Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Budowa i Przebudowa Domów > Projektowanie budynków > Jak wykryć żyłę wodną?

Jak wykryć żyłę wodną?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (370 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wiele osób może pierwszy raz słyszy o czymś takim jak żyła wodna. Co to jest? Żyły wodne występują głęboko w gruncie. Woda zawarta w przepuszczalnych warstwach ziemi jest nazywana właśnie żyłą wodną. Może ona być ruchoma. Dziedzina zajmująca się tym zjawiskiem jest nazwana radiestezją. Za pomocą odpowiednich urządzeń bada ona występowanie oraz charakterystykę żył wodnych. Radiesteci uważają, że żyły wodne mają negatywny wpływ na organizm człowieka, dlatego też należy chronić się przed nimi. Tego typu zjawiska były znane już od starożytności. Wiadomo, że starożytni Egipcjanie zajmowali się radiestezją. Należy jednak podkreślić, że nie ma naukowego potwierdzenia wpływu żył wodnych na organizm człowieka.
1
Po pierwsze odpowiedzmy sobie na pytanie: co jest nam potrzebne do wykrywania żył wodnych i czy każdy może to zrobić? Są różne teorie. Większość z nich mówi o tym, że żeby korzystać ze sprzętu radiestezyjnego trzeba mieć specjalne predyspozycje. Okazuje się, że większość populacji ludzkiej ma tego typu zdolności - jedni większe, drudzy mniejsze. Do badania żył wodnych potrzebna nam będzie różdżka radiestezyjna, bądź wahadło. Można je kupić w specjalistycznych sklepach, bądź zrobić samemu.
2
Jak zrobić samodzielnie różdżkę, bądź wahadło? Jeśli chodzi o różdżkę, należy znaleźć odpowiednią gałązkę brzozy. Koniecznie musi to być brzoza. Gałązka powinna być delikatna, w kształcie litery Y. Zamiast gałązki możesz również użyć drutu w kształcie litery Y. Wahadło natomiast można zrobić za pomocą sznurka oraz jakiegoś ciężarka. Może to być na przykład obrączka.
3
Mając już odpowiedni sprzęt, przejdźmy do rzeczy. Badając grunt pod kątem żył wodnych, powinniśmy najpierw ustalić zasady reagowania różdżki, bądź wahadła na żyły. Jeśli wahadło poruszy się (zacznie oscylować), to z dużym prawdopodobieństwem pod ziemią jest żyła wodna. W przypadku różdżki, powinna ona skierować się ku ziemi. Należy chodzić spokojnie i powoli obserwując ruchy sprzętu radiestezyjnego. Będąc na miejscu, w którym wahadło zostało wprawione w oscylację, należy zatrzymać wahadło i jeszcze raz spytać, czy weszliśmy w strefę promieniowania żyły wodnej. Jeśli wahadło zacznie obracać się w prawo, oznacza to potwierdzenie.
4
Żyły wodne można wykryć również za pomocą innych metod. Można to zrobić za pomocą słoika z wodą oraz kredą. Ta metoda jest bardziej wskazana do zastosowania w domu/mieszkaniu. Należy w kilku miejscach w pokoju ustawić napełnione zimną wodą słoiki. Kredę należy rozdrobnić. W miejscu, gdzie znajduje się żyła wodna, kreda powinna szybciej opadać, niż w pozostałych słoikach. Dobrze jest robić to z pomocą innych osób, żeby nie tracić czasu na wsypywanie kredy do słoika, dlatego, że w tym eksperymencie ważny jest czas.
Jak wiercić w metalu?
Jak zbudować domek na drzewie?
Jak uzupełnić fugi między płytkami ceramicznymi?
Jak naprawić skrzypiące drzwi?
 4.1/5 (370 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (8)

meg_usia - 2016-09-15
Również chciałabym skontaktować się z Panem Jerkras, pod kątem zabezpieczenia domu. W związku z nawracającymi problemami zdrowotnymi, już któryś raz słyszałam, że przyczyną mogą być żyły wodne. Czy można sprawdzić dom na odległość? Bardzo proszę o kontakt.
wieslaw - 2016-03-07
Bardzo chcialbym skontaktowac sie z panem jerkas. Interesuje mnie zabezpieczenie domu. Posadzka z glinki jakiej. Jakiego wapnia jakie proporcje. Jaka warstwa itp bardzo prosze o kontakt
Jerkras - 2016-02-03
Mam ten dar a raczej przekleństwo szukania żył wodnych bo one istnieją wbrew opinii ignorantow. Znalazłem dziesiątki studni i woda jest. Jednak samo szukanie wody jest tak szkodliwe ze szok. To samo z domem położonym na żyle wodnej, lepiej tam nie mieszkać, moje doświadczenie to 35 lat obserwacji, w dziewiczym terenie znajdę wodę bez różdżki wystarczy oko. Odpromiebnkiem na żyły są tylko odpowiednie nasadzenia drzew i krzewów, nic innego a w domu wyłożone piwnice posadzką z glinki, wapnia i to gruba warstwa. Można o tym napisać dużo ale większość ludzi myśli, że to bzdury to po co się wysilac, ludzie Azji myślą inaczej a zachód to jeszcze poziom kamienia łupkowego.
yoko - 2015-09-21
Różdżka może być nawet z bambusa a nie tylko jak pisze autor z brzozy.Jest to bez znaczenia.
adam - 2015-08-11
polecam świadectwa tych co zajmują a raczej zajmowali się tym zawodowo. Nie ma czegoś takiego jak żyły wodne ale za to jest działanie innej inteligentnej siły wrogiej człowiekowi.
Hydrogeolog - 2015-03-09
Bzdury takie, że się płakać chce.
Nie ma czegoś takiego, jak żyły wodne.
Woda gruntowa, wgłębna i podziemna występuje w postaci warstw wodonośnych lub ewentualnie soczew. Historia o żyłach wodnych jest jakąś totalną bzdurą.
Chodzenie z różdżką po polu przypomina wywoływanie duchów.
Jurek - 2014-10-06
A co kto powie na to ze ja gołą reka znajduje zyle wodna?
Komentarze złosliwych przewiduje a niedowiarków moge przekonać na ich posesji w konfrontacji z radiesteta!!!
xx - 2014-09-06
niestety nie do końca jest prawdą, że większość z nas może bawić się różdżką, czy wahadłem. Niegdyś, moja mama - geolog, korzystała z usług radiestetów, którzy przy pomocy różdżek wykrywali żyły wodne. I faktycznie, nawet w świecie (powiedzmy) naukowym, metoda ta jest uznawana za skuteczną. Kiedyś od jednego z nich dostałam ów patyk i biegałam z nim gdzie popadnie szukając żył wodnych. Różdżka, jak zaczarowana, pędziła w dół gdzie trzeba. Ale ze wszystkich osób, którym próbowałam udowodnić, że działa - tylko mi i ojcu wychodziło. A wierzcie mi, że wiele próbowało. Także informacja z artykułu nie jest poparta niczym. Większość to znaczy - ile?
 
Montaż drzwi wymaga wiele precyzji. Musisz dokładnie zamontować zawiasy, wyczyścić framugi i zawiesić drzwi na...
Jak zamontować drzwi?
Montaż drzwi wymaga wiele precyzji. Musisz dokładnie zamontować zawiasy, wyczyścić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt