Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Budowa i Przebudowa Domów > Kominki > Jak zbudować grilla?

Jak zbudować grilla?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
Nic nie może pobić smaku grillowanego na otwartym ogniu mięsa. Zapomnij o wycieczkach do centrum ogrodniczego, po to żeby kupić drogi grill - przeznacz jeden dzień, a będziesz mieć swój własny stylowy grill z cegły.
1
Budowa grilla 1
Ułóż pierwszy poziom cegieł do grilla, kierując się wielkością rożna i tacki do grillowania.
2
Budowa grilla 2
Zmieszaj pięć części drobnego piasku i jedną część cementu, dodając tyle wody, aby uzyskać sztywną konsystencję. Sprawdź poziom terenu przed nałożeniem pierwszej warstwy zaprawy, wyrównując jakiekolwiek zmiany poprzez nałożenie większej ilości zaprawy.
3
Budowa grilla 3
Użyj poziomicy, aby zaznaczyć zewnętrzne krawędzi grilla w cemencie. Zapewnia to proste wytyczne do układania pierwszej tury cegieł. Kiedy pierwsza warstwa cegieł jest ułożona, ​​należy sprawdzić poziom ponownie, upewniając się, że narożniki są pod kątem prostym.
4
Budowa grilla 4
Włóż metalową kratkę do zaprawy, w celu połączenia środkowej ścianki z dłuższą ścianką, wzmacniając tym samym konstrukcję.
5
Budowa grilla 5
Zacznij układanie kolejnych warstw cegieł, zaczynając od rogów.
6
Budowa grilla 6
Użyj poziomicy, aby sprawdzić, że każdy z narożników grilla jest idealnie pionowy. Sprawdź ze wszystkich stron, aby upewnić się, że gotowy obiekt ma proste ścianki.
7
Budowa grilla 7
Po ułożeniu pięciu warstw cegieł w każdym rogu, użyj drewnianej deski i poziomicy, po to żeby sprawdzić, czy wysokość obu stron grilla jest równa.
8
Budowa grilla 8
Dobuduj ściany tak aby było siedem warstw cegieł. Ostatnią warstwę cegieł ułóż bokiem, aby utworzyć półkę pod tacę węglową. Po kolejnych trzech warstwach cegieł, dodaj kolejną warstwę cegieł ułożonych bokiem, aby zapewnić wzmocnienie dla grillowej kratki.
9
Budowa grilla 9
Aby nadać swojemu grillowi z zewnątrz bardziej profesjonalny wygląd, weź pręt lub użyj palca owiniętego folią i przeciągnij nim po spoiwie. Stwórz ładną krawędź poprzez dodanie ostatniej warstwy kostki brukowej i ponownie sprawdź czy poziomy są równe.
10
Budowa grilla 10
Dla wygody, stwórz powierzchnię pracy, poprzez położenie na ściankach z boku dużej płyty.
Wskazówki
  • Aby upewnić się, że kratka grilla nie jest zbyt nisko lub zbyt wysoko, wybierz najbardziej praktyczną i wygodną wysokość przed rozpoczęciem budowy.
  • Cegły na których oparte będzie rusztowanie grilla oraz cegły nad rusztowaniem (wszystkie, które będą się nagrzewać powinny być) szamotowe. Cegły, które się nie nagrzewają mogą być klinkierowe.
  • Spoiwa pomiędzy cegłami powinna być jak najmniejsza - około 1-2mm
  • Cegłę szamotową można przykleić do rożna i innych elementów ogniotrwałych za pomocą zaprawy cementowej lub spoiny szamotowej.
 3.1/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Słyszałam, że jeśli raz się spróbuje pizzy z grilla, nie będzie się chciało jeść już żadnej innej. Pomyślałam  sobie,...
Jak zrobić pizzę z grilla?
Słyszałam, że jeśli raz się spróbuje pizzy z grilla, nie będzie się chciało...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt