Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak pozbyć się drugiego podbródka?
Jak pozbyć się drugiego podbródka?

Jak pozbyć się drugiego podbródka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (25 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Drugi podbródek wybiera swoje ofiary nie kierując się żadną logiką. Mogą się z nim zmagać nastolatki, dorośli, osoby z nadwagą lub bardzo szczupłe. Najlepszym sposobem na pozbycie się drugiego podbródka jest regularne wykonywanie ćwiczeń wzmacniających mięśnie odpowiedzialne za podtrzymywanie go. Ćwiczenia są tak proste, że z powodzeniem możesz wykonywać je nawet przed telewizorem.
1
Zrelaksuj się i usiądź. Plecy prosto. Odchyl głowę do tyłu jak bardzo dasz radę, ale tak, by nie napinać mięśni. Usta trzymaj zamknięte. Poczuj jak rozciągają się mięśnie szyi. Pozostań w tej pozycji przynajmniej przez 10 sekund i powróć do pozycji wyjściowej. Powtórz to ćwiczenie 3 razy w jednej serii. Dla najlepszego rezultatu wykonuj je codziennie.
2
Ponownie usiądź wygodnie i rozluźnij kark i szyję. Zacznij unosić dolną wargę do góry, tak wysoko jak tylko dasz radę. Policz do 10 i wróć do normalnego położenia ust. Powtórz do ćwiczenie co najmniej 10 razy w jednej serii. Żeby osiągnąć pożądany wynik, przeprowadzaj je co najmniej dwa razy dziennie.
3
Mimo iż to ćwiczenie może ci się wydać zabawne, jest to jeden z najlepszych sposobów na pozbycie się drugiego podbródka. Ułóż usta tak, jak gdybyś miała wymówić głoskę „o”. Teraz powiedz głośno „aaaaaaaaaaaaaaach”, żeby uwolnić napięcie z żuchwy. W międzyczasie (w celu rozciągnięcia mięśni szyi), postaraj się dotknąć językiem tylnej części dolnych zębów. Powtarzaj to ćwiczenie, żeby pozbyć się tłuszczyku z podbródka i ujędrnić go.
4
Ostatnim sposobem na pozbycie się niechcianego podbródka jest odchylenie głowy daleko w tył i udawanie, że chce się pocałować sufit. Powtarzaj te buziaki przez 10 sekund i wróć do rozluźnionej pozycji wyjściowej. Napinasz w ten sposób skórę szyi i ćwiczysz mięśnie odpowiedzialne za kontur twarzy.
Jak zrobić maseczkę z jajka na twarz?
Jak powiększyć piersi?
Jak zrobić maseczkę pod oczy?
Jak zrobić domową maseczkę przeciwzmarszczkową?
 3.6/5 (25 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

TheFunGirl - 2016-12-14
No w sumie spoko sposoby ja mam taki jakiś nie jędrny twardy i obwisly 2 podbródek i się dziwnie czuje z nim
 
Regularnie masując swoją buzię zapewnisz sobie młodszy wygląd bez interwencji chirurgicznej. Lekki nacisk rozluźnia...
Przeciwzmarszczkowy masaż twarzy - jak go zrobić?
Regularnie masując swoją buzię zapewnisz sobie młodszy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt