Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Koki i upięcia > Jak uczesać się do szkoły?

Jak uczesać się do szkoły?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (296 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 9 
Miałaś ciężką noc. Przewracałaś się z boku na bok nie mogąc zasnąć. Te łóżkowe manewry sprawiły, że twoje włosy rano wyglądały jakby ktoś cię naelektryzował. Za parę minut musisz wyjść do szkoły a fryzura dalej sprawia, że mogłabyś stanąć na polu i robić za stracha na wróble. Spokojnie znam kilka sposobów, aby okiełznać to szaleństwo na głowie i sprawić abyś wyglądała jak miss szkoły. A oto kilka praktycznych uczesań:
1
Kok

„Niechlujny” kok

Taki kok można przygotować w zaledwie kilka minut. Rozczochrane włosy należy zebrać do kupy najlepiej wysoko na głowie i opleść go gumką. Jeśli nie jesteś posiadaczką bujnej czupryny możesz trochę podtapirować włosy zanim je zepniesz. Wsuń kilka wsuwek tam gdzie fryzura wydaje być się najmniej stabilna. Na koniec użyj lakieru do włosów, aby fryzura trzymała się przez cały dzień.

2
Pałeczki

Chińskie pałeczki

Ta fryzura wygląda na dość skomplikowaną, ale w rzeczywistości jest prosta. Możesz skorzystać z samouczka dostępnego na YouTube i krok po kroku nauczyć się tej fryzury. Jeżeli nie posiadasz chińskich pałeczek możesz zastąpić je szpilkami do włosów czy chociażby ołówkami.

3
Warkocz francuski

Warkocz francuski

Oczywiście, aby upleść francuski warkocz na szybko musisz mieć już wcześniej wypracowaną tą technikę. Chyba każda z nas w dzieciństwie nosiła takie uczesanie – to domena małych dziewczynek. Na pierwszy rzut oka wydaje się to bardzo skomplikowane, ale jak to mówią wprawa czyni mistrza. Proponuję potrenować w wolnej chwili, aby później w kilka minut zrobić tak fajną fryzurę. Zaczynasz od czubka głowy. Musisz rozdzielić włosy na trzy części i następnie przeplatać jedną przez drugą i trzecią. Moim zdaniem francuski warkocz o wiele lepiej będzie wyglądał w wersji luźnej, czyli nie możesz zaciskać mocno podczas przeplatania. Mam nadzieję, że uda ci się szybko opracować tą technikę.

4
Nieład na głowie

Mały nieład

Ważne jest, aby włosy były w miarę puszyste. Aby dodać im objętości możesz je podtapirować bądź schylić głowę ku dołowi i spryskać lakierem – odczekaj chwilkę. Włosy będą bardziej podatne na układanie. Wybieraj pasma włosów i podpinaj je wsuwkami bądź spinkami. Możesz wyciągnąć kilka średniej grubości pasemek, aby fryzura nabrała frywolnego nieładu.

5
Czerwona opaska

Opaska to wszystko, czego potrzebujesz

Wszystko, co musisz zrobić to rozczesać włosy i nałożyć opaskę. Lepiej będzie jak użyjesz szczotki, dzięki której włosy będą bardziej gładkie. Takie fryzury noszą również gwiazdy filmu czy muzyki. Popularne są opaski z kokardą, piórami i kwiatkami.

6
Kwiatek we włosach

Ozdoby do włosów

Jeżeli naprawdę nie masz humoru ani czasu na to by na szybko wystylizować fryzurę, która mogłaby powalić na kolana innych możesz ograniczyć się do użycia akcesoriów do włosów. Jednym z nich może być wspomniana wcześniej opaska, ale to jedna z wielu możliwości. Praktycznie w każdym sklepie z kosmetykami możesz znaleźć jakieś ozdoby do włosów. Mogą być to kwiaty na spince, kokardy grzebyczki, duże spinki czy kolorowe żabki. Duży wybór takich akcesoriów możesz znaleźć w sklepach z odzieżą np. w H&M.

7
Kucyk

Kucyk

Zawsze modny i stosowny praktycznie na każdą okazję – kucyk. Takie uczesanie noszą zarówno małe dziewczynki jak i kobiety w przeróżnym wieku. Szybki i łatwy sposób, aby wyglądać naprawdę dobrze. Rozczesz włosy a następnie złap je w połowie głowy i zwiąż gumką. Kucyk może być na różnej wysokości - to tylko zależy od ciebie, która pasuje ci najbardziej. Możesz użyć wcześniej wspomnianych ozdób np. gumki z kwiatkiem, czy z boku kucyka dopiąć wsuwkę z kokardką czy inną ozdobą.

8
Odświeżanie włosów

Szybkie odświeżenie

Jeżeli twoje włosy po wstaniu wyglądają na przetłuszczone koniecznie musisz szybko temu zaradzić. Możesz użyć szamponu w sprayu na sucho, który warto mieć w swojej szufladzie choćby na takie sytuacje. Zakładają, że nie jesteś posiadaczką takiego produktu możesz posłużyć się inną sztuczką. Jeżeli jesteś brunetką użyj bronzera w kamieniu – weź na pędzel odrobinę bronzera i przypudruj włosy u nasady głowy z kolei jak masz jasny kolor włosów zamiast bronzera weź puder dla niemowląt bądź puder w kamieniu o jasnym odcieniu.

Wskazówki
  • Te szybkie uczesania na pewno sprawdzą się wyjątkowych sytuacjach. Każda z nas nie raz miała czasowy poślizg czy poprostu brak weny na stylizowanie wymyślnej fryzury. Te uczesania sprawdzą się praktycznie na każdą okazję. Która z moich propozycji podoba ci się najbardziej?
 4.8/5 (296 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Hihihihi - 2016-01-11
Już widzę reakcję innych, kiedy przyjdę do szkoły w koku z ołówkami ♥
sisqa - 2012-11-16

Niedbałe koczki dobrze robi się na gąbce, tzw. dounacie :)

Julka152 - 2012-11-10
Ja stawiam na szybkość, jeśli włosy są w złym stanie a ja nie mam już za dużo czasu pozostaje mi tylko kucyk bo nie chce się bawić w jakieś warkocze i tego typu sprawy, ale jeśli czasu jest dużo to prostuje włosy wiem że to je niszczy no ale cóż ...
 
Każda z nas ma takie dni, że nie ma czasu na długie minuty spędzone w łazience i misterne układanie fryzury. Chcemy po...
Jak zrobić prostego koka?
Każda z nas ma takie dni, że nie ma czasu na długie minuty spędzone w łazience i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt