Tutaj jesteś: Internet > W Sieci > Randki online > Jak znaleźć chłopaka w 7 dni?

Jak znaleźć chłopaka w 7 dni?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Bycie w związku jest o wiele ciekawsze od samotnie spędzanych wieczorów i braku osoby, do której można by się było przytulić. Nie myśl sobie, że miłość sama przyjdzie i zapuka do twoich drzwi. Więc zamiast siedzieć i czekać na wymarzonego księcia z bajki weź sprawy w swoje ręce. Mam dla ciebie kilka propozycji, które pomogą ci znaleźć chłopaka w trybie ekspresowym.
1
Chłopak w barze

Rozglądnij się wokół siebie

Jakie jest twoje typowe zachowanie, gdy spędzasz czas w swoich ulubionych miejscach? Rozglądasz się dookoła siebie i zapamiętujesz ludzi? Wiele razy słyszałam jak jakaś dziewczyna mówiła, że miłość miała pod nosem a tak długo jej nie dostrzegała. Moja koleżanka przypadkowo przy barze w klubie, do którego chodziła od lat poznała chłopaka a tylko dlatego, że trąciła łokciem piwo, które się na niego wylało. Nie wkurzył się, a nawet postawił jej następne. Powiedział, że często ją tu widuje i tak od słowa do słowa ich znajomość przerodziła się w gorącą miłość. Zwróć uwagę na mężczyzn, którzy pojawiają się wokół ciebie i zakoduj ich dokładnie, może któryś z nich jest idealnym kandydatem na partnera.

2
Facebook

Portale społecznościowe

Jak nie jesteś jeszcze zalogowana na Facebooku czy na NK koniecznie musisz to zmienić. Może w gronie twoich znajomych jest chłopak, który szczególnie przyciągnie twoją uwagę. Przeglądaj zdjęcia znajomych swoich znajomych a jak któryś mężczyzna ci się spodoba zwróć się z prośbą do znajomego, aby zorganizował spotkanie, na którym będziecie mogli się poznać. Jeżeli jesteś bardziej śmiałą osobą to wyślij mu zaproszenie do swojego profilu. To będzie dobra okazja, aby nawiązać jakiś kontakt. Kto wie jak nowa, Facebookowa znajomość potoczy się dalej.

3
Portale randkowe

Portale randkowe

Coraz więcej ludzi z nich korzysta i coraz więcej szczęśliwych związków się tworzy dzięki nim. Przede wszystkim wiadomo, do czego te portale służą. Osoby logują się tam w konkretnym celu, więc na wstępie nie będziesz musiała owijać w bawełnę, o co ci chodzi. Dodatkowo możesz zobaczyć na zdjęciu osoby, które są zalogowane. Pierwsze kroki w postaci pisemnej mogą być dużo łatwiejsze od flirtowania przy barze z mężczyzną siedzącym obok. Zanim dojdzie do spotkania twarzą w twarz będziecie już sporo o sobie wiedzieli.

4
Lampka wina

Szybka randka

Zorganizuj swoją własną ekspresową randkę. Koniecznie zadzwoń do swojego wolnego przyjaciela i wyciągnij go na miasto. Powiedź mu, jakie masz plany i poproś o pomoc. Idźcie do pobliskiego klubu i usiądźcie razem przy barze. Razem obserwujcie, kto zwraca szczególną uwagę na ciebie. Jak złapiesz wzrok zainteresowanego mężczyzny uśmiechnij się do niego. Teraz do akcji niech wkroczy twój przyjaciel. Jego zadaniem będzie podejście do wybranego faceta i powiedzenie mu, że wpadł ci w oko i chętnie napiłabyś się z nim drinka. Jestem pewna, że złapie haczyk i przyjdzie do ciebie w 3 sekundy. Oczywiście rola przyjaciela już się zakończyła, więc myślę, że nie będziesz musiała mu mówić, że ma ważne sprawy do załatwienia i to w tej chwili.

5
Kręgalnia

Babski wieczór

Tym razem zamiast na ulubioną dyskotekę wybierzcie się na kręgle. Zobaczcie, przy którym torze jest najwięcej facetów i następnie wybierzcie tor obok nich. Zapomnij o tym, że kiedykolwiek grałaś w kręgle. Przecież potrzebujesz pomocy jakiegoś mężczyzny. Niech pokaże ci jak trzymać kulę i wyjaśni zasady gry. Nie musisz być piątkowym uczniem. Jak zobaczy, że w dalszym ciągu sobie nie radzisz na pewno przybiegnie z pomocą. Wszyscy będziecie świetnie się bawić i jestem pewna, że te znajomości pozostaną na dłużej. Pomóż jeszcze troszkę losowi wymieniając się numerami telefonów lub choćby obiecaj mu, że w ramach podziękowania wyślesz mu zaproszenie na Facebooku.

6
Wieczór dla singli

Wieczorki dla singli

Coraz bardziej popularne i coraz częściej organizowane wieczorki dla singli. Ktoś wpadł na naprawdę fajny pomysł, aby w ten sposób wolne osoby mogły się poznać. Wszyscy spotykają się w klubie bądź wybranej restauracji. Na początek kilka toastów, aby bardziej się ośmielić. Każdy z każdym może sobie porozmawiać, a sytuacja, w której kobieta podchodzi do mężczyzny jest w tym przypadku zupełnie naturalna. Takie spotkania dają dużą szansę na poznanie kogoś na dłużej a być może spotkanie swojej prawdziwej miłości.

7
Para zakochanych

Nie skreślaj kogoś na samym początku

Zaczepił cię mężczyzna, któremu wyraźnie wpadłaś w oko niestety on tobie nie bardzo. Od razu chciałabyś przerwać rozmowę i uciekać gdzie pieprz rośnie. Wstrzymaj się chwilę, nie wierzysz chyba, że miłość od pierwszego wrażenia zdarza się wszystkim. Często postępujemy zbyt pochopnie nie dając szansy mężczyźnie, który chciałby nawiązać bliższą znajomość. Zawsze warto porozmawiać przecież nic cię to nie kosztuje, a może okazać się, że macie podobne zainteresowania i dużo wspólnych tematów. Wiele kobiet żałuje swoich szybkich odmownych decyzji, a szczególnie wówczas, gdy zobaczą odrzuconego mężczyznę wyglądającego dużo lepiej niż na pierwszym spotkaniu i w dodatku idącego z niezłą laską pod rękę.

Wskazówki
  • Rodzimy się, dorastamy, dojrzejemy, łączymy w pary, zakładamy rodzinę taka jest kolej naszego życia i tak naprawdę każdy do tego dąży. Oczywiście zdarzają się osoby, które wolą być całe życie singlami, ale jest ich naprawdę niedużo. Czasem trzeba pomóc szczęściu. Myślę, że przedstawione przeze mnie porady mogą pomóc w znalezieniu chłopaka a może i nawet prawdziwej miłości. Najważniejsze, aby nie siedzieć z założonymi rękoma.
 2.8/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Ja - 2016-02-08
Ja nie mam tego problemu,jestem chłopakiem...hue...hue.A tak serio szukam gdzie można znaleźć w sprzęcie domowym magnez w większych ilościach tak jak miedź,stal,cynę itp. a nie JAK WITAMINĘ C!!Ale google uporczywie wmawia mi ,że powinienem go szukać w odpowiednio zbilansowanych posiłkach.Aż coś mi się robi,nie wierzę ,że szukając tego metalu(nie minerału) znalazłem się tutaj.:C
Anna Kinga Maria - 2015-10-16
Mam też ten problem ale po pierwsze to jestem osobą nie śmiałą po drugie nie chce z siebie zrobić dziwaczne proste? Proste..
Małgosia - 2015-08-07
Też mam ten sam problrem :(
Radzenie sobie z zazdrością może być naprawdę trudne. Należy jednak opanować te emocje zanim wymkną się spod kontroli....
Jak pokonać zazdrość?
Radzenie sobie z zazdrością może być naprawdę trudne. Należy jednak opanować te...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt