Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Cera dojrzała > Jak wyglądać młodo?

Jak wyglądać młodo?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
Jeśli miewasz dni kiedy patrzysz w lustro i czujesz, że chciałabyś coś zmienić w swoim wyglądzie i chciałabyś nabrać świeżości, przeczytaj poniższe wskazówki dotyczące tego jak wyglądać młodo.
1
Puder sypki

Dobierz rodzaj pudru.

Puder ma duży wpływ na wygląd twarzy, dlatego używaj sypkiego lub nie używaj go w cale, ponieważ przyczyniają się one do uwydatniania niedoskonałości i zmarszczek na skórze.

2
Wyregulowane brwi

Zadbaj o brwi.

Brwi mogą być kluczem do młodego wyglądu. Jeśli nie są odpowiednio wyregulowane mogą się przyczynić do tego, że będziesz wyglądać smutno, nie wspominając o postarzeniu. Upewnij się, że są dobrze wyregulowane i podkreślają kształt Twojej twarzy.

3
Nawilżanie skóry

Ciągłe nawilżanie.

Nawilżaj skórę. Nie ważne w jakim wieku jesteś, nigdy nie będziesz za młoda lub za dojrzała. Dzięki temu utrzymasz skórę gładką, miękką i sprężystą.

4
Używanie filtrów na plaży

Używaj kremu z faktorem.

Dla zwiększenia ochrony twarzy nakładaj na nią często balsam nawilżający na bazie kremu do opalania lub krem z faktorem.

5
Cienie do powiek

Cienie do powiek.

Istnieje kilka sposobów nakładania cieni na powieki, dzięki którym możesz wyglądać młodziej. Jednym z nich jest używanie jasnych cieni, które optycznie powiększą oczy. Stroń jednak od błyszczących i metalicznych, ponieważ podkreślają niedoskonałości.

6
orzechy

Jedz orzechy.

Produkty, które spożywasz mogą również przyczynić się do zmiany wyglądu. Zaleca się dołączenie do diety jedzenia zawierającego dobre rodzaje tłuszczów, które dodają energii. Zaliczają się do niego migdały, orzechy włoskie i oczywiście orzeszki ziemne.

7
Śpiąca dziewczyna

Siódemka magiczną liczbą.

Sen jest bardzo ważny. Kiedy tylko jest to możliwe postaraj się spać przynajmniej siedem pełnych godzin. Kiedy źle się wysypiasz możesz doprowadzić do zaburzenia pracy metabolizmu i procesu wytwarzania niezbędnych hormonów.

8
Okulary słoneczne

Nie mruż oczu.

Jeśli jesteś narażona na słońce nie zapomnij założyć okularów, które są bardzo pomocne. Jeśli ich nie używasz, wokół oczu mogą pojawić się kurze łapki, a na czole zmarszczki.

9
Suknia

Pochwal się tym co masz.

Najlepszym sposobem na odmłodzenie jest samo przekonanie, że jesteś młoda. Kobiety są piękne niezależnie od wieku. Pochwal się tym co masz i nie wstydź się niczego. Nie myśl, że skoro osiągnęłaś już pewien wiek jesteś zobligowana do noszenia odpowiedniej fryzury lub odpowiednich ubrań. Najważniejsze jest być dumną ze swojego ciała i wyglądu.

10
Uśmiechnięta kobieta

Bądź szczęśliwa.

Niezależnie od wieku bądź szczęśliwa. To ile masz lat jest tak naprawdę liczbą i nie powinnaś zwracać na nią uwagi. Jeśli jesteś dumna ze swojego wyglądu, życia i z tego czego dokonałaś, żadne inne czynniki nie powinny odgrywać większej roli.

 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czy możliwe jest, aby zachować młody i zdrowy wygląd nawet jak się starzejemy? Odpowiedź brzmi: Tak! Jeżeli dbasz o...
Jak wyglądać młodo i pięknie?
Czy możliwe jest, aby zachować młody i zdrowy wygląd...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt