Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak zainteresować sobą faceta?

Jak zainteresować sobą faceta?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (21 ocen)
Oceń 
Przejmij kontrolę nad swoimi randkami i opanuj poniższe atrybuty (jak najlepiej potrafisz), aby rozpocząć randkowanie z mężczyznami swoich marzeń i po prostu wzmocnić siebie jako kobietę.
1

Bądź zabawna.

Faceci uwielbiają dziewczyny, z którymi mogą sobie żartować. Większość facetów lubi dziewczyny, które nie biorą siebie zbyt poważnie, ponieważ to sprawia, że ​​faceci czują się bardziej komfortowo. Zacznij od kilku delikatnych uderzeń w ramię podczas zabawy, baw się ich włosami, podszczypuj w talii, itp. Musisz wiedzieć, jak żartobliwie flirtować i jak korzystać z sarkastycznego tonu ponieważ jest to ważne w rozwoju wspaniałej osobowości, która spowoduje, że staniesz się atrakcyjna dla facetów. Jeśli potrafisz przyjąć uszczypliwość w miły sposób, a może i w odwecie potrafisz sama odgryźć się w zabawny sposób to będziesz na dobrej drodze oczarowania mężczyzn.

2

Ładnie pachnij.

Twój oddech i zapach mają absolutnie kluczowe znaczenie. Nieświeży oddech u dziewczyny jest prawdopodobnie jedną z największych rzeczy, które mogą całkowicie zrazić mężczyznę. Nieprzyjemny zapach ciała jest równie zły. Choć brzmi to banalnie, że radzę wam utrzymywać świeży oddech i mieć pod ręką perfumy, w rzeczywistości jest to bardzo ważny aspekt higieny, który trzeba mieć pod KONTROLĄ.

Jak być femme fatale?
Jak flirtować na GG?
Jak znaleźć dziewczynę?
Jak poznać, że dziewczyna jest tobą zainteresowana?
strona 1 z 5następna >
 3.6/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Śliczna - 2015-03-12
według ciebie ten artykuł to dno bo "zwisa" ci czy jesteś męski czy nie? to tylko podpowiedzi
to twoja opinia
moim zdaniem to przydatne moja przyjaciółka mówiła mi podobnie a ona potrafi poderwać FAJNEGO faceta
Ja - 2012-11-17
Osobiscie, nie przepadam jezeli kobieta jest zabawna. Jezeli chciala by wywolac we mnie zazdrosc to nie walczyl bym o nia. Jezeli kobieta z natury nie jest niedostepna to znaczy ze udaje niedostepna i lepiej trzymac sie od niej z daleka. wiekszosc podpunktow to karygodne uogolnienia - pomijajac oczywiscie sprawy dotyczace higieny osobistej. Czy mam problemy z samokontrola czy samoocena?
nawet jezeli to wcale nie uwazam bym przez to nie byl warty jakiejs kobiety. a jezeli jakas mysli ze to jest wyznacznikiem mojej wartosci to po prostu nie jest mnie warta. Nie jestem pewny siebie, nie jestem zrownowazony psychicznie, nie posiadam wygorowanego ego - stoje na rowni z innymi ludzmi. Nie przypominam mezczyzny w zadnym calu jestem zwyklym czlowiekiem ktoremu nawet nie zalezy na tym zeby byc meskim. po prostu mi to zwisa. Ten artykul to kompletne dno.
Chcesz znaleźć dziewczynę i stworzyć z nią udany związek? Wielu mężczyzn ma problem z nawiązaniem znajomości. Bardzo...
Jak zdobyć dziewczynę?
Chcesz znaleźć dziewczynę i stworzyć z nią udany związek? Wielu mężczyzn ma problem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Teresa Kuśmierczyk
  • Patrycja Krypel
  • Paweł Foryś
  • Dawid Osuch
  • Stelios Toskas
  • Jerzy Bajszczak
  • Basia Pasak
  • Konrad Pawłowski
  • Mariusz Małaszewicz
  • Jolanta Durlik
  • Agnieszka Mróz
  • Marta Orłowska
  • Monika Richter
  • Helena Agnieszka Bachleda-Szeliga
  • Irena Kołodziej
  • Sebastian Kalisz
  • Ewelina Marcićkiewicz
  • Marta Etmańska
  • Krystyna Borowiak
  • Wiesława Wróblewska
  • Maria Dziwisz
  • Danuta Pawleta
  • Natalia Skrzypkowska
  • Grzegorz Marek
  • Kazimierz Borsuk
  • Łukasz Paulina Maćkowiak
  • Teresa Czesław Cieplowscy
  • Kasia Rudnicka
  • Wanda Dobrek
  • Monika Kowalczyk