Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak zainteresować sobą faceta?

Jak zainteresować sobą faceta?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (22 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Przejmij kontrolę nad swoimi randkami i opanuj poniższe atrybuty (jak najlepiej potrafisz), aby rozpocząć randkowanie z mężczyznami swoich marzeń i po prostu wzmocnić siebie jako kobietę.
1

Bądź zabawna.

Faceci uwielbiają dziewczyny, z którymi mogą sobie żartować. Większość facetów lubi dziewczyny, które nie biorą siebie zbyt poważnie, ponieważ to sprawia, że ​​faceci czują się bardziej komfortowo. Zacznij od kilku delikatnych uderzeń w ramię podczas zabawy, baw się ich włosami, podszczypuj w talii, itp. Musisz wiedzieć, jak żartobliwie flirtować i jak korzystać z sarkastycznego tonu ponieważ jest to ważne w rozwoju wspaniałej osobowości, która spowoduje, że staniesz się atrakcyjna dla facetów. Jeśli potrafisz przyjąć uszczypliwość w miły sposób, a może i w odwecie potrafisz sama odgryźć się w zabawny sposób to będziesz na dobrej drodze oczarowania mężczyzn.

2

Ładnie pachnij.

Twój oddech i zapach mają absolutnie kluczowe znaczenie. Nieświeży oddech u dziewczyny jest prawdopodobnie jedną z największych rzeczy, które mogą całkowicie zrazić mężczyznę. Nieprzyjemny zapach ciała jest równie zły. Choć brzmi to banalnie, że radzę wam utrzymywać świeży oddech i mieć pod ręką perfumy, w rzeczywistości jest to bardzo ważny aspekt higieny, który trzeba mieć pod KONTROLĄ.

Jak rozkochać w sobie chłopaka?
Jak znaleźć fajną dziewczynę?
Jak wyglądać seksownie?
Jak umówić się z dziewczyną?
 3.5/5 (22 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Śliczna - 2015-03-12
według ciebie ten artykuł to dno bo "zwisa" ci czy jesteś męski czy nie? to tylko podpowiedzi
to twoja opinia
moim zdaniem to przydatne moja przyjaciółka mówiła mi podobnie a ona potrafi poderwać FAJNEGO faceta
Ja - 2012-11-17
Osobiscie, nie przepadam jezeli kobieta jest zabawna. Jezeli chciala by wywolac we mnie zazdrosc to nie walczyl bym o nia. Jezeli kobieta z natury nie jest niedostepna to znaczy ze udaje niedostepna i lepiej trzymac sie od niej z daleka. wiekszosc podpunktow to karygodne uogolnienia - pomijajac oczywiscie sprawy dotyczace higieny osobistej. Czy mam problemy z samokontrola czy samoocena?
nawet jezeli to wcale nie uwazam bym przez to nie byl warty jakiejs kobiety. a jezeli jakas mysli ze to jest wyznacznikiem mojej wartosci to po prostu nie jest mnie warta. Nie jestem pewny siebie, nie jestem zrownowazony psychicznie, nie posiadam wygorowanego ego - stoje na rowni z innymi ludzmi. Nie przypominam mezczyzny w zadnym calu jestem zwyklym czlowiekiem ktoremu nawet nie zalezy na tym zeby byc meskim. po prostu mi to zwisa. Ten artykul to kompletne dno.
Istnieje wiele artykułów czy porad jak oczarować mężczyznę, ale zwykle piszą je kobiety. Czas przedstawić, więc męski...
Jak oczarować faceta (męski punkt widzenia)?
Istnieje wiele artykułów czy porad jak oczarować mężczyznę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Longina Kulak
  • Mirosława Tymanowska-Mozol
  • Kar Szczepanik
  • Ewelina Galik
  • Ola Gąsior
  • Marzena Jankiewicz
  • Natalia Gąsowska
  • Maria Romanowska
  • Stanisław Kowalski
  • Milena Gzik
pasożyt