Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jak zrobić zabawki dla dzieci z pudeł i kartonów?

Jak zrobić zabawki dla dzieci z pudeł i kartonów?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Pudła po telewizorach, pralkach i innym sprzęcie doskonale nadają się na przerobienie ich na zabawki. Również mniejsze pudełka, jak te po butach warto składać np. w piwnicy, aby móc stworzyć później plac zabaw dla naszej pociechy. Samo tworzenie będzie dobrą zabawą dla całej rodziny, przy czym pomoc rodzica jest niezbędna, aby wzmocnić pudła, odpowiednio je ponacinać i złożyć. Później następuje ozdabianie i już maluchy mogą się bawić.
1
Pudełka po butach mają dość podobne rozmiary, można je więc z łatwością przerobić na wielkie klocki. Zwłaszcza małe dzieci będą zachwycone niebotycznych rozmiarów zabawką. Jeśli decydujemy się na stworzenie klocków, warto uzbierać trochę więcej pudełek, możemy np. poprosić o nie rodzinę lub znajomych. Pudełka zamykamy i przytwierdzamy wieczka do reszty taśma klejącą. Jeśli chcemy też zadbać o wrażenia estetyczne, można pudła okleić kolorowym papierem lub papierem ozdobnym. Pakujemy je niczym prezenty, zabezpieczamy taśmą i klocki gotowe.
2
Zamek z kartonów to prawdziwa frajda. Zwłaszcza, jeśli mamy sporo miejsca i naprawdę duże kartony, możemy stworzyć niesamowitą budowle, do której można nawet wejść. Największy karton przeznaczamy na środek zamku, możemy w nim wyciąć np. bramę wjazdową. Następnie dokładamy po bokach kartony, które będą murami zamku, a na rogach sytuujemy kilka wież z charakterystycznymi zakończeniami. Wszystkie kartony należy ze sobą posklejać i w miarę możliwości wzmocnić nieco łączenia kartonów np. taśmą klejącą. Na koniec wycinamy okna, domalowujemy cegłę, herby rycerskie i wszystko, co przyjdzie nam do głowy.
Co robić z dzieckiem, gdy pada deszcz?
Gry dla dzieci od 8 lat
Jak rozwijać wyobraźnię?
Jak zrobić kręgle w domu?
 3.8/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Rozwój dziecka poprzez zabawę
Bardzo często nie doceniamy tego, jak wielkie znaczenie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt