Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Seks Małżeński > Jak poprawić sex małżeński?

Jak poprawić sex małżeński?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (215 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Większość ludzi uważa, że po ślubie w sypialni nie będzie tak samo jak za czasów narzeczeństwa. Niektórzy mężczyźni decydując się na ślub podświadomie uważają, że czas seksualnych wybryków i eksperymentów dobiegł końca. Zawarcie małżeństwa nie musi być końcem udanego seksu. Myślę, że może być wręcz przeciwnie. W wielu rozmowach przeprowadzonych z mężczyznami, którzy mają za sobą wieloletni staż małżeński zapytani o sekret udanego współżycia mówią, że 70% to udany seks a pozostałe to umiejętność rozmawiania. Mam tutaj kilka porad, które sprawią, że wasz seks po ślubie będzie fantastyczny jak nigdy dotąd.
1

Użyj seksu, jako lekarstwa na codzienne problemy

Po ślubie wiele się zmienia. Dochodzi wiele obowiązków, którymi musicie się dzielić i jakoś rozplanowywać. Praca w pewnych momentach znajduje się na pierwszym miejscu a szczególnie, gdy musicie spłacić mieszkanie czy budujecie dom. Jeszcze więcej obciążenia pojawia się w momencie, gdy na świat przychodzą dzieci. Narastanie tych wszystkich obowiązków i problemów może spowodować, że się od siebie oddalicie a seks przejdzie na daleki plan. To jest właśnie największy błąd. Nic nie zbliża do siebie tak dwojga ludzi jak bliskość. Dotyk dwóch rozpalonych ciał, a nawet trzymanie się za ręce w trakcie snu. Zamiast wykręcać się barakiem czasu czy zmęczeniem wykorzystajcie seks, aby pokonać wszystkie przeciwności, z jakimi macie aktualnie do czynienia. Orgazm wytwarza hormon szczęścia, który poprawi wam humor i pomoże spojrzeć na pewne sprawy zupełnie inaczej.

2

Przestań na nią patrzeć jak na swoją żonę

Jest miłością twojego życia, z którą postanowiłeś się zestarzeć i wychować gromadkę dzieci. Z roli seksownego kompana, z którym można było konie kraść przemianowałeś ją na gospodynię domową. Mimo tego, że mniej, ale nadal społeczeństwo klasyfikuje kobietę, która staje się żoną do pewnej roli. W domu musi ogarnąć porządek, obiad przygotować, o dzieci zadbać. Ty może w swojej podświadomości również wyznaczasz ją do takiej roli. Zmień tok myślenia. Umożliw wam odrobinę szaleństwa i spontaniczności. Pozwól by twoje żądze wzięły górę. Nie musicie tym razem jeść w domu – zaproś ją na romantyczną kolację a po niej zafunduj dziki seks. Nawet nie wiesz jak babcia się ucieszy mogą mieć wnuczki u siebie na noc. Jeżeli przez natłok wszystkich obowiązków twoja żona zaniedbała się trochę to nie mów jej tego wprost. Kup jej seksowną bieliznę, czy bluzkę i pochwal jak wspaniale wygląda. Dasz jej do zrozumienia, jakiego widoku pragniesz i jak na ciebie wówczas działa.

3

Przeprowadź dzieci do ich własnego pokoju

Gdy macie dzieci sypialnia może być jedynym intymnym miejscem dla was. Wiadomo, że w pierwszych miesiącach życia dziecko musi być blisko was, ale gdy przyjdzie ten czas, że może zamieszkać w swoim pokoiku musicie się o to postarać. Wiadomo, że na początku będzie ciężko, ale wspólnymi siłami i uporem zmienicie nawyk maluszka, który przestanie w końcu układać się z wami do spania na waszym łóżku. Nie możecie zapominać o seksie i przedkładać go czymś waszym zdaniem aktualnie ważniejszym. Najważniejsze jest to, abyście czuli się szczęśliwi, a to możecie osiągnąć w dużej mierze dzięki seksowi.

4

Nie śpijcie w piżamach

Po jakimś czasie od zawarcia małżeństwa ludzie po prostu przestają o siebie dbać tak, jak robili to wcześniej. To jest ogromny błąd gdyż seksowny wygląd jak nic pobudza do seksu. Swoje krągłości czasem próbujecie zakryć wielką piżamą, w której kładziecie się spać. Przede wszystkim musicie zadbać o swoją kondycję. Zmiany w menu mogą wyjść wam wszystkim na dobre. A wycieczki rowerowe mogą być po prostu zbawienne. Jeżeli kładziecie się do łóżka ubrani od stóp do głowy to ciężko liczyć na seksualne podniecenie. Zresztą nawet przytulając się do siebie nie czujecie ciepła swojego ciała. Często kawałek nagiej skóry wystający spod pierzyny jest prowodyrem do rozpoczęcia cudownej gry wstępnej

5

Pozytywne aspekty seksu po ślubie

Przede wszystkim znacie się już od długiego czasu i na pewno potraficie sobie zaufać. Nie wstydzicie się siebie, dlatego otwarcie możecie mówić, co was podnieca a co nie. Możecie pozwolić sobie na eksperymenty wiedząc że druga osoba nie będzie zła.

 4/5 (215 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

martakali2889 - 2012-10-10
Wydaję mi się, że rutyna która zawsze się wdziera robi swoje. Mimo starań po długich latach nie które rzeczy zaczynają się nudzić.
Niestety często tak bywa, że codzienne życie, obowiązki, praca, dzieci mogą spowodować niemały zastój w waszej...
Jak uwieść męża?
Niestety często tak bywa, że codzienne życie, obowiązki, praca, dzieci mogą spowodować...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt