Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > Jak szybko schudnąć z brzucha?

Jak szybko schudnąć z brzucha?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (38 ocen)
Oceń 
 1 z 13 
Każdy z nas ma wiele powodów do narzekania, jeżeli chodzi o wygląd naszego ciała. Mało jest osób, które w pełni byłyby zadowolone ze swojego wyglądu. Jednakże istnieje wiele sposobów, aby poprawić wygląd i czuć się z tym pewniej siebie. Obecne kosmetyki oraz medycyna dają nam ogromne możliwości. Efekty można osiągnąć również dzięki aktywności fizycznej. Jeżeli chodzi o wygląd, najczęściej narzekamy na brzuch. Może jest to po części związane z problemami zdrowotnymi, które często odbijają się na tej części ciała. Wzdęcia, zgaga, cukrzyca, choroby serca, udar, rak i demencja - wszystkie te dolegliwości mogą poskutkować zwiększeniem obwodu w pasie. Mimo tego, że usuwanie tkanki tłuszczowej z brzucha nie jest proste, postaram się ułatwić ci to zadanie poprzez poniższe metody.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić sześciopak?
 3.7/5 (38 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Melissa - 2015-04-20
Szybko schudnać z brzucha to się nie da, chyba, że sobie coś wytniemy. Ale ogólnie to fajne sposoby opisane są tu :)
Sradowazy Szczydoniecki - 2015-04-20
jak nie zjem przed snem to w nocy mam zjawy zastwionych stolow i sie nie wyspie
vanessa25 - 2015-03-04
Dziękuję z taki sposób schudniecia juz nie jestem taka gruba ...Dziękuję
KasiaSzulik - 2015-02-11
Takie artykuły utwierdzają mnie w przekonaniu że w końcu uda mi się mieć wymarzoną sylwetkę jak wcześniej. Z Acetomale idzie mi całkiem nieźle, nauczyłam się jeść zdrowo, ćwiczę i przede wszystkim nie czuję się wiecznie głodna. :)
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub