Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak zwiększyć orgazm u mężczyzny?

Jak zwiększyć orgazm u mężczyzny?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (21 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jako kobieta na pewno zastanawiasz się co zrobić, aby zwiększyć orgazm u mężczyzny. Na szczęście istnieje na to wiele sposobów i niektóre z nich są bardzo proste do zrealizowania. Zapoznaj się z poniższymi metodami i wypróbuj je nawet dzisiejszej nocy.
1

Masaż prostaty.

Jeśli nie próbowaliście wcześniej tej techniki, możecie doznać szoku spowodowanego intensywnością orgazmu punktu G. Mówiąc w skrócie męski punkt G to gruczoł wielkości orzecha włoskiego umiejscowiony w przedniej części odbytnicy, który podczas pobudzenia wytwarza intensywną przyjemność. Ty albo Twój partner możecie wykonać palcem lub ręką znany gest mówiący „podejdź do mnie”. Masując delikatnie punkt G, mężczyzna może doznać najbardziej intensywnego orgazmu w swoim życiu.

2

Pierścień wibrujący.

Taki pierścień dodaje nowych doznań do seksualnych doświadczeń i na pewno zwiększa intensywność męskiego orgazmu. Można go używać zarówno podczas masturbacji jak i podczas stosunku. Do nasilenia doznań przyczyniają się delikatne wibracje połączone z ograniczeniem przepływu krwi do penisa. Jeśli nie posiadacie takiego pierścienia, zawsze można poeksperymentować z innymi wibrującymi akcesoriami.

Wskazówki
  • Wypróbujcie wyżej wymienionych metod, a na pewno zauważycie różnicę w intensywności orgazmu mężczyzny. Przy odrobinie praktyki oraz kilku akcesoriów, które zapewne możecie znaleźć w domu, będziecie na dobrej drodze do osiągnięcia swojego celu.
 3.4/5 (21 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Facet - 2013-01-10
"Wiele par próbuje powstrzymać się na tydzień przed ślubem, aby doznania podczas nocy poślubnej były bardziej intensywne"

Heh, przecież istotą nocy poślubnej jest to, że wtedy uprawia się seks pierwszy raz. Seks przed ślubem to patologia.
Kiedy wiele się dzieje nie ma czasu na długą grę wstępną a seks na tylnym siedzeniu samochodu może być tym, co zadowoli...
Jak uwieść swojego chłopaka?
Kiedy wiele się dzieje nie ma czasu na długą grę wstępną...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt