Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zaburzenia Erekcji > Jak podnieść poziom testosteronu?
Jak podnieść poziom testosteronu?

Jak podnieść poziom testosteronu?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Testosteron to podstawowy męski hormon. Jest on produkowany w jądrach i w niewielkich ilościach w korze nadnerczy. Reguluje on wiele funkcji w naszym organizmie. Powszechnie panuje przekonanie, że im wyższy poziom testosteronu, tym lepiej. Ostatnie badania dowiodły, że mężczyźni mający niższy od przeciętnego poziom testosteronu żyją dłużej. Testosteron wpływa zarówno pozytywnie, jak i negatywnie na nasz organizm. Determinuje on agresywne zachowania u mężczyzn. Jest potrzebny szczególnie młodym mężczyznom, by stali się wojownikami i mogli pokonywać przeciwników oraz jest niezbędny do płodzenia dzieci. W małych dawkach działa pobudzająco na układ krążenia, natomiast przy dłuższym stosowaniu powoduje wzrost poziomu złego cholesterolu.
1
Po pierwsze należy określić funkcje, jakie pełni testosteron w naszym organizmie. Kształtuje on cechy płciowe w życiu płodowym. Odpowiada również za spermatogenezę, czyli produkcje nasienia. Pobudza rozwój gruczołu krokowego oraz kształtuje męską sferę emocjonalną. Wpływa na odwagę, pewność siebie, czy niezależność. Testosteron jest głównie kojarzony ze wzrostem libido.
2
Przejdźmy teraz do sposobów zwiększania poziomu testosteronu w organizmie. Przede wszystkim należy zadbać o kondycję fizyczną. Nadwaga może powodować, że twój organizm będzie bardziej ospały i będzie produkować więcej hormonów żeńskich, czyli estrogenów. Ćwicz regularnie, kilka razy w tygodniu. Możesz zapisać się na siłownię, bądź po prostu zacząć biegać.
3
Nie zapominaj o odpowiedniej ilości odpoczynku. Daj szansę swojemu organizmowi zregenerować się. Jeśli ćwiczysz, unikaj przetrenowywania się. Ćwicz z głową, a w między czasie rób odpowiednie przerwy. Pamiętaj, żeby zapewnić organizmowi minimum 8 godzin snu.
Przeczytaj teraz: Jak znaleźć punkt G?
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Katar - 2015-04-14
Racja, mam problemy z libido bo w szpitalu zrobili mi glodowke a ze mialem troche tluszczyku to estrogen zaczal przewazac nad testosteronem i tak bylem spokojny a odkad mam problemy z libido to mam ochote obic komus gebe albo cos rozwalic, wsciekam sie strasznie.
hyh - 2014-12-08
Jak zrobić loda?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt