Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Dla puszystych > Jak dobierać ubrania do sylwetki?

Jak dobierać ubrania do sylwetki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Mało kto wie jak powinniśmy dobierać sobie garderobę po to, żeby ukryć niektóre defekty, bądź po prostu, żeby uniknąć ubrań, w których będziemy wyglądać niekorzystnie. Jest wiele zasad, których powinniśmy przestrzegać w zależności od typu sylwetki, tężyzny fizycznej, czy wzrostu. Wskazówki tego typu mogą przydać się zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Te rady są szczególnie ważne podczas robienia zakupów. Mogą nas one ukierunkować, dzięki czemu nie będziemy tracić czasu na mierzenie zbędnych rzeczy. Sprawią one również, że będziemy wyglądać korzystniej, a tym samym czuć się lepiej we własnej skórze. Jest wiele typów sylwetek oraz wiele mankamentów, których nie należy eksponować. W poniższym artykule znajdziesz wskazówki odnośnie dobierania garderoby.
1
Po pierwsze, zajmijmy się osobami, które są wysokie i szczupłe. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że nie ma żadnych przeciwwskazań do tego typu sylwetki. Jednakże to nieprawda. Jest kilka zasad, których warto przestrzegać. Jeśli posiadasz chudą sylwetkę, unikaj obcisłych ubrań, a także ubrań, które odkrywają znacząco twoje ciało, min. podkoszulek. Może wyglądać to nieestetycznie. Jeśli masz długą, chudą szyję należy ją zakrywać, np. szalikiem, naszyjnikami, golfem czy też włosami. Mężczyźni z tym typem sylwetki nie powinni nosić zbyt długich, bądź zbyt krótkich włosów.
2
Co w sytuacji, gdy jesteś osobą niską i puszystą? Ubrania, które kupujesz, powinny dobrze do ciebie przylegać. Nie powinny być zbyt luźne, ponieważ dodaje to kilka kilogramów więcej. Tyczy się to szczególnie okolic ramion. Ubranie w tej części ciała powinno dobrze przylegać. Nie należy nosić bluzek z puszystymi, luźnymi ramionami. Powinno się unikać również sporych ozdób, dużych guzików, czy broszek. Pamiętaj, że przy tym typie figury wskazane są proste suknie, garsonki, które wydłużą twoją sylwetkę. To samo tyczy się krótkich żakietów, kamizelek.
Jak się modnie ubierać do szkoły?
Jak ukryć duże uda?
Jak się perfumować?
Jak malować na koszulkach?
3
Co jeśli jesteś osobą niską, ale szczupłą? W takim wypadku należy dobierać łagodne kolory. Co ze wzorami? Osoby z tym typem sylwetki powinny nosić ubrania w pionowe paski (styl wertykalny). Dzięki nim wydłużysz linię swojego ciała co sprawi, że będziesz wyglądać na wyższą/wyższego. Kobiety niskie i szczupłe powinny nosić szpilki, bądź buty na wysokim obcasie, żeby wydłużyć sylwetkę. Nie należy przesadzać z wysokością i kolorystyką. Wszystko powinno łączyć się z resztą stroju.
4
Co na temat osób wysokich, a zarazem puszystych? Tak jak już wcześniej wspomniano, ubrania powinny być dość dobrze dopasowane do ciała. Wzory na ubraniach powinny być małe i delikatne. W celu skrócenia sylwetki wskazane jest noszenie dłuższych marynarek. Może to być również dłuższy rozpinany sweter.
 1/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kobiety o sylwetce jabłka mają słabo zarysowaną linię talii. Może się wydawać, że dobranie odpowiednich ubrań do tego...
Jak dobrać ubrania do sylwetki jabłka?
Kobiety o sylwetce jabłka mają słabo zarysowaną linię...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt