Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odzież i Obuwie > Pielęgnacja Odzieży > Jak wytępić mole?
Jak wytępić mole?

Jak wytępić mole?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (26 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Mól odzieżowy, zwany inaczej molem włosienniczkiem, bądź molem ubraniowym, jest owadem lubiącym ubrania. „Lubiącym” to mało powiedziane. Ubóstwia je, nie może bez nich żyć. Z pewnością jest zmorą wielu gospodyń domowych. Mole powodują, że nasze szafy ożywają. Stają się ciemną, tajemniczą jaskinią. Jeśli umieścisz w niej ubranie, nie masz pewności, że wyjdzie z tego miejsca w całości. Jest to niezwykle bolesne wydarzenie, ponieważ nasz ulubiony sweter może zostać pozbawiony całego blasku lub tak zwanego glamour’u. Co robić w takiej sytuacji? Oczywiście najlepszą formą obrony jest atak. W związku z tym powinniśmy odpowiednio przygotować się do wojny z molami. Może być ona długa i męcząca, jednakże musi nam przyświecać jeden cel: „Nasze ubranie nie dla moli!” W tym artykule znajdziesz wskazówki dotyczące tępienia moli.
4
Kolejnym sposobem jest rozłożenie w szafie zwykłych gazet. Dlaczego? Ponieważ mole bardzo nie lubią zapachu farby drukarskiej. Może to skutecznie pomóc w walce z tymi insektami. Dodatkowo możesz rozłożyć w szafie kawałki mydła. Najlepiej o zapachu lawendowym, ale sprawdzi się też zwykłe mydło.
5
Jeśli powyższe metody nie zadziałają, należy skorzystać ze specjalnych środków chemicznych, które można kupić w specjalistycznych sklepach. Preparaty tego typu przeważnie nie są drogie. Środki te mają głównie formę pasków, które zawiesza się w szafie, bądź specjalnych kulek naftalinowych. Oprócz tego można dostać środki w aerozolu, które należy rozpryskiwać w szafach regularnie.
Jak pozbyć się moli z szafy?
Jak usunąć sierść z dywanu?
Jak pozbyć się nieprzyjemnego zapachu z mieszkania?
Jak posprzątać w pokoju?
< poprzedniastrona 2 z 2
 3/5 (26 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Kulki na mole z dichlorobenzenem w składzie mogą powodować problemy zdrowotne. Mogą to być uszkodzenia nerek i wątroby....
Jak zrobić saszetki na odstraszanie moli?
Kulki na mole z dichlorobenzenem w składzie mogą powodować...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt