Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Cardio > Jak przyspieszyć spalanie tłuszczu?

Jak przyspieszyć spalanie tłuszczu?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Postanowiłaś zmienić swój styl życia i nawyki żywieniowe, a mimo to wskazówka wagi wciąż stoi w miejscu, a obwód ud i brzucha jest wciąż taki sam? Spalenie zbędnego tłuszczu nie jest rzeczą łatwą. Nie wystarczy niewielka aktywność fizyczna. Również źle dobrana dieta może skutkować jedynie efektem jojo. Są jednak sposoby mogące przyspieszyć spalanie tłuszczu. Poznasz je czytając ten artykuł.
1
Ćwiczenia kardio (spacer, jogging, bieg) są skuteczniejsze, gdy są przeprowadzane rano, najlepiej na pusty żołądek. Wystarczy już 5 do 20 minut takich ćwiczeń. Poranna aktywność fizyczna nie tylko korzystnie wpłynie na spalanie tłuszczu, ale zwiększy również kondycję umysłu sprawiając, że w pracy będziemy znacznie bardziej wydajni. Co więcej, ćwicząc na czczo nie tylko szybciej spalimy kalorie, ale wprowadzimy nasz organizm w stan „aktywnego spalania”, sprawiając, że zacznie on zużywać znacznie większe zasoby tłuszczu.
2
Im bardziej intensywne ćwiczenia, tym więcej kalorii spalasz nawet po zakończonym treningu. Intensywny wysiłek fizyczny rano zapewni ci wysoki metabolizm w ciągu całego dnia. Spalanie ma miejsce nawet 12-48h po wysiłku fizycznym, zatem nie musisz codziennie katować się wycieńczającymi ćwiczeniami. Najlepszym rozwiązaniem będzie intensywny trening 3 razy w tygodniu i lekkie ćwiczenia w pozostałe dni.
3
Może wyda ci się to dziwne, ale można ćwiczyć krócej o ile robi się to regularnie. Spalanie tłuszczu będzie znacznie większe, gdy zamiast jednego 30-40 minutowego treningu wykonamy cztery 10 minutowe. Spadek wagi w drugim przypadku może być nawet o 30% większy.
Jak szybko schudnąć z brzucha?
Jak hormony wpływają na organizm kobiety?
Z czym jeść olej kokosowy?
Jak poprawić trawienie?
Wskazówki
  • Możesz również wypróbować różnego rodzaju "spalacze tłuszczu", które zwiększą efektywność treningów, zredukują apetyt i pozwolą szybciej spalić tłuszczyk z najbardziej problematycznych partii ciała. Specyfików takich jest całkiem sporo, zawsze wybieraj jednak te renomowanych producentów i z pewnych źródeł (polecam ten). Jeżeli masz problemy zdrowotne, najpierw zawsze skonsultuj to jednak z lekarzem.
 3.9/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

IzabelaKorwińska2 - 2015-02-16
Najlepszym sposobem jest oczywiście sport i odpowiednia, dobrze zbilansowana dieta, pomocne są również suplementy wspomagające odchudzanie, takie jak Acetomale, przyspieszają efekt naszego wysiłku i motywują do dalszej pracy nad sobą.
Sieka - 2014-02-20
Prawda jest taka, że z tym ćwiczeniem na pusty żołądek jest różnie. W zasadzie są różne szkoły :) Osobiście jestem zwolennikiem rozpoczynania treningu najwcześniej 60 minut po posiłku. Jeżeli chodzi o przyspieszenie spalania tłuszczu to bezcenne są kwasy omega-3. Sałatki z golden dropem albo jakimś olejem arachidowym (np. Hain) do tego łosoś, ćwiczenia siłowe i aeroby i tłuszczyk sam odejdzie w niepamięć ;-)
lila - 2014-01-05
szkoda tylko ze w momencie gdy cwiczymy na pusty zladek spalam miesnie a nie posiadany zapas tluszczu.
Minkaa14 - 2014-01-04
Najlepiej jest ćwiczyć na maksa przez ok 10 min, później 5 min lekkich ćwiczeń . I wykop\nać 5 razy taką serię ;) Już po tygodniu wydać efekty :) Zawszę stosuję te ćwiczenia ;) Pozdrawiam i polecam
majkaku.95 - 2012-12-07

Bardzo dobre porady, zgadzam się z każdym słowem. Aktywność fizyczna jest ogromnie ważna, ale też trzeba wiedzieć od czego zacząć i jak przeprowadzać treningi.

Kacha - 2012-12-03
na pewno skorzystam :)
Twój metabolizm to szybkość, z jaką twój organizm spala kalorie dostarczone z pożywieniem. Z pewnością każdy słyszał,...
Jak zwiększyć metabolizm?
Twój metabolizm to szybkość, z jaką twój organizm spala kalorie dostarczone z pożywieniem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Lilia Barzyk
  • Magda Nyga
  • Ewa Karpacz
  • Krzysztof Kmita
  • Filip Szlapkin
  • Radek Molski
  • Bożena Borkowicz Ciołek
  • Ewa Baran
  • Wioletta Ziemniarska
  • Marta Uzarczyk
  • Aneta Sztekiel
  • Ewa Dukała
pasożyt