Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > Jak szybko schudnąć z brzucha?

Jak szybko schudnąć z brzucha?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (60 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 13 
Każdy z nas ma wiele powodów do narzekania, jeżeli chodzi o wygląd naszego ciała. Mało jest osób, które w pełni byłyby zadowolone ze swojego wyglądu. Jednakże istnieje wiele sposobów, aby poprawić wygląd i czuć się z tym pewniej siebie. Obecne kosmetyki oraz medycyna dają nam ogromne możliwości. Efekty można osiągnąć również dzięki aktywności fizycznej. Jeżeli chodzi o wygląd, najczęściej narzekamy na brzuch. Może jest to po części związane z problemami zdrowotnymi, które często odbijają się na tej części ciała. Wzdęcia, zgaga, cukrzyca, choroby serca, udar, rak i demencja - wszystkie te dolegliwości mogą poskutkować zwiększeniem obwodu w pasie. Mimo tego, że usuwanie tkanki tłuszczowej z brzucha nie jest proste, postaram się ułatwić ci to zadanie poprzez poniższe metody.
1
Lekki posiłek

Jedź częściej, ale mniejsze posiłki

To bardzo ważne, aby dać czas żołądkowi na przetrawienie spożytego posiłku. Jeżeli zaserwujesz sobie na raz dużą porcję, twój organizm nie upora się z taką ilością, a nieprzetrawiona część na pewno zgromadzi się w postaci tłuszczu. Jeżeli posiłek zaczynasz od śniadania, a później w odstępie minimum 3 godzin jesz kolejne, mniejsze posiłki, to pozwalasz organizmowi na szybkie trawinie. Jedź 5-6 mniejszych posiłków i pamiętaj o tym, aby ostatni nie był spożywany tuż przed snem.

2
Jajko na śniadanie

Zawsze pamiętaj o śniadaniu

Po kilku godzinach snu organizm przechodzi w tryb głodu. Jeżeli nie zjesz śniadania, zwolnisz tym samym metabolizm, który będzie oszczędzał energię i spalał mniej kalorii. Wielu dietetyków radzi, aby śniadanie było dość obfite.

3
Zdrowy posiłek

Zwróć uwagę na to, co jesz

Staraj się jeść jak najwięcej produktów, które wspomagają utratę tłuszczu. Jest to brązowy ryż, produkty pełnoziarniste, owoce, warzywa, odtłuszczone mleko i ser, drób i inne chude mięsa oraz ryby i owoce morza. Zrezygnuj z tłustych dań i słodyczy, które najszybciej powodują przyrost tłuszczu i skutecznie blokują metabolizm. Jeżeli uwielbiasz pizzę, cheeseburgery i inne „smakołyki” ociekające tłuszczem, musisz po prostu zredukować ich ilość do minimum.

4
Jedząca kobieta

Jedź powoli

Musisz nabrać takiego nawyku. Bierz do ust na raz mniejsze kawałki i przeżuwaj je dość długo. W ten sposób unikniesz przejadania się i niemiłych wzdęć. Na rynku można znaleźć specjalne widelce i łyżki, które pomagają zmniejszyć tempo jedzenia. Nabierasz kęs na widelec, a w tym czasie zapala się czerwone światełko. Dopóki nie zaświeci się zielone, nie możesz nabrać następnej porcji.

5
Spacer po plaży

Ćwiczenia kardio

Są obecnie jednymi z najbardziej popularnych typów ćwiczeń na utrzymanie dobrej kondycji fizycznej i na zgubienie zbędnych kilogramów. Na określenie ćwiczeń kardio używa się również nazwy „ćwiczenia aerobowe”. Wykonywanie ćwiczeń kardio usprawnia pracę serca, poprawia krążenie i spalanie tlenu w organizmie, a także zwiększa masę mięśniową. Jeszcze większą efektywność spalania tłuszczu osiągniesz łącząc te ćwiczenia z przyjmowaniem suplementów zawierających w składzie L-karnitynę (zobacz tutaj).

6
Kobieta pijąca wodę

Pij, pij i jeszcze raz pij

Odpowiednie nawodnienie ciała jest niezbędne do utraty tłuszczu z brzucha. Jeżeli jesteś odwodniona wątroba będzie wolniej działać, a proces spalania tłuszczu nie będzie taki skuteczny. Pij dużo wody – przynajmniej 8 szklanek dziennie i zieloną herbatę, która skutecznie pomaga w redukcji tłuszczu.

7
Śpiąca kobieta

Sen

Jeśli nie śpisz co najmniej 7-8 godzin na dobę, twój organizm będzie miał mniej energii, którą mógłby wykorzystać na spalenie tego, co zjesz. Badania pokazują, że ludzie, którzy są ciągle zmęczeni, mają gorszy metabolizm. Zadbaj o to, aby przynajmniej 4 razy w tygodniu pozwolić sobie na głęboki sen trwający minimum 8 godzin.

8
Lampka wina

Ogranicz alkohol

Alkohol niekorzystnie wpływa na wątrobę skutecznie spowalniając naturalny proces spalania tłuszczu. Lampka czerwonego, wytrawnego wina wskazana jest raz na jakiś czas, gdyż podnosi ciśnie i usprawnia krążenie krwi.

9
Kobieta wchodząca po schodach

Zamień cztery koła na własne nogi

W dzisiejszych czasach jesteśmy coraz bardziej wygodni. Gdybyśmy mogli, to parkowalibyśmy samochodem pod samymi drzwiami. Koniecznie musisz to zmienić. Po zakupy idź na piechotę lub jedź rowerem. Nie szukaj skrótów, wybieraj dłuższa drogę, zamiast windą - wchodź po schodach. Staraj się jak najczęściej chodzić na spacery. Nawet nie spodziewasz się jak dużo kalorii w ciągu dnia możesz spalić bez konieczności regularnego chodzenia na siłownię.

10
Sól

Ogranicz spożycie soli

Nadmierne spożycie soli powoduje zatrzymanie wody w organizmie. Sprawia to, że twój brzuch staje się wzdęty. Postaraj się jak najbardziej zredukować ilość soli w spożywanych przez ciebie posiłkach. Możesz zastąpić ją innymi przyprawami, które wpływają na polepszenie przemiany materii, takimi jak majeranek, czy koperek.

11
Stres w pracy

Unikaj stresu

Może wydać ci się to zaskakujące, ale nadmierny stres może powodować zwiększenie się masy ciała. Niektórzy pod wpływem stresu mają większą ochotę na jedzenie – zajadają nim swój stres. Oczywiście inni mają wręcz przeciwnie – brakuje im apetytu. Niezależnie czy należysz do jednej, czy do drugiej grupy, musisz wiedzieć, że pod wpływem stresu nasz organizm uwalnia mnóstwo hormonów, które powodują zmiany w metabolizmie. Postaraj się uwolnić od stresu poprzez ćwiczenie jogi, spacery, relaksującą muzykę, bądź inną formę aktywności, która skutecznie pomaga ci w walce ze stresem.

12
Kalendarz i centymetr

Dbaj o odpowiednią motywację

Gdy już zdecydujesz się na to, by zrobić coś ze swoim brzuchem, musisz być wytrwała w swoim działaniu. Wiadomo, że nie przyjdzie to od razu, dlatego nie zniechęcaj się na samym początku. Poszukaj w internecie osoby, która twoim zdaniem ma idealny brzuch i postaw sobie za cel osiągniecie takiego rezultatu. Możesz również kupić sobie nową seksowną sukienkę, której noszenie wymaga płaskiego brzucha. Wybierz termin, w którym chciałabyś ją założyć i bierz się do dzieła.

 3.7/5 (60 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (15)

lilka - 2016-04-26
Ciężka praca, każdy to mówi i to jets prawda, bo samo się nie zrobi nic :D 5fir energy + program treningowy robię go już jakiś czas z koleżanka i widać efekty, mam nadzieję, że do lata będzie ok :)
Samasajka - 2016-04-25
Przerabiam to od 2012 roku. Schudłam ponad 30 kilogramów. Kosztowało mnie to wiele wysiłku, wyrzeczeń, i stanów wręcz depresyjnych. Jestem z natury nerwowa, bardzo się wszystkim stresuje a moje życie od kilku lat nie potrafi się poukładać. Przytyłam 15 kg, zrzuciłam 10 kg, przytyłam 10 kg i tak stoję w miejscu, próbuję się zdrowo odżywiać, trochę ćwiczyć i nic. Stres jest u mnie największym problemem. To gorsze niż podjadanie, bo o wiele ciężej temu zaradzić. Powoli tracę nadzieję, że uda mi się raz na zawsze schudnąć i utrzymać wagę. A mam dopiero 27 lat!
wadaw - 2016-01-11
www.google.pl Tutaj wszystko na temat odchudzania
Joasia36 - 2015-08-20
odchudzanie nie jest prostą sprawą. najgorsze są zastoje na diecie. to dzięki nim, zawsze rezygnowałam w końcu z diet. zupełnie przez przypadek, skorzystałam z sauny karbonowej - w moim salonie kosmetycznym, otrzymałam jeden zabieg gratis. i byłam w szoku, po jednym 30minutowym leżeniu 1,5 kg mniej! byłam tak zachwycona, że zdecydowałam się na serię zabiegów i w efekcie straciłam 7kg. teraz już mam swoją saunę karbonową i nie muszę biegać do salonu. w sumie straciłam 11kg. jeszcze mam trochę kg za dużo ale w końcu wiem, że się uda.
madzia8888 - 2015-07-16
ćwiczenia wiadomo że są bardzo ważne ale co jeść żeby szybko schudnąć bo nie wiem co powinnam jeść przed takim treningiem i co po treningu żeby chudnać, a nie przytyć
szymon - 2015-07-08
"Po kilku godzinach snu organizm przechodzi w tryb głodu. Jeżeli nie zjesz śniadania, zwolnisz tym samym metabolizm, który będzie oszczędzał energię i spalał mniej kalorii. Wielu dietetyków radzi, aby śniadanie było dość obfite." Kolejna głupota, to właśnie po spaniu nasz organizm spala najwięcej kalorii dzięki zwiększonemu hormonowi wzorstu i zwiększonej ilości kortyzolu odpowiedzialego za spalanie tkanki. Większość takich rzeczy które tu czytacie to brednie
szymon - 2015-07-08
nigdy wczesniej nie słyszałem o takim pie*doleniu... "Jeżeli zaserwujesz sobie na raz dużą porcję, twój organizm nie upora się z taką ilością, a nieprzetrawiona część na pewno zgromadzi się w postaci tłuszczu." Brawo autorze ze głupotę.
bluem - 2015-06-11
Nie jest łatwo pozbyć się oponki nawet przy odchudzaniu z acetomale, potrzebna jest dieta lekkostrawna i odpowiednie ćwiczenia ujędrniające.
nosleep - 2015-05-18
no chyba z brzucha to jest najgorzej zrzucić. Ja kilka miesięcy walczyłam z oponką, brzuszki, hula hop i te sprawy. Efekt raczej niewielki. W końcu się skusiłam na wspomagacz odchudzania. Biorę therm line fast od 3 miesięcy. Efekt jest taki, że zgubiłam prawie 10 kg. Jestem bardzo zadowolona bo juz straciłam nadzieję, że kiedykolwiek schudnę.
IzabelaKorwińska2 - 2015-05-06
Odchudzanie z brzucha to nie tylko spadek masy ciała, to także rzeźba i tu trzeba już kilku miesięcy ćwiczeń, samo odchudzanie zwłaszcza z http://www.acetomale.pl/ jest bardzo łatwe.
Karolina - 2015-05-01
Wszystko zależy też co dla kogo znaczy SZYBKO dla jednego to będzie tydzień, dla drugiego 2 miesiące. Ja schudłam dzięki metodzie beatki 8 kg w 2 miesiące i dla mnie to i tak bardzo szybko, zależy też ile mamy do zrzucenia :P
Melissa - 2015-04-20
Szybko schudnać z brzucha to się nie da, chyba, że sobie coś wytniemy. Ale ogólnie to fajne sposoby opisane są tu :)
Sradowazy Szczydoniecki - 2015-04-20
jak nie zjem przed snem to w nocy mam zjawy zastwionych stolow i sie nie wyspie
vanessa25 - 2015-03-04
Dziękuję z taki sposób schudniecia juz nie jestem taka gruba ...Dziękuję
KasiaSzulik - 2015-02-11
Takie artykuły utwierdzają mnie w przekonaniu że w końcu uda mi się mieć wymarzoną sylwetkę jak wcześniej. Z Acetomale idzie mi całkiem nieźle, nauczyłam się jeść zdrowo, ćwiczę i przede wszystkim nie czuję się wiecznie głodna. :)
Sezon letni i plażowy zbliża się wielkimi krokami, każdy chciałby w tej sytuacji pochwalić się pięknym wysportowanym...
Jak wyćwiczyć mięśnie brzucha?
Sezon letni i plażowy zbliża się wielkimi krokami...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt