Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak pozbyć się drugiego podbródka?
Jak pozbyć się drugiego podbródka?

Jak pozbyć się drugiego podbródka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (25 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Drugi podbródek wybiera swoje ofiary nie kierując się żadną logiką. Mogą się z nim zmagać nastolatki, dorośli, osoby z nadwagą lub bardzo szczupłe. Najlepszym sposobem na pozbycie się drugiego podbródka jest regularne wykonywanie ćwiczeń wzmacniających mięśnie odpowiedzialne za podtrzymywanie go. Ćwiczenia są tak proste, że z powodzeniem możesz wykonywać je nawet przed telewizorem.
1
Zrelaksuj się i usiądź. Plecy prosto. Odchyl głowę do tyłu jak bardzo dasz radę, ale tak, by nie napinać mięśni. Usta trzymaj zamknięte. Poczuj jak rozciągają się mięśnie szyi. Pozostań w tej pozycji przynajmniej przez 10 sekund i powróć do pozycji wyjściowej. Powtórz to ćwiczenie 3 razy w jednej serii. Dla najlepszego rezultatu wykonuj je codziennie.
2
Ponownie usiądź wygodnie i rozluźnij kark i szyję. Zacznij unosić dolną wargę do góry, tak wysoko jak tylko dasz radę. Policz do 10 i wróć do normalnego położenia ust. Powtórz do ćwiczenie co najmniej 10 razy w jednej serii. Żeby osiągnąć pożądany wynik, przeprowadzaj je co najmniej dwa razy dziennie.
3
Mimo iż to ćwiczenie może ci się wydać zabawne, jest to jeden z najlepszych sposobów na pozbycie się drugiego podbródka. Ułóż usta tak, jak gdybyś miała wymówić głoskę „o”. Teraz powiedz głośno „aaaaaaaaaaaaaaach”, żeby uwolnić napięcie z żuchwy. W międzyczasie (w celu rozciągnięcia mięśni szyi), postaraj się dotknąć językiem tylnej części dolnych zębów. Powtarzaj to ćwiczenie, żeby pozbyć się tłuszczyku z podbródka i ujędrnić go.
4
Ostatnim sposobem na pozbycie się niechcianego podbródka jest odchylenie głowy daleko w tył i udawanie, że chce się pocałować sufit. Powtarzaj te buziaki przez 10 sekund i wróć do rozluźnionej pozycji wyjściowej. Napinasz w ten sposób skórę szyi i ćwiczysz mięśnie odpowiedzialne za kontur twarzy.
Jak powiększyć piersi?
Jak poprawić wygląd cery?
Jak zrobić domową maseczkę przeciwzmarszczkową?
Jak pielęgnować zniszczone dłonie?
Przeczytaj teraz: Jak schudnąć na szyi?
 3.6/5 (25 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

TheFunGirl - 2016-12-14
No w sumie spoko sposoby ja mam taki jakiś nie jędrny twardy i obwisly 2 podbródek i się dziwnie czuje z nim
 
Kiedy przybierasz na wadze, poza dodatkowymi fałdkami na brzuchu czy tłuszczykiem na biodrach, możesz również przytyć...
Jak schudnąć na twarzy?
Kiedy przybierasz na wadze, poza dodatkowymi fałdkami na brzuchu czy tłuszczykiem na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt