Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak zainteresować sobą faceta?

Jak zainteresować sobą faceta?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (24 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Przejmij kontrolę nad swoimi randkami i opanuj poniższe atrybuty (jak najlepiej potrafisz), aby rozpocząć randkowanie z mężczyznami swoich marzeń i po prostu wzmocnić siebie jako kobietę.
1

Bądź zabawna.

Faceci uwielbiają dziewczyny, z którymi mogą sobie żartować. Większość facetów lubi dziewczyny, które nie biorą siebie zbyt poważnie, ponieważ to sprawia, że ​​faceci czują się bardziej komfortowo. Zacznij od kilku delikatnych uderzeń w ramię podczas zabawy, baw się ich włosami, podszczypuj w talii, itp. Musisz wiedzieć, jak żartobliwie flirtować i jak korzystać z sarkastycznego tonu ponieważ jest to ważne w rozwoju wspaniałej osobowości, która spowoduje, że staniesz się atrakcyjna dla facetów. Jeśli potrafisz przyjąć uszczypliwość w miły sposób, a może i w odwecie potrafisz sama odgryźć się w zabawny sposób to będziesz na dobrej drodze oczarowania mężczyzn.

2

Ładnie pachnij.

Twój oddech i zapach mają absolutnie kluczowe znaczenie. Nieświeży oddech u dziewczyny jest prawdopodobnie jedną z największych rzeczy, które mogą całkowicie zrazić mężczyznę. Nieprzyjemny zapach ciała jest równie zły. Choć brzmi to banalnie, że radzę wam utrzymywać świeży oddech i mieć pod ręką perfumy, w rzeczywistości jest to bardzo ważny aspekt higieny, który trzeba mieć pod KONTROLĄ.

Jak rozkochać w sobie chłopaka?
Jak sprawić, aby dziewczyna się zakochała?
Jak oczarować faceta (męski punkt widzenia)?
Jak zwrócić na siebie uwagę chłopaka ze szkoły?
3

Bądź niedostępna.

Faceci uwielbiają to, czego nie mogą dostać z łatwością i zadziorna postawa może tutaj trochę pomóc. Oczywiście musisz ocenić faceta, bo istnieją faceci, którzy absolutnie nienawidzą niedostępności. Większość z tych facetów ma jakieś problemy z samooceną i kontrolą, a więc prawdopodobnie nie są warci Twojego czasu. Nie mężczyźnie na wszystko, czego on chce. Zamiast tego pokaż mu, że masz zamiar sama podejmować decyzje. Nie bądź jednak dominująca i nie próbuj być szefem. Faceci potrzebują pewnego poziomu kontroli i muszą sprawdzać się jako mężczyźni.

4

Wyglądaj dobrze.

Faceci bardzo różnią się od dziewczyn. Zainteresowanie jest głównie wynikiem tego jak wygląda dziewczyna. Niektóre z was mogą pomyśleć: "Ale co jeśli ja już nie wyglądam dobrze?" Jest dla was nadzieja drogie panie. W przeciwieństwie do facetów, macie do dyspozycji makijaż i ubranie, które bardzo pomagają.

Dobry makijaż może całkowicie odmienić wygląd osoby. Zainwestuj trochę pieniędzy i czasu na uczenie się, jak się dobrze ubrać oraz jak dobrze wyglądać. Wykup karnet na siłownię i rozpocznij dietę, jeśli nie jesteś zadowolona ze swojego ciała.

Pamiętaj również, że nie musisz być chuda, aby wyglądać dobrze. Najważniejsze jest to jak ty sama czujesz się w swoim ciele. Tak jak ty się sama spostrzegasz, tak widzą cię inni. Więc pamiętaj, jeśli lubisz swój tłuszczyk, to inni go też polubią.

5

Naucz go czegoś.

Bardzo atrakcyjne jest, kiedy dziewczyna może czegoś nauczyć faceta, zwłaszcza jeśli jest to coś, co może go zainteresować. Na przykład, możesz nauczyć mężczyznę gry na jakimś instrumencie muzycznym lub jakiegoś sportu (pomyśl o kobiecych dyscyplinach sportu takich jak tenis i siatkówka). Umożliwi Wam to również dodanie nowej pozycji do listy wspólnych zainteresowań i wspólnych działań. Jeśli nie masz nic, czego mogłabyś nauczyć, powinnaś pomyśleć o ocenie swojego życia. Czy masz dobrze wyważone życie, pełne ciekawych rzeczy czy też może twoje życie jest nudne i monotonne?

6

Bądź interesująca.

Od mężczyzn nie można zawsze oczekiwać, że będą podtrzymywać rozmowę. Ty również musisz mieć kilka interesujących tematów do omówienia. Kiedy kobieta będzie bardzo interesująca, będzie przyciągać mężczyzn bez względu na to jak wygląda. Bycie interesującą tyczy się też Twojego stylu życia. Jeśli nie robisz nic fajnego, możesz zniechęcić mężczyznę. Posiadanie większej liczby zainteresowań i obrotność pomoże Ci być jeszcze bardziej interesującą, a tym samym pomoże Ci przyciągać mężczyzn.

7

Sprawiaj by był zazdrosny.

Jak wspominaliśmy wcześniej, mężczyźni kochają to czego nie mogą mieć. Więc jeśli dasz mu do zrozumienia, że masz poza nim jeszcze kilka opcji, to naprawdę sprawisz, że ​facet zapragnie​ Ciebie. To coś w stylu grania trudnej do zdobycia, jednak trzeba uważać, aby mimo wszystko okazać zainteresowanie, ponieważ wielu mężczyzn odpuści, jeśli nie poczują, że zainteresowali Cię w chociaż małym stopniu. Oznacza to, że masz z nim flirtować, ale jednocześnie niech ma on świadomość, że masz innych mężczyzn w swoim życiu, którzy łatwo mogą zdobyć Twoje serce, jeśli on nie zacznie działać.

8

Nie przebywaj cały czas w grupie przyjaciół.

Ta porada jest głównie dla pań, które lubią wybrać się do nocnego klubu, aby tam znaleźć faceta. Jeśli chcesz być przystępna, nie spędzaj zbyt wiele czasu wśród innych kobiet. Kiedy stoisz z trzema dziewczynami lub z jakimś znajomym czy kolegą, sprawia to, że szanse na to, że facet ​​zagada do Ciebie są znikome. Faceci uwielbiają podchodzić do dwuosobowych grup kobiet i w szczególności do pojedynczych dziewczyn. Jeśli wychodzisz z kilkoma przyjaciółmi, upewnij się, będziesz miała czas, aby oddzielić się od grupy i może ochłonąć trochę przy barze.

9

Inicjuj.

Nie bój się zrobić pierwszego ruchu w stosunku do facetów. Mimo, że zazwyczaj nie jest to zalecane, istnieją mężczyźni, którzy są nieśmiali i potrzebują bardzo wyraźnego sygnału przed wykonaniem pierwszego kroku. Najlepszym sposobem na to, żeby facet wiedział, że jesteś zainteresowana jest zapytanie go, czy chce gdzieś pójść. Nie musisz robić z tego wielkiej sprawy i nazywać tego randką. Wystarczy zapytać go, czy chce iść coś zjeść lub wypić kawę i poznać go. Mężczyźni uważają, że to bardzo "odświeżające", kiedy kobiety ich zapraszają. Jednakże, jeśli naprawdę nie możesz zrobić pierwszego kroku, lub jesteś bardzo nieśmiała, daj mu szansę się z Tobą umówić. Na przykład mówiąc mu, że naprawdę jesteś znudzona lub mówiąc mu, że nie możesz się doczekać zobaczenia niektórych filmów.

10

Bądź wesoła.

Dużo śmiechu, robienie słodkich min, i bycie duszą towarzystwa, to murowany sposób, aby uzyskać zainteresowanie facetów. Bycie wesołą pomaga również zaprezentować swoją osobowość jako ciepłą, przyjazną. Osoba, która jest bardzo miła, staje się też mocno atrakcyjna.

Przeczytaj teraz: Jak poderwać faceta?
 3.4/5 (24 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Śliczna - 2015-03-12
według ciebie ten artykuł to dno bo "zwisa" ci czy jesteś męski czy nie? to tylko podpowiedzi
to twoja opinia
moim zdaniem to przydatne moja przyjaciółka mówiła mi podobnie a ona potrafi poderwać FAJNEGO faceta
Ja - 2012-11-17
Osobiscie, nie przepadam jezeli kobieta jest zabawna. Jezeli chciala by wywolac we mnie zazdrosc to nie walczyl bym o nia. Jezeli kobieta z natury nie jest niedostepna to znaczy ze udaje niedostepna i lepiej trzymac sie od niej z daleka. wiekszosc podpunktow to karygodne uogolnienia - pomijajac oczywiscie sprawy dotyczace higieny osobistej. Czy mam problemy z samokontrola czy samoocena?
nawet jezeli to wcale nie uwazam bym przez to nie byl warty jakiejs kobiety. a jezeli jakas mysli ze to jest wyznacznikiem mojej wartosci to po prostu nie jest mnie warta. Nie jestem pewny siebie, nie jestem zrownowazony psychicznie, nie posiadam wygorowanego ego - stoje na rowni z innymi ludzmi. Nie przypominam mezczyzny w zadnym calu jestem zwyklym czlowiekiem ktoremu nawet nie zalezy na tym zeby byc meskim. po prostu mi to zwisa. Ten artykul to kompletne dno.
Niektórzy mężczyźni mogą po prostu podejść do dziewczyny, której nigdy wcześniej nie znali, zaprosić ją na randkę i od...
Jak przekonać do siebie dziewczynę?
Niektórzy mężczyźni mogą po prostu podejść do dziewczyny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt