Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Gry dla dzieci od 8 lat

Gry dla dzieci od 8 lat

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Urządzając przyjęcie dla dziecka niejedna z nas miała problem z doborem odpowiednich zabaw. Kiedy dzieciaki się nudzą często przychodzą im do głowy rożne pomysły, niekoniecznie mądre. W takich chwilach najlepiej skorzystać ze sprawdzonych sposobów na zabawy, które pobudzą wyobraźnię dzieci i wywołają mnóstwo śmiechu. Przedstawiam wam doskonałe propozycje na zabawy dla dzieci, które mają więcej niż 8 lat. Możecie być pewne, że z pewnością zainteresują młodych graczy.
1

Gry na dużą wyobraźnię.

Geografia.

Od 8 roku życia. Pierwszy gracz mówi nazwę miasta, województwa, bądź kraju (Warszawa), po czym kolejny gracz wypowiada kolejną nazwę zaczynającą się na ostatnią literę (A- Austria).

Zasady:
- Nie można użyć tej samej nazwy dwukrotnie.
- Miejsce musi być prawdziwe.
- Jeśli nie masz pomysłu na kolejne miejsce, odpadasz z gry.
- Ostatnia osoba, która zostaje- wygrywa.

2

Buzz.

Od 8 roku życia. Wybierzcie numer, na przykład 3, następnie liczcie kolejno do 100. Ktokolwiek natrafi na liczbę z 3 lub jej wielokrotność, powinien ją zastąpić słowem „buzz”. Nie wybierajcie liczby przewodniej, która będzie się równała liczbie graczy.

3

Anagramy.

Od 7 roku życia. Napisz na kartce imię dziecka lub inne słowo (możesz również wymieszać litery), następnie poproś o przestawienie liter, tak aby utworzyć kolejny wyraz.

4

Gry na przyjęcia.

Tajemnicza torebka.

Od 4 do 8 roku życia. Zbierz kilkanaście przedmiotów o dziwnej teksturze, na przykład wacik, spinacz do papieru, plastelina, awokado i rozmieść je osobno w małych torebkach. Następnie ustaw je w rzędzie i poproś dzieci o zgadywanie poprzez dotyk, co jest w środku.

Jak zrobić farbę do malowania?
Jak zrobić latawiec w 20 minut?
Jak zorganizować dziecku udane wakacje w domu?
Jak wybrać zabawy na urodziny dla dzieci?
5

Podaj dalej.

Od 3 do 8 roku życia. Opakuj ozdobnym papierem zabawkę lub smakołyk i zabezpiecz taśmą, następnie dołóż do tego kolejny prezent i ponownie opakuj papierem. Kontynuuj, aby zapakować tyle prezentów ile będzie dzieci. Posadź małych gości w kółku, włącz muzykę i poproś o podawanie prezentowej kulki kolejnej osobie. Kiedy muzyka przestaje grać, osoba, która trzyma kulę rozpakowuje jeden prezent dla siebie. I podaje kulę dalej. Pamiętaj, aby zatrzymać muzykę w odpowiednim czasie, tak aby każdy dostał małą nagrodę.

6

Wyścig z monetami.

Od 5 do 10 roku życia. W zależności od liczby dzieci, podziel je na 2 lub więcej drużyn, ustaw je w szeregach i daj im po 1 kubku z taką samą ilością groszy. Po drugiej stronie pomieszczenia umieść pojemniki dla każdej z drużyn. Po sygnale każde z pierwszych dzieci musi umieścić monetę między kolanami i idzie tak szybko jak potrafi do pojemnika, oczywiście z umieszczoną na swoim miejscu monetą i wrzuca ją do pojemnika, nie używając rąk. Następnie wraca do reszty i kolejna osoba może zrobić to samo. Drużyna, która pierwsza opróżni kubek, wygrywa. Dla mniejszych dzieci użyj nieco większych pojemników, na przykład wiaderek.

7

Wyścig na ubiór.

Od 5 do 10 roku życia. Zanim goście przyjadą przygotuj dwa stosy większych rozmiarów ubrań: spodni, koszulek, bluz, czapek, szalików i rękawiczek. Podziel dzieci na dwie drużyny i ustaw w kolejkach. Po sygnale pierwsze dziecko z każdej drużyny biegnie do stosu, zakłada całą odzież, odwraca się, zdejmuje ją i wraca do drużyny. Po czym kolejna osoba robi to samo. Pierwsza drużyna, która ukończy wyścig, wygrywa.

8

Rzut Wodnych balonów.

Od 5 do 12 roku życia. Dobierz dzieci w pary i daj każdej balon wypełniony wodą. Rozstaw dzieci w dwóch rzędach, tak, aby pary były rozdzielone i stały naprzeciw siebie. Na Twój sygnał, dzieci trzymające balony rzucają je do swoich partnerów. Po każdym rzucie wszyscy robią krok w tył, dla utrudnienia zabawy. Para, która upuści balon odpada, wygrywa ta co zostaje jako ostatnia.

9

Wyścig jajek.

Od 4 do 10 roku życia. Wyścigi jajek na trawniku polegają na popychaniu ich nosami przez dzieci. Kto pierwszy przekroczy linię mety, wygrywa.

Przeczytaj teraz: Gry dla dzieci od 3 lat
 3.6/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Poniżej znajdziesz kilka gier rozwijających umysł i wyobraźnię oraz zabawy grupowe nadające się na urodziny czy inne...
Gry dla dzieci od 7 lat
Poniżej znajdziesz kilka gier rozwijających umysł i wyobraźnię oraz zabawy grupowe...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt