakończeniu instalacji należy uruchomić ponownie przeglądarkę. Po uruchomieniu przeglądarki wyświetli się strona z zestawem filtrów. W polu „wybierz z listy zestaw filtrów” należy wybrać „Wybierz inny zestaw”, następnie wybrać „BSI Lista Polska (polski)” i kliknąć „Subskrybuj zestaw”. Większość reklam jest już zablokowana jeśli jednak jakaś reklama jest niezablokowana można zablokować ją ręcznie.

  3. Jeśli blokujemy obrazek wystarczy kliknąć na dany obrazek prawym przyciskiem myszy i kliknąć „Zablokuj obrazek”, jeśli jest to reklama flash po najechaniu na nią kursorem myszy pojawi się mały napis „zablokuj”, klikamy na niego i klikamy „OK”.

Jak zablokować wyskakujące reklamy w Firefoxie?
Jak zmienić wygląd Google Chrome?
Jak wyświetlić zapamiętane hasła (Firefox)?
Jak wyczyścić historię przeglądarki?
Wskazówki
  • Czasami zdarza się, że Adblock Plus zablokuje za dużo, należy wtedy kliknąć na ikonę programu „Wyłącz blokowanie tylko na tej stronie” i odświeżyć stronę. Podobnie w Operze można odznaczyć wcześniej zablokowany element.
strona 1 z 2następna >
 5/5 (206 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

mlodz - 2015-03-16
naciskam prawy i niema zadnej opcji zablokuj
Wielu użytkowników wybiera Przeglądarkę Firefox ze względu na poziom zabezpieczeń. Jest ona dostępna za darmo i może...
Wielu użytkowników wybiera Przeglądarkę Firefox ze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Zuzanna Lizakowska
  • Wieslawa Kutryn
  • Marlena Maja Marcinkowska
  • Raf Mis
  • Marta Pocałujew
  • Hanna Rosół
  • Kazimierz Woźnica
  • Urszula Pikulska
  • Jola Boberska
  • Monika Diakowska
  • Anna Baryga
  • Krystyna Kluszczynska
  • Barbara Bryla
  • Anna Kurcz
  • Aneczka Tb
  • Seba Piotr Koperkiewicz
  • Jacek Gębski
  • Joanna Żukowska
  • Joanna Masłowska
  • Ewelina Wawrzaszek
  • Katarzyna Zakrzacka
  • Paweł Grysak
  • Iwona Malek
  • Barbara Zeman
  • Teresa Żurek
  • Bożena Pałczyńska
  • Wojewoda Beata
  • Aurelia Gebala
  • Jola Golebiewska Baca
  • Iza Garbowska