Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Seks Małżeński > Jak poprawić sex małżeński?

Jak poprawić sex małżeński?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (213 ocen)
Oceń 
Większość ludzi uważa, że po ślubie w sypialni nie będzie tak samo jak za czasów narzeczeństwa. Niektórzy mężczyźni decydując się na ślub podświadomie uważają, że czas seksualnych wybryków i eksperymentów dobiegł końca. Zawarcie małżeństwa nie musi być końcem udanego seksu. Myślę, że może być wręcz przeciwnie. W wielu rozmowach przeprowadzonych z mężczyznami, którzy mają za sobą wieloletni staż małżeński zapytani o sekret udanego współżycia mówią, że 70% to udany seks a pozostałe to umiejętność rozmawiania. Mam tutaj kilka porad, które sprawią, że wasz seks po ślubie będzie fantastyczny jak nigdy dotąd.
1

Użyj seksu, jako lekarstwa na codzienne problemy

Po ślubie wiele się zmienia. Dochodzi wiele obowiązków, którymi musicie się dzielić i jakoś rozplanowywać. Praca w pewnych momentach znajduje się na pierwszym miejscu a szczególnie, gdy musicie spłacić mieszkanie czy budujecie dom. Jeszcze więcej obciążenia pojawia się w momencie, gdy na świat przychodzą dzieci. Narastanie tych wszystkich obowiązków i problemów może spowodować, że się od siebie oddalicie a seks przejdzie na daleki plan. To jest właśnie największy błąd. Nic nie zbliża do siebie tak dwojga ludzi jak bliskość. Dotyk dwóch rozpalonych ciał, a nawet trzymanie się za ręce w trakcie snu. Zamiast wykręcać się barakiem czasu czy zmęczeniem wykorzystajcie seks, aby pokonać wszystkie przeciwności, z jakimi macie aktualnie do czynienia. Orgazm wytwarza hormon szczęścia, który poprawi wam humor i pomoże spojrzeć na pewne sprawy zupełnie inaczej.

strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Gdzie całować kobietę?
 4/5 (213 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

martakali2889 - 2012-10-10
Wydaję mi się, że rutyna która zawsze się wdziera robi swoje. Mimo starań po długich latach nie które rzeczy zaczynają się nudzić.
Gdzie kobiety lubią być dotykane?
Wszyscy wiemy, które części ciała kobiety mężczyźni...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub