Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Architektura Ogrodu > Ogólne Planowanie Krajobrazu > Jak zmienić zwykłe podwórko w ogród marzeń?
Jak zmienić zwykłe podwórko w ogród marzeń?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Marzy Ci się wspaniały ogród jak ze snu, w którym można by było spędzać niemal cały wolny czas ze swoją rodziną? Chcesz coś zmienić, ale nie wiesz od czego zacząć i jak się w ogóle zabrać za sprawę? Zanim zatrudnisz szereg architektów, sprawdź poniższe porady.
4
Przemyśl czy naprawdę chcesz tarasy, fontanny czy klomby. Wymagają one stale wiele pracy, dużo więcej niż trawnik. Drewniany taras trzeba regularnie zabezpieczać i reperować, woda w fontannie musi być wymieniana, filtry czyszczone, gazony z kwiatkami muszą być pielone, podsypywane korą itp.
5
Największy popyt na sprzęt ogrodniczy jest wiosną zatem nie spiesz się z zakupami ponieważ właśnie wtedy ceny są najwyższe. Zakupy najlepiej jest zrobić późną jesienią.
6
Zainstaluj w swoim ogrodzie zbiornik wodny np. oczko wodne, fontannę, strumyk itp. Jeśli nie stać cię na taki zbytek możesz wykorzystać do tego celu zwykły dziecięcy basenik. W tym celu wykop dół odpowiadający basenikowi i wyrównaj dno. Zrób dziury w bokach basenu, aby zapewnić odpływ wody podczas deszczów i umieść basenik w wykopie, dokładnie obsypując jego ściany ziemią. Na spód basenu nasyp gruboziarnisty piasek oraz torf. Wystające kawałki plastiku przykryj płaskimi kamieniami. Wypełnij teraz basenik wodą i gotowe oczko wodne.
Jak wykorzystać kawę w ogrodzie?
Jak urządzić ślub kościelny w plenerze? Względy formalne.
Jak dbać o kaktusy?
Jak przechowywać przez zimę warzywa w ogrodzie?
< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak zwalczać szkodniki?
 3.5/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Oczko wodne stanowi doskonała dekorację ogrodu. Wiele osób uważa, że oczko wodne ma właściwości terapeutyczne i...
Jak uszczelnić oczko wodne?
Oczko wodne stanowi doskonała dekorację ogrodu. Wiele osób uważa, że oczko wodne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt