Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jak zrobić zabawki dla dzieci z pudeł i kartonów?

Jak zrobić zabawki dla dzieci z pudeł i kartonów?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Pudła po telewizorach, pralkach i innym sprzęcie doskonale nadają się na przerobienie ich na zabawki. Również mniejsze pudełka, jak te po butach warto składać np. w piwnicy, aby móc stworzyć później plac zabaw dla naszej pociechy. Samo tworzenie będzie dobrą zabawą dla całej rodziny, przy czym pomoc rodzica jest niezbędna, aby wzmocnić pudła, odpowiednio je ponacinać i złożyć. Później następuje ozdabianie i już maluchy mogą się bawić.
1
Pudełka po butach mają dość podobne rozmiary, można je więc z łatwością przerobić na wielkie klocki. Zwłaszcza małe dzieci będą zachwycone niebotycznych rozmiarów zabawką. Jeśli decydujemy się na stworzenie klocków, warto uzbierać trochę więcej pudełek, możemy np. poprosić o nie rodzinę lub znajomych. Pudełka zamykamy i przytwierdzamy wieczka do reszty taśma klejącą. Jeśli chcemy też zadbać o wrażenia estetyczne, można pudła okleić kolorowym papierem lub papierem ozdobnym. Pakujemy je niczym prezenty, zabezpieczamy taśmą i klocki gotowe.
2
Zamek z kartonów to prawdziwa frajda. Zwłaszcza, jeśli mamy sporo miejsca i naprawdę duże kartony, możemy stworzyć niesamowitą budowle, do której można nawet wejść. Największy karton przeznaczamy na środek zamku, możemy w nim wyciąć np. bramę wjazdową. Następnie dokładamy po bokach kartony, które będą murami zamku, a na rogach sytuujemy kilka wież z charakterystycznymi zakończeniami. Wszystkie kartony należy ze sobą posklejać i w miarę możliwości wzmocnić nieco łączenia kartonów np. taśmą klejącą. Na koniec wycinamy okna, domalowujemy cegłę, herby rycerskie i wszystko, co przyjdzie nam do głowy.
Gry dla dzieci od 8 lat
Jak zrobić farbę do malowania?
Jak zrobić robaka z kasztanów?
Jak zrobić sowę z papierowych talerzyków?
3
Z dużego pudła możemy zrobić samochód dla naszego dziecka. Wycinamy większą część wieka, pozostawiając nieco na maskę samochodu. Można też odgiąć kawałek od maski do góry i w sterczącej części kartonu wyciąć duży prostokąt, który będzie przednią szybą. Do środka pudła wkładamy dużą poduszkę, która będzie fotelem kierowcy, a przed nią mocujemy kółko z kartonu imitujące kierownicę. Samochód można dowolnie pokolorować, umieścić światła, tablicę rejestracyjną itp. Jeśli chcemy, możemy zamontować prawdziwe światełka, np. choinkowe, dziecko będzie z pewnością zachwycone.
4
Jeśli do dzieci przychodzą goście, możemy pokusić się o zbudowanie lokomotywy i wagoników. Wbrew pozorom jest to bardzo łatwe, na lokomotywę będziemy potrzebować dwóch pudeł: większego i mniejszego, a na każdy wagonik jednego dużego pudła. Gdy powycinamy i posklejamy wszystko, pozostanie domalowanie kółek i ozdobienie wagonów, a potem już tylko wielogodzinna zabawa.
 3.8/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Bardzo często nie doceniamy tego, jak wielkie znaczenie maja zabawki dla dzieci. Na zabawę patrzymy najczęściej z...
Rozwój dziecka poprzez zabawę
Bardzo często nie doceniamy tego, jak wielkie znaczenie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt