Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Dla puszystych > Jak dobierać ubrania do sylwetki?

Jak dobierać ubrania do sylwetki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (2 ocen)
Oceń 
Mało kto wie jak powinniśmy dobierać sobie garderobę po to, żeby ukryć niektóre defekty, bądź po prostu, żeby uniknąć ubrań, w których będziemy wyglądać niekorzystnie. Jest wiele zasad, których powinniśmy przestrzegać w zależności od typu sylwetki, tężyzny fizycznej, czy wzrostu. Wskazówki tego typu mogą przydać się zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Te rady są szczególnie ważne podczas robienia zakupów. Mogą nas one ukierunkować, dzięki czemu nie będziemy tracić czasu na mierzenie zbędnych rzeczy. Sprawią one również, że będziemy wyglądać korzystniej, a tym samym czuć się lepiej we własnej skórze. Jest wiele typów sylwetek oraz wiele mankamentów, których nie należy eksponować. W poniższym artykule znajdziesz wskazówki odnośnie dobierania garderoby.
1
Po pierwsze, zajmijmy się osobami, które są wysokie i szczupłe. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że nie ma żadnych przeciwwskazań do tego typu sylwetki. Jednakże to nieprawda. Jest kilka zasad, których warto przestrzegać. Jeśli posiadasz chudą sylwetkę, unikaj obcisłych ubrań, a także ubrań, które odkrywają znacząco twoje ciało, min. podkoszulek. Może wyglądać to nieestetycznie. Jeśli masz długą, chudą szyję należy ją zakrywać, np. szalikiem, naszyjnikami, golfem czy też włosami. Mężczyźni z tym typem sylwetki nie powinni nosić zbyt długich, bądź zbyt krótkich włosów.
2
Co w sytuacji, gdy jesteś osobą niską i puszystą? Ubrania, które kupujesz, powinny dobrze do ciebie przylegać. Nie powinny być zbyt luźne, ponieważ dodaje to kilka kilogramów więcej. Tyczy się to szczególnie okolic ramion. Ubranie w tej części ciała powinno dobrze przylegać. Nie należy nosić bluzek z puszystymi, luźnymi ramionami. Powinno się unikać również sporych ozdób, dużych guzików, czy broszek. Pamiętaj, że przy tym typie figury wskazane są proste suknie, garsonki, które wydłużą twoją sylwetkę. To samo tyczy się krótkich żakietów, kamizelek.
Jak malować na koszulkach?
Jak się ubierać żeby ukryć brzuch?
Jak szkicować ubrania?
Jak mierzyć się w pasie?
strona 1 z 2następna >
 1/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak dobrać ubranie do figury? cz. 2.
To kolejna część artykułu przedstawiająca typy figur...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Krzysztof Częczek
  • Raisa Rucinska
  • Artur Ogonowski
  • Marek Koźlak
  • Barbara Grychowska
  • Kinami Kanema
  • Mirosław Jackowiak
  • Hubert Paszek
  • Agnieszka Malinowska
  • Marcin Karwowski
  • Jolanta Mazgaj
  • Beata Górska
  • Radzio Mych
  • Ewa Sobkowiak
  • Irek Dziegielewski
  • Paulina Adamczyk
  • Krystyna Kordowska
  • Wanda Markuzel
  • Anna Weiss
  • Beata Kowalik
  • Wanda Siekierka
  • Waldek Falinski
  • Grzegorz Kozioł
  • Ewa Kaczmarek
  • Krystyna Feluś
  • Krzysztof Jeziorski
  • Stella Lipski Kolodziej
  • Borys Tumidajewicz
  • Elżbieta Sterkowiec
  • Zofia Bucka